KAWASAKI ELIMINATOR 500 KAT A2 Salon Tarnów
Gdy ulica wzywa, rusz w drogę zupełnie nowym Eliminatorem 500. Ten motocykl wstrząsa
konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu siedzisku
oraz lekkiemu i łatwemu prowadzeniu, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem
Kawasaki. W nowym Eliminatorze ponadczasowy design został połączony z
nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu cieszyć się
pełną radości, bezstresową jazdą.
KOLORY & SPECYFIKACJE
451 cm³ Pojemność skokowa silnika
33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min Moc maksymalna
Lekki w prowadzeniu
Dopełnieniem długiego i niskiego nadwozia jest starannie dobrana geometria podwozia, która zapewnia lekkie i naturalne prowadzenie. Łatwość prowadzenia Eliminatora zwiększa pewność siebie kierowcy i przyczynia się do bezstresowej jazdy.
Niska waga
Projektanci Eliminatora podjęli szereg starań, aby pomimo długiej i niskiej konstrukcji oraz imponującego nadwozia, utrzymać niską masę pojazdu. Niewielki wysiłek przy manewrowaniu zwiększa pewność siebie kierowcy i pomaga zmniejszyć napięcie podczas jazdy.
Nisko położone siedzisko
Wysokość siedzenia Eliminatora, wynosząca 735 mm, jest najniższa spośród modeli Kawasaki o pojemności 250-500 cm3 przeznaczonych do jazdy po drogach publicznych, co zapewnia łatwość w manewrowaniu. Akcesoryjne wysokie i niskie siedziska pozwalają szerokiej gamie kierowców cieszyć się Eliminatorem pełnym komfortem.
Dwa tylne amortyzatory
Oprócz komfortu jazdy i naturalnego prowadzenia, podwójne tylne amortyzatory przypominają styl klasycznych motocykli Kawasaki.
Długa, pozioma konstrukcja
Smukła linia nadwozia o eleganckich proporcjach płynie od przedniej osi, poprzez szczupły zbiornik, aż po ogon motocykla. Cała konstrukcja motocykla sugeruje równowagę pomiędzy osiągami, a łatwością w manewrowaniu.
Nowa rama kratownicowa
Zainspirowana ramą kratownicową Ninja 400, konstrukcja ze stali o wysokiej wytrzymałości pozwala uzyskać niską wysokość siedziska Eliminatora przy jednoczesnym zachowaniu potencjału osiągów jego bardziej sportowego kuzyna.
"Ogon" Eliminatora
Pomimo zastosowania nowoczesnych rozwiązań LED, tylne światło nawiązuje stylem do linii klasycznego modelu Eliminator. Cienki ogon, z dolną linią ściętą, skierowaną ostro w górę, przyczynia się do wizerunku dynamicznego motocykla.
Wyświetlacz LCD z obrotomierzem
Kompaktowy, okrągły, w pełni cyfrowy wyświetlacz LCD uzupełnia styl Eliminatora. Bardzo czytelny układ zawiera obrotomierz i wskaźnik wybranego biegu. Łączność ze smartfonem umożliwia kierowcy dostęp do różnych funkcji motocykla, zapewniając lepsze wrażenia z jazdy.
Koła 18” i 16” cali
Połączenie długiego rozstawu osi z 18-calowym kołem z przodu i 16-calowym kołem tylnym pomaga uzyskać niską pozycję kierowcy oraz długi i niski styl.
Przyjazny dla pasażera
Duża moc, wygodne siedzenie pasażera i ergonomiczny uchwyt na akcesoria ułatwiają dzielenie się wrażeniami z jazdy Eliminatorem ze współtowarzyszami podróży.
Zrelaksowana, wyprostowana pozycja
Naturalna pozycja jazdy z manetkami umieszczonymi w miejscu, do którego naturalnie sięgają ramiona i z podnóżkami umieszczonymi tak, aby nogi nie były podkurczone, zapewniają kierowcy wygodę i przyczynia się do komfortowej codziennej jazdy.
Silnik R2 bazujący na modelu Ninja z dużym momentem obrotowym
Silnik R2 w modelu Eliminator oferuje wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach, znacznie poprawiając kontrolę i zwrotność przy niskich prędkościach oraz przyczyniając się do codziennej jazdy bez stresu. Przy prędkościach autostradowych jego duża moc maksymalna i liniowa reakcja uwidaczniają rodowód Ninja.
Dane Techniczne :
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 451 cm³
Średnica x skok 70 x 58.6 mm
Stopień sprężania 11.3:1
Układ zaworów 8 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Zapłon Digital
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 240 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Zawieszenie, przednie 41 mm widelec teleskopowy
Zawieszenie, tylne Podwójne amortyzatory
Moc maksymalna 33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min
Moc silnika w wersji o ograniczonej mocy 35 kW
Zużycie paliwa 3.8 l/100 km
Emisja C02 89 g/km
Maksymalny moment obrotowy 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite 3.071 (43/14)
Przełożenie całkowite 3.071 (43/14)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 121 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 90 mm
Opona, przednia 130/70-18M/C 63H
Opona, tylna 150/80-16M/C 71H
Kąt skrętu L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys 2,250 x 785 x 1,100 mm
Rozstaw osi 1,520 mm
Prześwit pod pojazdem 150 mm
Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów
Wysokość siedzenia 735 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 176
44FOX-ID: 330