CYLINDER PO REGENERACJI NICASILU W FIRMIE LANGCOURT Z NOMINALNYM WYMIAREM
KAWASAKI:
KX 80 - 1998 - 2000 r.
cylinder zrobiony pod wymiar nominalny
Przed zakupem proszę o kontakt telefoniczny
nr tel 731 715 024
w celu potwierdzenia dostępności towaru
zdjęcia przedstawiają aktualny i faktyczny stan cylindra
Stan i to co kupujesz jasno określają powyższe zdjęcia.
ZAJMUJEMY SIĘ RÓWNIEŻ REGENERACJĄ CYLINDRÓW W TECHNOLOGII NICASIL
Zajmujemy się regeneracją powłoki wszystkich typów cylindrów do motocykli, quadów, motolotni, skuterów wodnych i śnieżnych.
Regeneracja cylindra w 4 tygodnie. Sprawdź nas !!!
ZAPRASZAMY
Regenerację zlecamy największemu liderowi na świece w powlekaniu oraz naprawach cylindrów aluminiowych firmie LANGCOURT Ltd.
Wszystkie naprawy wykonywane są w Wielkiej Brytanii
Usługa NICASIL polega na:
* samym powlekaniu
* rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu ( możliwość przelitrażowania silnika )
* naprawie zepsutych elementów, rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu
TERMIN REALIZACJI:
3 - 4 tygodnie
Zdając sobie sprawę, że niema dobrego momentu na awarię,
a każdy chce mieć swój cylinder jak najszybciej z powrotem,
cylindry zawozimy i odbieramy osobiście.
Niema możliwości aby cylinder gdzieś zaginął podczas wysyłki!!
Firma Langcourt jest największym liderem technologi napraw cylindrów.
Dysponują oni ogromnym doświadczeniem inżynierskim i latami praktyki
co czyni ją bezkonkurencyjną.
Langcourt jest wybierany przez najlepszych zawodników na świecie, teamy fabryczne oraz producentów silników.
Firma współpracuje z brytyjskim fabrycznym zespołem YAMAHA-UK Offroad Team.
Fabryczne silniki JAWA są przygotowywane w technologi LANGCOURT.
POWŁOKA:
Dysponujemy najlepszą dostępną technologią - Niklowo Silikonowym Węglikiem Ni-Ca-Sil, popularnie nazywanym nicasilem. Węglik Silikonu jest bardzo wytrzymałą i śliską powłoką, a tarcie jest ograniczone do minimum.
Powłoka cechuje się:
* ponad dziesięciokrotnie większą odpornością na ścieranie
* lepszym odprowadzeniem ciepła
* lepszym utrzymaniem powłoki olejowej
* znacznie mniejszy współczynnik tarcia
UWAGA !!
Nie dajcie się naciągnąć na tuleje to zabójstwo dla silnika, ciepło jest znacznie gorzej odprowadzone przez co tłoki puchną zacierają się, ulegają szybszemu zatarciu ponieważ powierzchnie wspólne nie są odpowiednio dobrane a współczynnik tarcia jest bardzo wysoki. W wyniku przegrzania silnika
moc spada ponad 20%.
Z pewnością można naprawić powłokę dużo taniej, ale to nie jest nicasil tylko chrom techniczny, który w dość szybkim czasie ulega złuszczeniu, szybko się rysuje i naraża was na jeszcze większe koszta !!
Jako serwis zalecamy tylko powłoki oryginalne, co jest potwierdzone
współpracą z zawodnikami oraz latami naszych doświadczeń.
CENA I WARUNKI:
Ceny oraz zakres usług:
– powlekanie: 999 PLN
– rozwiercanie, spawanie i powlekanie: 1099 PLN
– naprawienie zepsutych elementów, rozwiercanie, spawanie i powlekanie: 1199 PLN
w tej cenie jest zawarty transport do Anglii i powrót do kraju
( u konkurencji należy doliczyć do tego jeszcze koszt wysyłki rzędu 300zł).
Cena regeneracji cylindra jest niezależna od pojemności oraz rodzaju silnika.
Klient jedynie ponosi koszty wysyłki na terenie Polski.
GWARANCJA / AKCEPTACJA
WARUNKÓW REGENERACJI CYLINDRA W FIRMIE LANGCOURT
JAKO NIELICZNI UDZIELAMY GWARANCJI
W celu wysłania do nas cylindra do regeneracji należy pobrać dokument znajdujący się poniżej, zapoznać się z jego treścią i wypełniony przesłać
wraz z cylindrem.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel 731 715 024
Pomożemy uzupełnić dane dotyczące średnicy tłoka lub cylindra.
Formularz regeneracji cylindrów NICASIL
Uwaga:
1. Przed wysyłką należy przygotować cylinder, czyli zdemontować wszystkie zawory, tuleje, uszczelki oraz pozostałe elementy nie będące częścią aluminiowego korpusu cylindra. Oprócz tego cylinder powinien być czysty! Proces regeneracji zwykle wymaga zanurzenia cylindra w żrących substancjach chemicznych, które są neutralne dla aluminium, ale mogą żrące dla pozostałych nie-aluminiowych elementów.
2. W przypadku każdego zlecenia zastrzegamy sobie możliwość zmiany ceny w zależności od zmiany zakresu naprawy stwierdzonej w fabryce Langcourt w Wielkiej Brytanii. Na miejscu w Polsce dokonujemy oględzin wstępnie określających zakres napraw i należy to traktować jak bezpłatny kosztorys.
Dysponujemy nowymi tłokami kutymi jak:
WISECO, WOSSNER, oraz odlewanymi PROX, VERTEX i Uszczelki.