Kawasaki Z900 Salon Tarnów
Duch Z znajduje swój wyraz w najnowszym modelu Z900 na rok 2022. Maksymalna moc, instynktowne
prowadzenie i kontrola trakcji na nowo definiują doświadczenia z jazdy na supernakedzie.
Oświetlenie LED i wyświetlacz TFT wprowadzają w najnowszą technologię. Przekraczaj
granice i zdominuj swoją jazdę!
Główne Cechy :
Kolorowy wyświetlacz TFT LCD
Całkowicie nowy wyświetlacz TFT LCD nadaje wyglądu wysokiej jakości i klasy. Użytkownik uzyskuje nowe funkcje, niedostępne w poprzednim modelu.
KTRC (Kawasaki Traction Control)
Zaawansowany system kontroli trakcji Kawasaki zapewnia lepszą sportową jazdę oraz spokój w każdych warunkach. Trzy tryby zapewnią komfort kierowcy, który dostosuje pojazd do własnych umiejetności i warunków na drodze.
Najnowsza odsłona stylu Sugomi
Podczas gdy dużo elementów nowego Z900 jest zbliżonych do porzednika, drobne nowe detale stanowią o jeszcze większej obecności stylu sugomi w tym motocyklu.
Tryby jazdy
Tryby jazdy, współgrające z kontrola trakcji pozwalają poczuć się pewnie motocykliście w każdych warunkach pogodowych i w każdej sytuacji. Kierowca może wybrać spośród trzech trybów ustawień (Sport, Road, Rain), jak również ustalić własny tryb (Rider). W trybie Rider to kierowca decyduje jaki system ma być aktywny.
Wybór trybów mocy
Full power czy Low Power - to zależy od Ciebie. Tryb małej mocy to ok. 55% trybu Full Power. dostosuj pojazd do własnych umiejętności i warunków pogodowych.
Łączność ze smartfonem
Wbudowany moduł Bluetooth pozwala motocykliście bezprzewodowo połaczyć się z ustawieniami swojego motocykla. Używająć aplikacji rideology, uzytkownik może odczytywać interesujące go parametry jazdy.
Całkowite oświetlenie LED
W technologii LED wykonano: nowy reflektor przedni, światła pozycyjne tylne, podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy. Oświetlenie LED sparwiło, że Z900 stał się jeszcze bardziej nowoczesny.
Nowe opony
Nowe opony Dunlop Sportmax Roadsport 2 tyres zwiększają łatwość prowadzenia nowego Z900.
Pełna specyfikacja techniczna :
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 948 cm³
Średnica x skok 73.4 x 56 mm
Stopień sprężania 11.8:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 36 mm x 4 z podprzepustnicami,
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Hamulce, przednie Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec odwrócony, 41 mm, z tłumieniem odbicia i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Poziome Back-link. Tłumienie odbicia i regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 110 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 140 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 180/55ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu L/P 33° / 33°
Dł x Szer x Wys 2,070 x 825 x 1,080 mm
Rozstaw osi 1,455 mm
Prześwit pod pojazdem 145 mm
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Wysokość siedzenia 820 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 210 kg
Moc maksymalna 92.2 kW {125 KM} / 9,500 obr./min
Zużycie paliwa 5.7 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kW Dostępny
Emisja C02 132 g/km
Maksymalny moment obrotowy 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700 obr./min
Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 85 kW 5.7 l/100 km
Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 85 kW 132 g/km
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1 2.692 (35/13)
Przełożenie biegu 2 2.059 (35/17)
Przełożenie biegu 3 1.650 (33/20)
Przełożenie biegu 4 1.409 (31/22)
Przełożenie biegu 5 1.222 (33/27)
Przełożenie biegu 6 1.034 (30/29)
Przełożenie całkowite 2.933 (44/15)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
UWAGA ! - Obecnie trwa promocja na 4 lata gwarancji
44FOX-ID: 234