- Katalizator w Twoim aucie wymaga wymiany? Auto straciło moc? Coś brzęczy w środku?
- Świeci się kontrolka Check Engine, a po podłączeniu pod komputer błąd brzmi "niska sprawność katalizatora"?
- A może diagnosta podczas przeglądu odrzucił Twoje auto ze względu na emisję spalin?
oto SKUTECZNE rozwiązanie:
Katalizator NISSAN Pathfinder 4.0 - V6|2005-2010| do wspawania
Spełniający wysoką normę emisji spalin (EURO4)
Skutecznie gaszący kontrolkę i przechodzący badania techniczne
Idealna propozycja dla osób poszukujących sposoby, by SKUTECZNIE rozwiązać problemy generowane przez zużyty lub uszkodzony katalizator.
- brak problemów na przeglądzie technicznym,
- współpraca z sondami - zgaszenie kontrolki "Check Engine",
- Norma emisji spalin : EURO4
- Część NOWA.
Produkt uniwersalny. Montaż wymaga spawania.
Produkt znajduje zastosowanie w poniższych autach :
- NISSAN Pathfinder 4.0 - V6| lata produkcji: 2005-2010
Solidne Wykonanie
Wkład ceramiczny z obficie napylonymi substancjami gwarantuje długi okres skutecznego oczyszczania spalin. Zaś obudowa ze stali nierdzewnej, dedykowanej do zastosowań w układach wydechowych daje pewność długoletniej trwałości.
Produkt wykonany przez amerykańską firmę MAGNAFLOW, znanego i cenionego na całym świecie producenta katalizatorów oraz sportowych układów wydechowych.
Montaż
Jest to katalizator uniwersalny, jednak bez najmniejszych problemów można go zamontować w autach wymienionych powyżej.
Montaż polega na wycięciu obecnie zamontowanego katalizatora. W jego miejsce należy wspawać niniejszy produkt. W przypadku niektórych aut montaż może wymagać dodatkowej niewielkiej ingerencji w pobliżu katalizatora (cięcie, spawanie itp).
Producent rekomenduje dokładnie ten produkt do aut wymienionych powyżej.
WAŻNE:
Niektóre usterki katalizatora mogą być spowodowane awariami innych podzespołów w aucie. Aby mieć pewność, że zakupiony produkt posłuży jak najdłużej, a usterka nie wystąpi ponownie w krótkim czasie, przed jego montażem zalecamy sprawdzić :
- układ zapłonowy oraz wtryskowy, by mieć pewność, że cała podana dawka paliwa spala się w całości w silniku i nie dochodzi do zapłonu paliwa w układzie wydechowym. Najczęstszym objawem tej usterki jest stopienie wkładu w katalizatorze, bądź wypalenie maty przytwierdzającej wkład do obudowy - a w efekcie słyszalne jest dzwonienie wewnątrz katalizatora. Oprócz tego na katalizatorze często widać fioletowe, połyskujące przebarwienie sugerujące nadmierną temperaturę (właśnie na skutek zapłonu paliwa).
- czy silnik nie "bierze" oleju - Najczęstszym objawem tej awarii jest utrata mocy na skutek zapchania katalizatora sadzą powstającą podczas spalania oleju silnikowego.
Potrzebujesz czegoś jeszcze?
Jeśli szukasz innych elementów związanych z układem wydechowym, zachęcamy do zobaczenia naszych pozostałych produktów.
50634101