KAWASAKI NINJA 1000 SX Model 2024 Kawasaki Tarnów
Ninja 1000SX to charakter bez kompromisów. Ninja 1000SX, przepełniony duchem Ninja
uwielbianym wśród wymagających samotnych motocyklistów sportowych, rozwija tę koncepcję
dzięki wszechstronności sportowo-turystycznej serii SX, pozwalającej na dzielenie
się z innymi podróżnikami. Od kontroli trakcji po tempomat, Ninja 1000SX ma
wszystko, czego potrzeba podczas jazdy.
System montażu kufrów
Akcesoryjne kufry Kawasaki mogą być niezwykle prosto montowane, jak również zdejmowane. Jeżeli zdecydujesz się na jazdę bez kufrów to nadal motocykl wyglda fenomenalnie, dzięki dyskretnemu systemowi montażu.
KQS (Kawasaki Quick Shifter)
Uzupełnieniem silnika Kawasaki w nowej Ninja 1000SX jest quickshifter, dzięki któremu możemy zmieniać biegi w górę i dół bez użycia sprzęgła.
Łączność ze smartfonem
Układ Bluetooth wbudowany w deskę rozdzielczą umożliwia motocyklistom bezprzewodowe połączenie z motocyklem. Korzystając z aplikacji na smartfony „RIDEOLOGY THE APP”, można uzyskać dostęp do wielu funkcji co znacznie zwiększa komfort użytkowania motocykla.
Zwiększony komfort siedziska
Przeprojektowana kanapa zapewnia jeszcze większy komfort. Ponadto można zamówić kanapę akcesoryjną. Każdy dopasuje nową Ninja 1000SX do własnych preferencji.
Pojedynczy tłumik
W nowej Ninja 1000SX zdecydowano się zastosować pojedynczy tłumik. Dzięki temu rozwiązaniu udało się zaoszczędzić 2 kg.
Kolorowy wyświetlacz TFT LCD
Nowe funkcje i niesamowity wygląd nowego ekranu TFT LCD zapewni jeszcze większy komfort podróży.
Sportowy i dynamiczny wygląd
Pojedynczy tłumik nadaje motocyklowi bardziej sportowego charakteru. Ostre linie i całkowite oświetlenie LED dopełniają dynamiczny wygląd Ninja 1000SX.
Sportowe opony Bridgestone
Opony Bridgestone Battlax Hypersport S22 tto łatwiejsze prowadzenie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, co przekłada się na dobre odczucia z jazdy i zadowolenie motocyklisty.
Ochrona przed wiatrem
Nowa szyba z czterema poziomami regulacji, sprawia, że każdy znajdzie ustawienie dogodne dla siebie. Szybę możemy regulować swobodnie pokrętłem przy użyciu rąk (nie potrzeba narzędzi).
Wydajny silnik
Dynamiczny silnik o pojemności 1043 ccm dostarcza wystarczająco dużo mocy aby czerpać przyjemność z jazdy tym motocyklem. Wysokiej klasy jednostka 4 cylindrowa, chłodzona cieczą sprawia, że praca w średnich i wysokich obrotach to jej żywioł.
Elektroniczny tempomat
Jedno naciśnięcie przycisku sprawi, że możemy podróżować z pożądaną prędkością. Przepustnica może spokojnie spoczywać pod ręką. Pozwala to odpoczywać prawej dłoni podczas dalekich podróży.
Skoordynowane, sportowe prowadzenie
Bardzo sztywna aluminiowa rama Ninja 1000SX oferuje wysoki stopień centralizacji masy, zapewniając idealne właściwości jezdne. Motocykl idealnie reaguje na nierówności, dzięki zawieszeniu, które je tłumi. Pewność prowadzenia w zakrętach i wygodna pozycja, umożliwiają pokonywanie wielu kilometrów.
Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 1,043 cm³
Średnica x skok 77 x 56 mm
Stopień sprężania 11.8:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø38 mm x 4
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 104.5 kW {142 KM} / 10,000 obr./min
Zużycie paliwa 5.8 l/100 km
Zestaw dławiący 85 kWD ostępny
Emisja C02 135 g/km
Maksymalny moment obrotowy 111 N•m {11.3 kgf•m} / 8,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 1.627 (83/51)
Przełożenie biegu 1 2.600 (39/15)
Przełożenie biegu 2 1.950 (39/20)
Przełożenie biegu 3 1.600 (24/15)
Przełożenie biegu 4 1.389 (25/18)
Przełożenie biegu 5 1.238 (26/21)
Przełożenie biegu 6 1.107 (31/28)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Sprzęgło Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne półpływające tarcze 300 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblokowy, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza ø250 mm. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie Odwrócony widelec ø41 mm z tłumieniem dobicia i odbicia oraz regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne Poziomy tylny amortyzator typu Back-link, doładowany gazem, z regulacją tłumienia odbicia i napięcia wstępnego sprężyny
Rama & Wymiary
Typ ramy Dwururowy, aluminiowy
Ślad 98 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 144 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 190/50ZR17M/C (73W)
Dł x Szer x Wys 2,100 x 825 x 1,190 mm
Rozstaw osi 1,440 mm
Prześwit pod pojazdem 135 mm
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Wysokość siedzenia 835 mm
Wysokość siedzenia 835 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 235 kg
44FOX-ID: 333