Witaj na aukcji Cudownych Kartek Okolicznościowych firmy Cuda Wianki!
Na tej aukcji możesz zakupić niepowtarzalne, ręcznie wykonywane Pamiątki z okazji Świąt Bożego Narodzenia, wykonane z dbałością o detale i cieszące oko.
W cenie przedmiotu otrzymujesz:
- elegancką, ręcznie wykonaną kartkę w rozmiarze 11,4 cm x 16,2 cm wykonaną z wysokiej jakości papieru o gramaturze 240 g, w dodatkowej eleganckiej kieszonce,
- życzenia wewnątrz na osobnej kartce ("luzem"),
- kopertę o gramaturze 120 g, gładką lub tłoczoną świątecznym wzorem.
MOŻLIWA PERSONALIZACJA DLA FIRM - od 10 szt. zmiana tekstu lub dodanie podpisu / logotypu firmy w cenie!
Inne wzory i rozmiary kartek i zaproszeń, a także inne wyroby z papieru znajdziesz na pozostałych naszych aukcjach.
Wszelkie pytania można kierować poprzez pytanie do sprzedającego lub mailem na adres cudawianki@onet.eu
ZA DOPŁATĄ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SZYBSZEJ REALIZACJI KARTKI ORAZ PERSONALIZACJI ŻYCZEŃ!
- PERSONALIZACJA - zmiana lub wstawienie własnego tekstu życzeń, dodanie podpisu - 2 zł / kartka
- REALIZACJA EXPRESS - przygotowanie i wysłanie kartki w terminie 2 dni roboczych - 4 zł / kartka
Dopłatę można wykonać:
- poprzez PayU - funkcja "dopłać" z poziomu karty zakupionego przedmiotu na Allegro.
- przelewem tradycyjnym:
Nr konta do wpłat:
09 1160 2202 0000 0002 9415 1978
Elżbieta Nalepa-Madej
ul. Starowiejska 28/18
97-500 Radomsko
1. Zanim zakupisz, zapoznaj się z Regulaminem w dolnej sekcji aukcji.
2. Wszystkie dane oraz informacje zebrane według następnych punktów prosimy przesłać w wiadomości do sprzedającego przy zakupie bądź odrębnym e-mailem na adres: cudawianki@onet.eu
3. Wybierz tekst życzeń z dostępnych poniżej.
REGULAMIN AUKCJI
1. Zasady ogólne
1.1. Kupując towar na niniejszej aukcji zgadzasz się z postanowieniami niniejszego regulaminu.
1.2. Wszystkie przedmioty dostępne na niniejszej aukcji są wykonywane na indywidualne zamówienie.
1.3. Zwrot przedmiotów może nastąpić jedynie w przypadku stwierdzenia jego wady albo niezgodności z zamówieniem.
1.4. Podstawową metodą kontaktu z nami jest adres e-mail: cudawianki@onet.eu.
2. Zasady dotyczące zakupu
2.1. Potwierdzeniem decyzji zakupu na naszej aukcji jest kliknięcie "KUP TERAZ".
2.2. Obowiązkiem Kupującego jest wybór opcji zapłaty i dostawy.
2.3. Zapłata może odbyć się przelewem tradycyjnym, kartą płatniczą lub poprzez szybkie przelewy PayU.
2.4. Preferowaną opcją zapłaty jest przelew PayU.
2.5. W wiadomości do sprzedającego lub w odrębnym e-mailu należy przesłać wybrane parametry przedmiotu, zgodnie z opcjami dostępnymi w treści aukcji.
2.6. Brak określenia parametrów zamówienia wstrzymuje jego realizację.
3. Realizacja zamówienia
3.1. Jeżeli wybrano wszystkie parametry zamówienia zgodnie z aukcją, realizacja przedmiotu następuje zgodnie z treścią aukcji.
3.2. Teksty wewnątrz przedmiotów muszą być wybrane przez Kupującego. Brak wyboru tekstów powoduje wstawienie tekstu losowo wybranego przez nas.
3.3. Czas realizacji to maksymalnie 5 dni roboczych chyba, że uzgodniono inny termin.
3.4. Czas realizacji jest liczony od wpływu wpłaty na nasz rachunek bankowy lub od ustalenia wszystkich szczegółów zamówienia - w zależności od tego, co nastąpi później.
3.5. W przypadku zamówienia innych przedmiotów z naszych aukcji, czas realizacji i wysyłki będzie liczony jak dla przedmiotu spośród zamówionych, o najdłuższym czasie realizacji i wysyłki.
4. Wysyłka
4.1. Po zakończeniu realizacji zamówienia, towar jest wysyłany zgodnie z wybraną opcją.
4.2. Wysyłka następuje niezwłocznie po realizacji towaru, przy czym towar zrealizowany w piątek może być wysłany dopiero w poniedziałek.
4.3. Wysyłka listem poleconym ekonomicznym jest odpowiednia, jeżeli zamówienie nie jest pilne.
4.4. Jeżeli jednak zamówienie jest pilne, polecana jest wysyłka kurierem lub paczkomatem.