Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 211,00 zł
- KIA VENGA SORENTO SOUL SPORTAGE CLARUS pokrowce
- 220,99 zł z dostawą
- 66,00 zł
- KIA SPORTAGE RIO VENGA CEED SORENTO SOUL chlapacze
- 75,99 zł z dostawą
Opis
Witam,
na sprzedaż mam samochód KIA Cee'd Proceed z pucharu Kia Ceed Cup
Rok 2009, przebieg 10.000km.
Kupiłem go około 2 lata temu, pojechałem jeden wyścig górski i raz byłem na Ułężu.
Poza tym okazjonalnie jeżdżony po mieście, jak np teraz kiedy inny mój samochód stoi w warsztacie.
Od zakupu zrobiłem około 2tyś km.
Samochód na pewno po przygodach blacharskich - jak każdy ceed który startował w pucharze. Widać, że wstawione były dwa nowe błotniki. Ma jakieś minimalne wgniotki czy otarcie od opon.
Stan techniczny bez zarzutu - kupiłem go po pełnym przeglądzie. Jedyne co to hamulce wyją jak diabli i chyba stabilizator puka (z tego co pamiętam był zdjęty z mocowań ale jest podwieszony cały czas na sankach). Przednia szyba (jeszcze oryginalna od nowości) jest pęknięta - tak kupiłem i nie zmieniałem. Folia odchodzi miejscami ze zderzaka, jak widać na fotkach. Tylne zderzak mu uszkodzone mocowanie z jednej strony. Więcej istotnych wad nie kojarzę.
Samochód był w pucharze własnością KIA Motors Polska i był to tzw VIP - czyli jeden z 3 samochodów udostępnianych dziennikarzom do jazdy w zawodach. Ten był najnowszy z tej trójki i w najlepszym stanie. Przez to że był to samochód organizatora to nie było oszczędności na naprawach i przygotowaniu (jak to miało miejsce w przypadku samochodów zawodników gdzie zamiast wymiany elementów blacharskich szła szpachla).
Ceeda sprzedaje tak jak stoi na zdjęciach z dwoma wyjątkami - jeden zestaw fotel (czerwony) + pasy (czarne) wyjmuje - bo to mój szczęśliwy fotel i jestem do niego przywiązany emocjonalnie. Oraz sprzedaje bez koła które jest w bagażniku - ewentualnie jak ktoś będzie zdecydowany to wtedy będziemy rozmawiać, bo mam takie dwa razem z deszczami dunlopa. Więcej części nie posiadam, może znajdę jakieś klocki/tarcze ze starych czasów, zaślepki reflektorów pewnie gdzieś mam, ale nie jestem pewien.
Ceed jest zbudowany wg regulaminu pucharu Ceeda i homologacji krajowej. Powinienem mieć homologację klatki w dokumentach. Fotel ma wygasłą homologację, pasy też. W samochodzie jest pełne wyposażenie bezpieczeństwa poza siatką na okno. Tzn jest hebel, gaśnica, otuliny homologowane itp.
Moc to około 150km (nie mierzona, pucharowe miały 150-160km), wagi tego egzemplarza nie znam, pucharowe ważyły w zakresie 1150-1200kg.
Tym samochodem można jeździć bez żadnych modyfikacji w wyścigach płaskich i górskich w Mistrzostwach Polski. W Wyścigowym pucharze polski i podobnych imprezach także. Wszystkie Track day, superoesy i inne ab-cup też bez problemów.
Do rajdów należałoby założyć płytę pod silnik (z lancera evo) oraz płytę pod bak. Ewentualnie oddać zawieszenie do przestrojenia.
Silnik ma wspólny blok z evo, wiec dla majsterkowiczów można pomyśleć nad kolektorem z turbiną z evo lub eclipsa turbo.
Osobiście uważam że to najlepszy samochód na rynku do nauki rajdów/wyścigów. Jest bezpieczny - bardzo solidna klatka. Odporny, bezawaryjny (bo to praktycznie Ngrupa), bardzo dobrze się prowadzi i może to głupie - ale mało pali - od 9 do 11 litrów po mieście, a można zejść poniżej 8 w trasie. A największą zaletą jest to, że jest względnie nowy. 2009 rok i 10 tyś kilometrów przebiegu. Może i jakieś saxo, honda vti czy astra będą szybsze, ale wszystkie dostępne na rynku to zajechane trupy, skatowane tysiącami km na dziurach i wyrypach, nigdy nie wiadomo co się w nich zepsuje albo odpadnie. Nawet najlepiej utrzymane po tylu latach ekspoatacji na odcinkach są po prostu zabite i nadają się do zmiany nadwozia. A to nadwozie w ceedzie jest niemal nowe :)
Poprzednim ceedem jakim jeździłem w RPP udawało mi się wygrywać odcinki z Civicami Type R EP3, tak więc ceed ma naprawdę spory potencjał w dobrych rękach. A przy małych modyfikacjach (szpera, krótkie przełożenie) to będzie już bardzo szybki samochód.
Szczerze polecam, jak ktoś doczytał do końca i ma jeszcze jakieś wątpliwości to może mi zadać więcej pytań na mail lub telefon - mopi@tlen.pl lub 506 377 399 - Marcin.
Jak ktoś chce zobaczyć mojego poprzedniego ceeda i wyniki jakie da się uzyskać to zapraszam na www.przybyszewski.org
Poniżej zdjęcia. Cena jest wysoka, do pewnej negocjacji, ale bez przesady.
Ps. Oczywiście ceed jest ubezpieczony, zarejestrowany i ma ważne badanie techniczne.
Ps2. Zapomniałem dodać - nie interesuje mnie zamiana. Mogę przemyśleć E36 325 przygotowane do rajdów (żaden driftowóz!!) w coupe. Ewentualnie 320 lub sedan jak będzie ładnie przygotowana. Albo porsche 996 :)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.