KIJKI NORDIC WALKING ELBRUS BLASIMON KARBONOWE REGULOWANE DO CHODZENIA
Kije nordic walking ELBRUS BLASIMON – chodzenie z kijkami, nie tylko modeluje naszą sylwetkę, ale również korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy. Nordic walking aktywuje więcej partii mięśni niż tradycyjny spacer! Natomiast ruch na świeżym powietrzu wspomaga układ immunologiczny, a tym samym ogólną odporność. Dlatego jest to produkt MUST HAVE, dla każdego z nas!
Kije są wyjątkowo lekkie - w 50% zostały wyprodukowane z karbonu (włókna węglowego). Posiadają przy rękojeści specjalne rękawiczki z regulacją objętości, umożliwiające prawidłową technikę chodzenia.
2-segmentowa konstrukcja kijów zapewnia optymalną stabilność i wygodę transportu.
Wymienne gumowe końcówki tłumią drgania podczas styczności kija z nawierzchnią.
Rączki wykonano z lekkiej, przyjemnej w dotyku, pianki EVA.
✅najważniejsze cechy:
- liczba segmentów: 2,
- ultralekkie
- intuicyjny w obsłudze i wyjątkowo lekki, zewnętrzny system blokowania
- wytrzymałe, gumowe osłony grotów,
- wsparcie przy utrzymywaniu równowagi,
- regulowane paski.
✅specyfikacja techniczna:
- kije: 50% włókno węgłowe, 50% włókno szklane
- regulacja długości: 85– 135 cm,
- waga: 160 g (jeden kij),
- rączki: PP, pianka EVA,
- rękawica: PP,
- osłony grotu: TPR,
- grot: wolfram.
❓Kijki należy dobierać do naszego wzrostu. Jednym z najprostszych kryteriów wyboru stanowi kąt w stawie łokciowym. Kiedy chwytamy za rękojeść, powinien wynosić 90 stopni. Inną metodą doboru odpowiedniego sprzętu będzie zastosowanie prostego wzoru, gdzie nasz wzrost w centymetrach mnożymy przez 0,68, co daje nam właściwą długość. Na przykład człowiek o wzroście 183 cm powinien posiadać kijki o długości bliskiej wartości 124,5 cm (183 cm x 0,68 = 124,44 cm).
ℹ️Elbrus to czołowa polska marka outdoorowa, skierowana jest do wszystkich fanów aktywności na świeżym powietrzu, którzy lubią się wyróżniać. Jej produkty – stylowe, wygodne, o niebanalnym designie – znakomicie wpisują się w potrzeby aktywnych, młodych ludzi. Elbrus to jednak nie tylko atrakcyjne produkty, ale też ideologia zawarta w haśle „Remember to explore” zachęcająca do odkrywania nowych miejsc, wrażeń i aktywności. Wszystko to zadecydowało o tym, że brand bardzo szybko zdobył sobie szerokie grono sympatyków w całej Europie.