Kapitał marki w... Małgorzata Karpińska-Krakowiak (7794497223)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 7:41 dnia 23.01.2019 r.

Kategoria: Biznes IT
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Format
pdf

oferta nr 7794497223


Opis

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta (ebook)

Autor: Małgorzata Karpińska-Krakowiak

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Zabezpieczenie: watermark

Formaty e-booka: pdf

ISBN: 9788381422826

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Ważne!

By pobrać e-booka, musisz posiadać konto na Allegro. Po zakupie ebook trafi na Twoją wirtualną półkę. Jeśli nie masz konta Allegro, nie będziemy mogli dostarczyć Ci e-booka.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.