Witam.
Posiadam do sprzedania kampera "hand made" którego wykonałem osobiście. Posiadam go 3 lata.
Dokumentacja z budowy wraz ze zdjęciami znajduje się na forum Camperteam ( link: https://www.camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=26440&postdays=0&postorder=asc&start=0 )
Kamper przystosowany i zarejestrowany na 3 osoby w dowodem rejestracyjnym jako "specjalny kempingowy". Aktualny przegląd i ubezpieczenie. Auto gotowe do każdej drogi "od zaraz".
Wyposażenie:
- łazienka z WC i prysznicem, gazowy ogrzewacz wody użytkowej
- zbiorniki na wodę "białą" 180 L oraz na "szarą" 100 L
- ciśnieniowa instalacja wody
- 2 spania: tylna sypialnia dla 2 osób ( 183 x 155 cm ) oraz rozkładane spanie z przodu 175 x 80 cm
- ogrzewanie gazowe
- instalacja 12/230 V z akumulatorem pokładowym
- TV 19 "
- lodówka kamperowa gaz/12/230V
- kuchenka gazowa 2 palnikowa z zapalarką i zab. przeciw-wypływowym gazu.
- 2 kamery cofania ( przewodowe )
- radio i cb radio
O kamperze:
Autko nie powala na kolana blichtrem i katalogowymi świecidełkami. Zostało wykonane amatorsko i wiele rozwiązań jest mało profesjonalnych. Jednak posiada pełną funkcjonalność czasami lepszą niż fabryczne kampery. Kamper jest solidnie ocieplony a zastosowane rozwiązania pozwalają użytkować go zimą spokojnie do około -10 ... -15 stC. Przy temp. niższych niż -15 nie miałem okazji sprawdzać.
Prędkość przelotowa na autostradzie to spokojnie 120-140 km/h ze spalaniem wówczas do 12 L . Prędkości "turystyczne" w czasie zwiedzania powodują iż auto spala ok. 9 L. Jest cichy i szybki. Rok temu zmieniłem most na szybszy i dało to bardzo dobre efekty.
Kamper z 2 osobami i pełnym załadunkiem płynów, zakupów i "gratów" mieści się w regulaminowych 3,5 t dmc.
Stan techniczny:
Technicznie auto jest w dobrej kondycji. Silnik, skrzynia, sprzęgło i most bardzo dobrze. Hamulce biorą równo i mocno. Nie działa ABS. Wymieniłem oba czujniki w tylnym moście i mechanik stwierdził "że chyba jeszcze bieżnia piasty" ale... na razie nie miałem czasu. Nie podłączone są też czujniki zużycia klocków hamulcowych.
Blacharka.
To jest wada auta która warunkuje tak niską cenę. Do zrobienia z blacharki są: wzmocnienie podłużnic w tylnej części auta, wymiana reperaturek:tył obie strony od nadkola do tylnego słupka, sam dolny próg po lewej stronie, obie sztuki tylnych drzwi (doły), ogólne doczyszczenie rdzawych miejsc i zabezpieczenie bo jeszcze nie ma dziur. Generalnie trzeba go zadbać blacharsko. Wszystkie potrzebne elementy blacharskie ( reperaturki) łącznie dostępne bez problemu w sprzedaży allegro to koszt rzędu 500 zł za to co niezbędne do 1000 zł gdyby dać do wymiany wszystko dookoła. No i do tego oczywiście robocizna.
Poniżej przykładowe aukcje z potrzebnymi częściami:
http://allegro.pl/prog-reperaturka-mercedes-sprinter-901-95-vw-lt-l-i6797539122.html
http://allegro.pl/blotnik-reperaturka-tyl-vw-lt-sprinter-901-95-05-l-i6466570685.html
itp.
Generalnie autko nie zrobi furory na zlocie kamperów ale jest niezawodne, w 100 % funkcjonalne.
Jak nie sprzedam to będę jeździł dajej ;-)
Ewentualnie zainteresowanych na oględziny zapraszam w dowolnym terminie w wyłączeniem sobót i niedziel. Wszelkie informacje pod numerem 605 606 002.
uwaga: na aucie zamontowany jest solar i regulator który nie wchodzi w skład oferty ( zostanie zdemontowany ale instalacja zostanie )