KARTY DO GRY GINGER FOX CATCHPHRASE ZABAWNA GRA
- Na podstawie popularnego teleturnieju Catchphrase
- Powiedz, co widzisz na karcie w tej szybkiej, zabawnej grze
- Zmierz się ze swoim przeciwnikiem, aby zobaczyć, kto zostanie mistrzem Catchphrase.
- Zabierz tę podróżną grę w dowolne miejsce
- Odpowiedni dla 3+ graczy
Zasady gry:
Powiedz, co widzisz w tej dynamicznej rodzinnej grze karcianej opartej na popularnym programie telewizyjnym.
Idź łeb w łeb ze swoimi przeciwnikami, aby zobaczyć, kto zostanie mistrzem Catch Phrase!
Zawartość:
- 60 kart zwrotów łapania
- 17 dodatkowych kart z hasłami łapania
- 2 karty okładek
- 1 karta brzęczyka
- 1 karta zasad
Zanim zaczniesz grać:
Zdecyduj na początku gry, ile rund rozegrasz – sugerujemy cztery, ale możesz zagrać tylko jedną, jeśli masz mało czasu.
Gra wymaga co najmniej 2 graczy i chociaż nie jest to konieczne, łatwiej jest mieć gospodarza, który zapewni, że nikt nie uzyska nieuczciwej przewagi.
Rozdziel karty Catch Phrase i dodatkowe karty Catch Phrase na dwa odkryte stosy. Umieść kartę okładki na wierzch obu stosów.
Gospodarz ujawnia graczom pierwszą kartę Catch Phrase. Pierwszy gracz, który dotrze do karty brzęczyka, ma możliwość odgadnięcia hasła. (Jeśli więcej niż jeden gracz trafi kartę brzęczyka, gospodarz zdecyduje, kto jest najszybszy).
Jeśli gracz odpowie poprawnie, wygrywa kartę i zapisaną na niej wartość pieniężną, trzymając ją przed sobą do końca gry w celu zdobycia punktów.
Jeśli gracz udzieli nieprawidłowej odpowiedzi na zwykłą frazę złapania, zostanie on zamrożony, a pozostali gracze mają możliwość odpowiedzi, sięgając po brzęczyk. Jeśli następny gracz zgadnie błędnie, również zostanie zamrożony.
Jeśli żaden z graczy nie jest w stanie poprawnie zidentyfikować frazy przechwytującej w swoim pierwszym zgadywaniu, gra jest otwarta dla wszystkich graczy, którzy mogą sięgnąć po kartę brzęczyka i ponownie zgadnąć. Zwycięski gracz wygrywa pieniądze i ma możliwość zagrania o Bonus Catch Phrase.
Aby poprawnie odpowiedzieć, gospodarz ujawni jeden segment frazy bonusowej, przesuwając kartę okładki do pierwszego znacznika z boku karty, a zwycięski gracz będzie miał jedną okazję do odgadnięcia.
Jeśli się nie powiedzie, karta bonusowa pozostaje w grze, ale nie można już zgadywać. Zwykła gra zostaje wznowiona i zostaje odkryta kolejna karta Catch Phrase. Gra jest kontynuowana w ten sposób, aż do całkowitego ujawnienia frazy bonusowej.
Jeśli gracz, który wygrał ujawnienie Catch Phrase, nieprawidłowo odgadnie Bonus Catch, zostaje zamrożony, a pozostali gracze mają możliwość odgadnięcia przez r dla karty brzęczyka. Każdy, kto poda niepoprawną a także zostanie zamrożony.
Jeśli wszyscy gracze się pomylą, otwiera się ponownie. Gracz T, który poprawnie odgadnie frazę Bonus Catch, wygrywa i wartość pieniężną. Gospodarz ujawnia kolejną frazę i gra jest kontynuowana w następnej rundzie, a fraza dodatkowa zostanie ujawniona w odpowiednim czasie.