Witam! Karta graficzna firmy Palit,
GeForce GT 730 2GB DDR3 (128 bit) VGA, DVI, HDMI
w pełni sprawna, bez pudełka, sprzedaję gdyż wymieniłem na mocniejszą.
Za producentem:
Zmodernizuj swój sprzęt o nowy, dedykowany układ graficzny NVIDIA® GeForce® GT 730 i ciesz się superszybkim przeglądaniem Sieci oraz niewiarygodnymi możliwościami w zakresie edycji zdjęć i wideo. Układ GT 730 zapewnia również trzykrotnie wyższą wydajność w grach, w porównaniu do zintegrowanego układu graficznego, gwarantując jednocześnie niezawodność i stabilność dzięki oprogramowaniu GeForce®Experience™
Tryb antyaliasingu: NVIDIA FXAA™
Funkcja antyaliasingu wygładza postrzępione krawędzie, jednak może być obciążająca i może niekorzystnie odbijać się na częstotliwości generowania klatek. Fast Approximate Anti-Aliasing (FXAA) to nowa technologia antyaliasingu, która pozwala otrzymać piękne, gładkie linie, przy minimalnym wpływie na wydajność. Dzięki układom GPU opartym na architekturze Kepler, możesz włączyć funkcję FXAA w setkach gier za pośrednictwem panelu sterowania NVIDIA.
NVIDIA® PureVideo® HD
Połączenie akceleracji procesu dekodowania i przetwarzania końcowego filmów wideo high-definition, zapewniające płynne odtwarzanie wideo, bezprecedensowa klarowność obrazu, wierne kolory oraz precyzyjne skalowanie wyświetlania filmów i wideo, a wszystko to przy niesamowitej efektywności energetycznej.
Obsługa dźwięku TrueHD i DTS-HD Audio w trybie Bitstream
Pełna obsługa zaawansowanych, bezstratnych kodeków wielokanałowego dźwięku HD TrueHD i DTS-HD pozwala Ci rozkoszować się w swoim domu bogatym dźwiękiem o studyjnej jakości.
NVIDIA Adaptive Vertical Sync
Nie ma nic bardziej rozpraszającego, niż zacinanie podczas generowania klatek i rozchodzenie się obrazu. Pierwszy problem pojawia się zazwyczaj przy niskich częstotliwościach generowania klatek, natomiast drugi przy częstotliwościach wysokich. Technologia Adaptive V-Sync to inteligentniejszy sposób renderowania klatek. Przy wysokich częstotliwościach generowania klatek technologia V-sync jest włączona w celu eliminacji rozchodzenia się obrazu, natomiast przy niskich częstotliwościach jest wyłączona, by zapobiegać zacinaniu się obrazu. Eliminuje to zakłócenia pozwalając Ci skupić się na grze.