1112312974
Katalizator Peugeot 306 1.4 75 KM | 1997-1999
☑️ Produkt fabrycznie NOWY - nieregenerowany (wyprodukowany w Europie)
☑️ Skutecznie Przechodzi badania techniczne
☑️ Rozwiązuje problem kontrolki CHECK ENGINE*
☑️ Montaż nie wymaga spawania
✅ W zestawie pakiet akcesoriów montażowych
Znajduje zastosowanie w poniższych autach:
Peugeot 306:
- 1.4 Petrol Estate (KFW(TU3JP); KFX(TU3JP) eng) 75 KM 04/1997 - 07/1999
- 1.4 Petrol Hatchback (KFW(TU3JP); KFX(TU3JP) eng) 75 KM 04/1997 - 07/1999
‼️UWAGA
Powyższa lista to lista modeli i wersji silnikowych, w których może występować ten produkt. Nie traktuj jednak tej listy na zasadzie, że jeśli jest pozycja, która opisuje Twoje auto, to produkt musi być odpowiedni.
Może się bowiem zdarzyć, że w danym modelu auta przewidziano kilka wariantów części. Dla stuprocentowej pewności warto porównać wygląd elementu, zwrócić uwagę na detale lub po prostu odczytać numer części oryginalnej i kierować się tym numerem.
W przypadku aut z roczników, w których dochodziło do wprowadzenia nowej normy emisji spalin (okolice lat 2005, 2009, 2015), warto też porównać normę emisji spalin, jaką spełnia katalizator z tą, której podlega auto.
☑️ Dobre dopasowanie
Właściwe wymiary, poprawne wygięcia, odpowiednia średnica rur oraz uchwyty we właściwych miejscach.
To wszystko sprawia, że produkt jest dobrze dopasowany do auta, a montaż ogranicza się do zwyczajnego wkręcenia, bez potrzeby spawania czy wprowadzania jakichkolwiek modyfikacji.
☑️ Homologacja
Każdy dedykowany katalizator zakupiony u nas posiada homologację. Jej numer jest wybity na obudowie.
Fakt homologowania oznacza, że:
- dana część jest w pełni zgodna z oryginałem i jest pełnowartościowym zamiennikiem części oryginalnej,
- produkt został przetestowany, przez odpowiedni Instytut i został oficjalnie dopuszczony do stosowania, jako część zamienna,
- przejdzie przegląd techniczny, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach UE.
‼️ Kilka WAŻNYCH wskazówek przed montażem
Zanim zamontujesz nowy katalizator do swojego pojazdu, sprawdź kondycję auta i upewnij się co było przyczyną uszkodzenia wcześniej zainstalowanego katalizatora.
Warto:
- wykonać badanie "analizy spalin". Dzięki niemu dowiesz się, w jakiej kondycji jest auto. Czy nie dochodzi do pracy na zbyt ubogiej, lub zbyt bogatej mieszance, czy nie ma problemu z zapłonem.
- sprawdzić układ wtryskowy oraz zapłonowy - by mieć pewność, że cała podawana dawka paliwa spala się w całości cylindrach silnika,
- Razem z wymianą katalizatora zalecamy wymienić sondy lambda. Zwłaszcza, jeśli nie były wymieniane przez ostatnie 80-100 tys km.
‼️ *Warunki, które muszą zostać spełnione, by katalizator zgasił kontrolkę:
- Za katalizatorem, który podlega wymianie musi być sonda lambda, która sprawdza jego sprawność
- norma emisji spalin, jaką spełnia katalizator musi być zgodna z normą, jaką ma spełniać auto (szczególnie ważne dla aut z roczników około 2005, 2009, 2015)
- kontrolka musi się świecić z winy katalizatora, a nie innych podzespołów (np. źle działająca sonda lambda)