Na toruńskim rynku jesteśmy obecni od 1997 roku.
Z1000SX łączy sportowy styl, błyskawiczną reakcję na polecenia kierowcy i najlepsze osiągi.
Praktyczne funkcje, takie jak system montażu kufrów oraz udoskonalenia w systemie
hamulcowym i zawieszeniu wpływają na funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jako pojazd
z segmentu sportowo - turystycznego, Z1000SX jest bezkonkurencyjny.
Ponadczasowe DNA Kawasaki sprawia, że jest to maszyna, która dumnie
prezentuje się jako jedyna w swojej klasie.
Wygodna pozycja jazdy
Zrelaksowana pozycja jazdy w modelu Z1000SX została zaprojektowana z myślą o spełnieniu potrzeb zarówno kierowców poruszających się po terenie miejskim, poprzez jazdę turystyczną, po sportowe użytkowanie. To połączenie wygody i kontroli pozwala kierowcy na korzystanie w pełni z różnych warunków jazdy. Stosunkowo wyprostowana pozycja jazdy oferuje zarówno kontrolę jak i wygodę.
Zintegrowane kufry
Akcesoryjne kufry zwiększają turystyczne możliwości tego modelu. Ulepszony system montowania umożliwia lepszą integrację kufrów z tylną częścią motocykla i nadaje Z1000SX szykownego, sportowego wyglądu po zdjęciu kufrów. (Dostępne jako akcesoria)
Aluminiowa dwu-rurowa
Wyjątkowo sztywna aluminiowa rama zapewnia wysoki stopień centralizacji masy, zapewniając równowagę pomiędzy ostrym zakręcaniem i pewnym prowadzeniem. Aluminiowa, dwu-rurowa rama zawiera belki, które biegną ponad silnikiem, umożliwiając zachowanie wąskiej konstrukcji, którą łatwo objąć kolanami.
Zawieszenie Tylne Poziome typu Back-link
Taka konfiguracja tylnego zawieszenia oferuje doskonałe osiągi, jednocześnie przyczyniając się do centralizacji masy. Sztywniejsza sprężyna oraz ulepszone ustawienia tłumienia przyczyniają się do bardziej bezpośredniego prowadzenia, podczas gdy nowy, zdalny regulator napięcia wstępnego umożliwia regulację pod kątem jazdy z pasażerem i/lub bagażem.
Odwrócony przedni widelec
41 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia odbicia i dobicia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Bardziej sportowe ustawienia zapewniają szybsze prowadzenie z zachowaniem doskonałego komfortu jazdy, jednocześnie oferując reakcję i prowadzenie gwarantujące przyjemność zarówno podczas poruszania się po miejskich ulicach, jak i poza miastem.
Motocykl zakupiony w polski salonie, serwisowany w ASO.
Motocykl posiada akcesoryjną szybę przednią, podgrzewane manetki, scottoiler, crash-pady, mocowanie na tank-bag.
Pierwsza rejestracja w 2017 roku.
Maszyna gotowa do jazdy.
Polecam.