Kemet, edycja polska (wyd. Funiverse). Egzemplarz używany, w bardzo dobrym stanie
Wszystkie karty w ochronnych koszulkach
- Pudełko gładkie, bez przetarć, jeden róg nieco zbity, delikatna wypukłość i zmarszczka na jednym z boków (widoczne na zdjęciu)
- Figurki bez skaz, niektóre wyglądają na nieużywane (błyszcząca powierzchnia)
- Plansza w świetnym stanie, tradycyjnie niewielka skaza na łączeniu
- Tekturowe żetony bez zagięć i przetarć
- Tekturowa wypraska w pudełku bez szwanku
- Instrukcja w bardzo dobrym stanie, niepognieciona
- Planszetki graczy bez skaz
- Wszystkie elementy w komplecie - przeliczone, posegregowane i przełożone do woreczków strunowych
- Szczegóły na zdjęciach
Jedna z najbardziej znanych gier typu "area control". Kemet jest nastawiony na konfrontację i walkę. Na początku plansza może się wydawać duża, tak samo jak dystans między graczami, ale już po chwili może zrobić się bardzo ciasno.
Regrywalna i dobrze zbalansowana. Świetna na dwie osoby, rewelacyjna na cztery i pięć. Gra promuje walkę, tu cały czas się kotłuje, ale to nie jest bezsensowna nawalanka - losowości tu niewiele. Mnogość strategii, rywalizacja nie tylko o przestrzeń na planszy, ale i kafelki, mocno wyczuwalny klimat Egiptu, solidne wykonanie - Kemet nie zawodzi nawet po wielu latach od premiery.
W pudełku:
- 1 plansza
- 48 płytek Mocy(16 białych, 16 czerwonych i 16 niebieskich)
- 7 Potworów: Sfinks, Feniks, Mumia, Olbrzymi Skorpion, Królewski
- Skarabeusz, Wąż Pustynny i Pradawny Słoń
- 35 kart Boskiej Interwencji
- 32 karty Walki, w tym 2 karty specjalne
- 53 żetony Punktów Zwycięstwa
- 1 złoty i 3 srebrne znaczniki Akcji
- 1 Indeks Pomocy
Dla każdego gracza (w 5 kolorach):
- 12 Jednostek
- 5 znaczników Akcji
- 1 znacznik Punktów Modlitwy
- 1 Plansza Gracza
- 1 znacznik Kolejności
- 3 Piramidy (1 biała, 1 czerwona i 1 niebieska)
- 6 Kart Walki