Opis
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 649 cm³
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon Elektroniczny , Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Moc maksymalna 51 kW {69 KM} / 8,500 obr./min
MOŻLIWOŚĆ ZMIANY NA KAT A2
Emisja C02 110 g/km
Maksymalny moment obrotowy 64 N•m {6.5 kgf•m} / 7,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Hamulce, przednie: Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec odwrócony, 41 mm, z bezstopniowym tłumieniem odbicia (po prawej stronie) i regulacja napięcia wstępnego (po lewej stronie)
Zawieszenie, tylne: Układ typu offset z pojedynczym amortyzatorem, ze zdalnym regulowaniem napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy: Rurowa typu diamond, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Skok zawieszenia, przednie : 150 mm
Skok zawieszenia, tylne : 145 mm
Opona, przednia: 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna: 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys: 2,165 x 840 x 1,450 / 1,400 (1,450 z podwyższoną szybą) mm
Rozstaw osi : 1,415 mm
Prześwit pod pojazdem: 170 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 21 litrów
Wysokość siedzenia: 840 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku : 217 kg