PODSTAWOWE INFORMACJE
Prezentujemy system KIA Assist, czyli oficjalną usługę KIA Motors Polska przeznaczoną dla nowych i używanych samochodów KIA.
W zestawie znajduje się moduł komunikacyjny, który po wygraniu aukcji zostanie zamontowany w dowolnym salonie KIA w Polsce. Po zamontowaniu urządzenia Użytkownik pobiera bezpłatną aplikację KIA Assist dostępną na telefony z systemem Android i iOS. Następnie w telefonie podaje numer seryjny nadrukowany na module komunikacyjnym, uzupełnia dane pojazdu i może cieszyć się pełną funkcjonalnością Asystenta.
Cena aukcji obejmuje koszt urządzenia, działanie systemu przez 7 lat oraz koszt montażu urządzenia w pojeździe.
Bezpłatny montaż odbędzie się w wybranym przez kupującego autoryzowanym salonie KIA na terenie Polski.
Zastosowania systemu
Rozwiązanie KIA Assist to szereg funkcji poprawiających bezpieczeństwo pasażerów i samochodu.
Powiadomienie o kolizji
Zbyt duże przeciążenie lub uderzenie może być sygnałem, że zdarzył się wypadek. System zaalarmuje Ciebie i wybrane osoby. Natychmiast będziesz widział też lokalizację potencjalnego zdarzenia na mapie.
Alarmowanie o kradzieży
Za każdym razem gdy Twój samochód zmieni pozycję bez autoryzacji lub zostanie uruchomiona stacyjka, otrzymasz alarm o możliwej kradzieży. Będziesz mógł śledzić swój pojazd na mapie. System poinformuje Cię również jeśli Twój pojazd będzie holowany.
Blokada zapłonu
Możesz w prosty sposób zablokować i odblokować zapłon w swoim aucie bezpośrednio z naszej aplikacji. Z uwagi na względy bezpieczeństwa zapłon może być odcięty tylko podczas postoju. Po włączeniu blokady zapłonu Twój samochód jest odporny na kradzież "na walizkę".
Monitorowanie stanu akumulatora
System powiadamia o zbyt dużym spadku napięcia akumulatora.
Kontrola rodzicielska
Funkcja kontroli rodzicielskiej zaś daje możliwość ostrzegania o przekroczeniu ustalonego limitu prędkości.
Lokalizacja pojazdu
Dokładne umiejscowienie samochodu na mapie zarówno w trasie, jak i na parkingu lub w obcym mieście.
Alarm samochodowy
Możliwość podłączenia tradycyjnego alarmu samochodowego. Jeżeli alarm zostanie uruchomiony, system wyśle powiadomienie na Twój telefon.
Ważne przypomnienia
Aplikacja przypomni o zbliżającym się przeglądzie okresowym lub kończącej się polisie ubezpieczeniowej.
Wizytówka w aplikacji
Szybki kontakt z dealerem i serwisem z poziomu aplikacji.
Często zadawane pytania
Chciałbym najpierw wypróbować aplikację (wersja demo)
Proszę pobrać aplikację KIA Assist ze sklepu (Google Play lub App Store) i zalogować się na dane: login +48500500500 i hasło demokia
Jak mam dokonać logowania do aplikacji KIA Assist?
Aby zalogować się do aplikacji KIA Assist należy najpierw założyć nowe konto ("Stwórz konto") z poziomu aplikacji. Po założeniu konta, postępując zgodnie z instrukcją na ekranie. Kolejnym krokiem jest dodanie urządzenia do konta. Należy użyć "+" i wpisać numer seryjny otrzymanego urządzenia.
Gdzie mogę kupić system KIA Assist jeśli nie wygram aukcji?
Usługa KIA Assist jest do kupienia w każdym salonie KIA na terenie Polski. Lista dealerów dostępna jest na stronach KIA Motors Polska: kia.com /pl /dealerzy
W aplikacji jest dostęp do 700 blokad zapłonu. Czy ta funkcjonalność jest ograniczona czasowo?
Możliwość wykonania 700 blokad zapłonu to standardowa funkcjonalność KIA Assist. Dostępna jest przez 7 lat od chwili dodania urządzenia do konta użytkownika.
Czy istnieje możliwość zakupu dodatkowych blokad zapłonu?
Tak, jest to możliwe. Koszt 750 blokad na 12 mc-y to 60 zł (z VAT). W celu zakupu proszę się kontaktować z info @ treesat.io lub telefonicznie +48 898 881 016
Gdzie znajdę numer seryjny urządzenia?
KIA Assist to dodatkowe wyposażenie pojazdu. Dostępne zarówno dla nowych, jak i używanych samochodów. KIA Assist to zestaw składający się z urządzenia i aplikacji. Numer seryjny KIA Assist umieszczony jest w trzech lokalizacjach: na module komunikacyjnym pod kodem kreskowym, na opakowaniu urządzenia pod kodem kreskowym oraz jest wklejany do książki serwisowej przez dealera w chwili zakupu KIA Assist.
Czy w aplikacji KIA Assist na swoim koncie mogę mieć dodanych więcej urządzeń?
Tak. Do konta można dodać więcej urządzeń i dzięki temu obserwować jednocześnie większą liczbę pojazdów.
Założyłem wcześniej konto, ale nie mogę się zalogować do aplikacji.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy telefon lub tablet, na którym zainstalowano aplikację, jest połączony z Internetem. Podczas wpisywania loginu (numer telefonu), konieczne jest dodanie numeru kierunkowego kraju, dla Polski +48 (np.: +48111222333).
Czy z aplikacji KIA Assist mogę korzystać na kilku urządzeniach jednocześnie?
Tak. Na każdym urządzeniu z zainstalowaną aplikacją należy zalogować się, używając tego samego loginu i hasła.
Czy urządzenie produkowane jest w Chinach?
Nie. Urządzenia to sprzęt najwyższej jakości. Produkowane są wyłącznie w UE.
· Urządzenie jest zawsze online
· Działa na terenie Unii Europejskiej
· Posiada homologację i certyfikaty europejskie
· Opcjonalna funkcja historii tras przez przeglądarkę www
System działa przez 7 lat bez dodatkowych kosztów połączenia urządzenia z Internetem, na terenie całej Unii Europejskiej. Użytkownik w tym okresie może wykorzystać 700 blokad zapłonu. Dodatkowe pakiet 750 blokad można dokupić za 60 zł brutto.
Przeglądanie historii tras przez stronę www odbywa się przez system Fleet Manager dostępny pod adresem fm.treesat.io. Jest to usługa dodatkowo płatna. Dostęp do niej wiąże się z opłatą roczną w wysokości 190 zł brutto. Po zakupie KIA Assist klient kontaktuje się z obsługą pod adresem info @ treesat.io i otrzymuje dalsze instrukcje. Uwaga! Zaraz po zakupie KIA Assist na prośbę klienta udostępniamy bezpłatnie Fleet Managera na dwudziestodniowy okres testowy.