Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 44,92 zł
- Kalendarz ścienny 2024 Duży miesięczny planer
- 54,92 zł z dostawą
- dostawa za 19 – 21 dni
- 4,10 zł
- DŁUGOPIS AUTOMATYCZNY 0,7MM CHŁOPIĘCY GAMER
- 14,09 zł z dostawą
- dostawa w środę
- 455,00 zł
- KALENDARZ PLAKATOWY ŚCIENNY LISTWOWANY A2 100szt
- darmowa dostawa
- dostawa za 11 – 12 dni
KALENDARZYK KALENDARZ PCV PLASTIK 0,7mm 250szt (6966513839)
Sprzedający zainspirujsie
poleca 100,00%
|
77
Opis
OPIS PRODUKTU BIZNES KARTA PVC 0,7mm
WYMIAR:
85x54mm format karty kredytowej
80x55mm eurostandard
RODZAJ PODŁOŻA:
Sztywny, gładki biały plastik PVC o grubości 0,7 mm, zbliżonej do kart kredytowych.
ZADRUK:
4+4 dwustronnie
USZLACHETNIENIE:
Bez uszlachetnienia
WYKOŃCZENIE: zaokrąglone narożniki
ILOŚĆ: 250szt
CZAS REALIZACJI: ok 7 dni robocze
WYSYŁKA: GRATIS!
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
REGULAMIN
1.Postanowienia ogólne
Zamówienia mogą składać Klienci, którzy zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i go akceptują. F.H.U FDDESIGN zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń, informowania kontrahentów o istotnych zmianach w ofercie oraz do działań marketingowych. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204 ).
2.Realizacja zamówień
Podane terminy realizacji są terminami orientacyjnymi. Około 95 % procent realizowanych zleceń nie przekracza tych terminów. Wszystkie terminy realizacji podawane są w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy. Zleceniobiorca wymaga dostarczenia pliku komputerowego przygotowanego do druku wg specyfikacji zamieszczonej na stronie zleceniobiorcy lub według makiet zamieszczonych na aukcjach. Zleceniodawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac, w tym także za wszelkie naruszenia praw osób trzecich. Zleceniodawca oświadcza, że przesłane prace są wolne od wirusów i nie spowodują awarii oprogramowania ani urządzeń komputerowych. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przygotowanie plików do druku. Prace drukowane są w postaci, w jakiej zostały dostarczone do druku. Zleceniobiorca nie ma obowiązku wprowadzania poprawek i modyfikacji w plikach przesłanych przez Klienta. Własność intelektualna Klienta zawarta w jego plikach przesłanych internetem do F.H.U FDDESIGN jest chroniona przed dostępem osób trzecich.
3. Wysyłka
Wysyłka realizowana jest przez firmę spedycyjną. Termin dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną to 24 godziny (z wyjątkiem sobót,niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy). Koszt przesyłek materiałów do druku oraz wykonanych zleceń ponosi Zleceniodawca. Firma F.H.U FDDESIGN nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w czasie transportu, nie ponosimy również odpowiedzialności za nieterminowość dostawców. Na życzenie i koszt Klienta przesyłka może zostać ubezpieczona.
4.Reklamacje
Prace w formie pliku graficznego drukowane są w postaci w jakiej zostały dostarczone przez Klienta. F.H.U FDDESIGN nie ma obowiązku sprawdzania, wprowadzania poprawek i modyfikacji. Klient oświadcza, że zdaje sobie sprawę z ograniczeń jakie narzuca druk offsetowy oraz druk cyfrowy i akceptuje ich konsekwencje, w tym niewielkie różnice kolorystyczne jakie mogą wystąpić w stosunku do obrazu obserwowanego na monitorze lub druku tej samej pracy na różnych maszynach. Różnice takie nie podlegają reklamacji. Reklamacje dotyczące niezgodności z zamówieniem muszą zostać zgłoszone w formie pisemnej w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki. Powtórne wykonanie zlecenia lub zwrot zapłaty może nastąpić wyłącznie po zwróceniu Zleceniobiorcy całego zamówionego nakładu. Reklamacje wysyłane są kurierem GLS na adres zamawiającego na koszt F.H.U FDDESIGN. Reklamacje dotyczące jakości druku w przypadku jeśli nie zostanie przesłane 100% reklamowanego nakładu, będą rozpatrywane negatywnie. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przez F.H.U FDDESIGN reklamowanego nakładu, reklamacja zostanie rozpatrzona, a pracownik F.H.U FDDESIGN poinformuje Klienta o sposobie jej rozwiązania. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji Klient poniesie koszty dostarczenia oraz ponownego wysłania reklamowanego towaru. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem firmy spedycyjnej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie F.H.U FDDESIGN. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.