Kamper Peugeot J5 zabudowa EURAMOBIL
Samochód to nasze "złotko", które od 12 lat jest w naszych rękach. Bardzo długo szukaliśmy zadbanego i niewyeksploatowanego egzemplarza, który miał spełnić nasze warunki: miał być 6 OSOBOWY, miał mieć 2 STOLIKI wewnętrzne, miał być ze zwykłym niezniszczalnym silnikiem DIESLA (bez często wysiadającej TURBINY). Aż w końcu udało się ... oto on.
Długo by mówić o naszych podróżach i wyjątkowo spędzonym czasie (kto kamperował ten wie o czym mowa:), więc dla zainteresowanych oględzinami proponuję zarezerwować nieco więcej czasu na opowieści. Po krótce powiem, że naszym kamperem zwiedziliśmy niespełna całą Europę od Litwy po Portugalię, od Hiszpanii po Włochy, od Francji po Korsykę itd... Tegoroczne dwa wakacyjne wyjazdy to Włochy w lipcu i Chorwacja w sierpniu. Z reguły kamper miał około 3 dłuższych wyjazdów w roku, i kilka weekendowych wypadów.
O stan kampera, co widać zresztą na zdjęciach, dbaliśmy od samego początku, traktowaliśmy go wyjątkowo, bo na krótki czy dłuższy okres stawał się naszym domem i tak też chcieliśmy się w nim czuć. Z większych dokonanych w nim inwestycji - to 2 lata temu wykonaliśmy nowe poduchy z tapicerowaniem, odmalowaliśmy z zewnątrz kabinę i kamper został dokładnie zakonserwowany od spodu, na dachu zostały wszelkie podatne na rozszczelnienia połączenia na nowo uszczelnione, wymienione zostały dwa przeguby i w ubiegłym roku opony.
ZALETY: wspomniana rejestracja na 6 osób czyli 6 miejsc do spania, dwa składane stoliki, w pełni sprawna kuchenka gazowa, lodówka z zamrażalnikiem (na gaz lub elektrykę) zlewozmywak, łazienka z prysznicem, umywalką i toaletą, pojemne szafki i szafa, dodatkowe wewnętrzne podświetlenie ledowe, ogrzewanie gazowe TRUMA, kamera cofania, instalacja alarmowa i RTV, czujnik dymu, bagażnik na 3 rowery (ale pakowaliśmy 4 bez problemu), rozkładana boczna markiza, podwójne wzmocnione resorowanie, dwa akumulatory, dwa filtry paliwa, dwa zbiorniki na wodę, dwie duże butle gazowe, atestowany hak holowniczy.
USTERKI:
1. spalona żarówka w przycisku sygnalizującym włączenie lodówki w trakcie jazdy (lodówka działa w trakcie jazdy ale żarówka jakieś dwa lata temu wysiadła i nam to nie przeszkadzało w użytkowaniu więc nie wymieniliśmy jej),
2. jakiś problem kontaktowy z zapalnikiem od zimowego ogrzewania gazowego (raz zadziała, a raz jak na złość. Domyślam się, że powodem może być bardzo rzadkie używanie, przez ostatnie 5 lat nie mieliśmy żadnego jesiennego wyjazdu, wszystkie wiosenne i letnie, i przez całe 12 lat żadnego zimowego).
3. w czasie jednej z naszych podróży (4 lata temu w Szwajcarii) natrafiliśmy na ogromną wichurę, która dosłownie wyrwała nam wywietrznik dachowy w zabudowie nad kabiną. Po powrocie otwór zdecydowaliśmy się całkowicie zamknąć i uszczelnić.
Na bierząco wymieniane filtry, klocki. Przegląd do 18.06.2019, Ubezpieczenie do 21.02.2019 (koszt ostatniego 593 zł / rok ). Pierwsza rejestracja w 1991 roku.
Zapraszam do obejrzenia TYLKO zainteresowane osoby. Cena do negocjacji
Wszelkie pytania, proszę dzwonić pod nr telefonu 608093036.