KAWASAKI VULCAN S 650 Salon Tarnów Promocja + 4 lata gwarancji
Vulcan S nie jest przeciętnym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik oraz unikalny układ
zawieszenia czynią z niego maszynę dla niezależnych jeźdźców i nie tylko dla zagorzałych
chopperowców. Vulcan S nie wymaga od kierowcy dostosowania się do jakiejś
„stadnej większości”, przestarzałej mody lub stylu życia. Możliwość
personalizacji ustawień sprawia, że jest tak samo odpowiedni dla
doświadczonych jak i początkujących motocyklistów. Nowy Vulcan S
zachęca do pójścia własną drogą!
KLUCZOWE CECHY
Nowoczesna, miejska stylizacja
Miejski wygląd i nowoczesne elementy stylizacji takie jak oryginalny reflektor oraz charakterystyczne, odlewane koła powodują, że model ten jest wyjątkowo nietuzinkowy.
Daleki zasięg
Dzięki zbiornikowi o pojemności 14 litrów oraz niskiemu zużyciu paliwa Vulcan S ma wyjątkowo duży zasięg. Ta cecha przyda się zarówno podczas jazdy miejskiej jak i w czasie wycieczek poza miasto.
Wygodna pozycja jazdy
Kompaktowy silnik oraz wąska rama przyczyniają się wyjątkowo wygodnej pozycji podczas jazdy. Możliwość wyciągnięcia nóg do przodu powoduje, iż nawet długa jazda jest przyjemna i relaksująca.
Komfortowe siedzenie
Wyprofilowane siedzisko obszyte gruba wyściółką zapewnia wyjątkowy komfort podczas jazdy.
Niskie siedzisko
Używając Vulcana S z pewnością nie będziesz miał problemu z postawieniem stóp na ziemi podczas postoju. Nisko zawieszone siedzisko (705 mm) powoduje, że kierowca czuje się bezpiecznie i komfortowo.
Duże tarcze hamulcowe
Duże tarcze hamulcowe łączą dużą siłę hamowania z łatwością panowania nad motocyklem.
Regulowane podnóżki
3-stopniowa regulacja podnóżków pozwala na dostosowanie pozycji siedzącej do wzrostu kierowcy oraz jego indywidualnych preferencji.
Tłumik pod silnikiem
Umieszczony pod silnikiem tłumik przyczynia się do obniżenia środka ciężkości oraz do jeszcze łatwiejszego sięgania stopami do ziemi poczas postoju.
Regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca
Regulacja dźwigni sprzęgła i hamulca pozwala na jeszcze lepszą personalizację tego modelu.
Amortyzator o długim skoku
Układ tylnego zawieszenia pozwala na kompaktową sylwetkę Vulcana S oraz daje miejsce na masywny tłumik. Amortyzator o długim skoku oraz możliwości ustawienia go w siedmiu pozycjach w zależności od wielkości obciążenia przyczynia się do poprawienia komfortu jazdy.
Wąska tylna rama
Konstrukcja ramy, tylne zawieszenie i wahacz tworzą zintegrowaną linię biegnącą od przodu motocykla ku tylnej piaście.
Rama ze stalowych rur o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie daje pojazdowi lekki wygląd.
Intuicyjne oprzyrządowanie
Oryginalna deska rozdzielcza zawiera między innymi analogowy obrotomierz oraz wielofunkcyjny wyświetlacz LCD.
Dzięki czytelnym informacjom kierowca ma wszystko pod kontrolą.
Duży rozstaw osi
Duży rozstaw osi (1575 mm) zapewnia równowagę i stabilność, co sprawia, że Vulcan S jest przyjazny dla początkujących kierowców, a doświadczonym daje dużo radości z jazdy.
Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik 649 cm3
Chłodzony cieczą, 8-zaworowy, silnik DOHC o pojemności 649 cm3 z wtryskiem paliwa zapewnia płynne, dynamiczne osiągi, zwłaszcza w niskim i średnim zakresie obrotów.
Intuicyna obsługa
Niewielka waga, dopracowany balans oraz 18 i 17-calowe radialne opony poprawiają łatwość prowadzenia i manewrowania.
Dane techniczne :
Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Średnica x skok 83 x 60 mm
Stopień sprężania 10:8:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: 38 mm x 2 z pod przepustnicami
Zapłon Digital
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 44.7 kW {61 KM} / 7,500 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy 35 kW
Emisja C02 102 g/km
Zestaw dławiący 35 kW Dostępny
Maksymalny moment obrotowy 62.4 N•m {6.4 kgf•m} / 6,600 obr./min
Zużycie paliwa przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW4.5 l/100 km
Emisja C02 przy zastosowaniu zestawu dławiącego 35 kW104 g/km
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.095 (88 / 42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39 / 16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36 / 21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32 / 24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30 / 27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28 / 29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23 / 27)
Przełożenie całkowite 3.067 (46 / 15)
Przełożenie całkowite 3.067 (46 / 15)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza 300 mm. Zacisk: 2-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, z układem cięgnowym, z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego
Rama & Wymiary
Typ ramy Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 120 mm
Skok zawieszenia, przednie 130 mm
Skok zawieszenia, tylne 80 mm
Opona, przednia 120/70 R18M/C 59H
Opona, tylna 160/60 R17M/C 69H
Kąt skrętu L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys 2,310 x 880 x 1,100 mm
Rozstaw osi 1,575 mm
Prześwit pod pojazdem 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa 14 litrów
Wysokość siedzenia 705 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 229 kg
44FOX-ID: 274