Jesteśmy autoryzowanym salonem i serwisem Kawasaki, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
NISKIE SIEDZISKO
Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i komfortowo.
INTUICYJNE OPRZYRZĄDOWANIE
Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD.
Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą.
REGULOWANE PODNÓŻKI
3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji.
DUŻE TARCZE HAMULCOWE
Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem.
NOWOCZESNA, MIEJSKA STYLIZACJA
Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
WYGODNA POZYCJA JAZDY
Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca.
INTUICYNA OBSŁUGA
Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania.
CHŁODZONY CIECZĄ, 4-SUWOWY SILNIK 649 CM3
Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów.
DUŻY ROZSTAW OSI
Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy.
WĄSKA TYLNA RAMA
Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście.
Rama ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd.
AMORTYZATOR O DŁUGIM SKOKU
Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy.
PODWÓJNA PRZEPUSTNICA
Sportowe motocykle często posiadały przepustnicę o dużej średnicy. Po jej otwarciu następował bardzo gwałtowny wzrost mocy, nad którą kierowca nie zawsze mógł zapanować. Nowe rozwiązanie z podwójną przepustnicą sterowaną przez komputer silnika pozwala zoptymalizować dawkę mieszanki dostarczanej silnikowi. Podczas gdy jedna przepustnica jest kontrolowana przez kierowcę, druga sterowana jest przez ECU. Dzieki takiej kombinacji oddanie mocy jest liniowe i, dzieki wspomaganiu kontroli trakcji, dostosowane do aktualnych możliwosci jakie panują na drodze.
KONTROLKA ECO
Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej. Precyzyjne zarządzanie silnikiem Kawasaki umożliwia równie dokładne zarządzenie zużyciem paliwa. Zużycie paliwa zależy glównie od sposobu jazdy, obchodzenia sie manetką gazu, wyboru biegu itp. Komputer monitoruje bardzo wiele parametrów jazdy (m.in. położenie przepustnicy, prędkość, numer wbitego biegu). Kontrolka ECO pojawia się, gdy komputer zinterpretuje styl jazdy jako ekonomiczny (gdy zużycie paliwa jest niskie), co pozwala kierowcy dostosować sposób jazdy, wybór biegu i obrotów do trybu ekonomicznego.
CO ZYSKUJĄ PAŃSTWO KUPUJĄC MOTOCYKL W NASZYM SALONIE?
- Rabaty na odzież, akcesoria, serwis
- Korzystne możliwości finansowania motocykla (kredyt, leasing, raty)
- Ubezpieczenie motocykla w atrakcyjnym pakiecie
- Profesjonalne podejście do klienta
- Możliwość transportu motocykla w dowolne miejsce w Polsce
ZOSTAW SWÓJ MOTOCYKL DOWOLNEJ MARKI W ROZLICZENIU !
- chciałbyś zostawić swój motocykl i wymienić go na inny?
- zapraszamy na bezpłatną wycenę motocykla