KABEL ZASILAJĄCY LAPPA R-AUDIO 1,5 m
Kabel sieciowy do systemów audio klasy hi-end
http://www.lappusa.com/Spec_Template.asp?nGroupID=1025
Zaopatrzony w wysokiej klasy wtyki - 1x IEC (Schurter swiss made) oraz 1x schucko (Bals). Końcówki przewodów pokryte lutem z zawartością srebra. Kabel niezbędny tam, gdzie pola elektryczne rozpraszane przez standardowy kabel zasilający, mogą zakłócać transmisję sygnałów niskonapięciowych (najbardziej narażone są interkonekty oraz cyfrowe i analogowe układy elektroniki audio). Duże przekroje żył (2,5 mm2) zapewniają bezkompresyjną transmisję dużych natężeń prądu (bardzo istotne w przypadku zasilania osobnych końcówek mocy lub silnych wzmacniaczy zintegrowanych).
OPIS TECHNICZNY
• napięcie: 230V / 50Hz
• średnica zewnętrzna 11,8 mm
• duży stopnień pokrycia ekranu cooper
• ekran miedziany ocynowany
• impedancja sprzęgania max 250 Ω/km (30 MHz)
• maksymalne napięcia nominalne 450/750 V przy zabezpieczonej instalacji: 0,6/1kV
• Izolacja: rezystancja właściwa >20 GΩ x cm
• impedancja sprzęgania max 250 Ω/km (30 MHz)
• wtyki: 1x IEC Schurter, 1x schucko Bal
Gwarancja: 2 lata.
KOMENTARZE ALLEGRO DOTYCZĄCE NINIEJSZEJ AUKCJI zawierające opisy wrażeń odsłuchowych, na których podstawie łatwo określić można właściwości interkonektu - dołączone w formie załącznika.
Rogoz Audio poleca produkowane na wymiar meble audio: stoliki, standy i platformy antywibracyjne, ustroje akustyczne, a także okablowanie sygnałowe i głośnikowe. Ofertę kierujemy przede wszystkim do audiofili i melomanów, profesjonalistów branży muzycznej oraz wszystkich ceniących wysoką jakość reprodukcji dźwięku i eleganckie wzornictwo.
Cechą naszej firmy jest elastyczność działania – w ramach regularnej ceny można dokonać pewnych modyfikacji. Każdy mebel wykonywany jest więc na indywidualne zamówienie. Możecie zatem Państwo dobrać np. rodzaj blatu stołu, a także odpowiadające Wam rozwiązania konstrukcyjne. Dzięki temu meble będą dostosowane do rozmiarów zestawu odsłuchowego, a ich wykończenie do wystroju wnętrza, w którym się znajdą, i gustu Klienta.
Naszym głównym celem jest tworzenie produktów zapewniających uzyskanie idealnych warunków odsłuchowych tak, aby każdy system osiągnął maksimum swoich możliwości i cieszył właścicieli najwyższą jakością dźwięku.
Produkty Rogoz Audio docenili profesjonaliści branży audio oraz Klienci indywidualni. O pozytywnym wpływie mebli Rogoz Audio na dźwięk świadczą wyniki testów odsłuchowych i nagrody specjalistycznych pism zagranicznych oraz krajowych, takich jak niemieckie STEREO, amerykański POSITIVE FEEDBACK, 6 MOONS, AUDIO VIDEO, HI-FI CHOICE, AUDIO, HIGH FIDELITY, AUDIOSTEREO, HIFIPHILOSOPHY – testowane stoliki antywibracyjne, platformy i standy głosnikowe uzyskiwały najwyższe oceny we wszystkich kategoriach: dźwięk, możliwości, budowa, wzornictwo, tytuły najlepszego zakupu, nagrody Produkt Roku / Best Product of the Year (2014, 2015, 2017), nagrodę RED FINGERPRINT.
,,Podsumowując nasze spotkanie z produktami Rogoz Audio, musimy powiedzieć, że naocznie czy może raczej ,,nausznie” przekonaliśmy się o tym, co wydaje się oczywiste,a jest często ignorowane przez miłośników muzyki. Czasami zamiast inwestować bez końca w coraz droższe wzmacniacze, źródła czy kable, warto zadbać o solidną podstawę pod swój sprzęt oraz o akustykę pokoju. […] Taka inwestycja po pierwsze pozostaje na długie lata, niezależnie od zmian w systemie, a po drugie daje pewność, że sprzęt (nawet ten ciężki) jest bezpieczny. No i w końcu eliminuje jedną z wątpliwości, dlaczego coś nie gra tak dobrze, jak w salonie, u kolegi etc. – na pewno nie będzie już winna akustyka pokoju czy też stolik przenoszący drgania z podłogi."
(„Hi-Fi Choice” 7-8/2010)
PRASA
(pełne teksty recenzji do przeczytania na naszej stronie internetowej)
MODUŁOWY STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO TRIO/BBS
Auditorium das Rogoz-Rack häufiger als natürlich, räumlich, ruhig, im Bass sehr konturiert und attestierte ein gutes Ausschwingverhalten. [. . . ] Klanglich gefiel beim Rogoz die leicht besänftigend-beruhigende Wirkung auf die Geräte, aber beeindruckend sind auch das Material, die Verarbeitung und das Gewicht.(Stereo 11/2017)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA 3RP1/BBS ROGOZ AUDIO
Nagroda GOLDEN ANALOG 2015 magazynu HIFI PHILOSOPHY. Wyróżnienie przyznawane wyrobom, które oferują nadzwyczajną jakość w swoim przedziale cenowym, a tym samym podnoszą standardy produktów w danym segmencie HiFi lub High End ["HiFi Philosophy", 23/12/2016/]
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4RP3/BBS
Wyróżnienie BEST OF THE BEST AUDIO VIDEO SHOW 2015: Studer + Chord + Cabasse + Pro-Ject + Cardas + Rogoz Audio.
,,System firmy Voice z kopią taśmy-matki, graną z magnetofonu Studer 807, to było objawienie. Słuchając Beatlesów można było zrozumieć o czym mówią ludzie narzekający na cyfrę – czegoś takiego nikt na razie z nagraniami cyfrowymi nie powtórzył. To jeden z dźwięków wystawy – system firmy Voice, oparty na testowanych przez nas produktach Chorda, w tym odtwarzacz CD RED Reference One MkIII (test w grudniu). Kolumny – Cabasse Pacific 3 SA. W roli źródeł trzy urządzenia – gramofon Pro-Ject RPM 9 Carbon, DAC Chord DAVE oraz magnetofon Studer 807. Wszystko stało na stoliku Rogoz Audio. [...] Jednym z ważniejszych składowych systemu Voice’a był stolik firmy Rogoz Audio."[High Fidelity No. 139 Listopad 2015]
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ AUDIO 3T1/BBS POD KABLE GŁOŚNIKOWE, SYGNAŁOWE I ZASILAJĄCE
Podstawki powodują, że brzmienie pogłębia się i szlachetnieje. Myślę, że chodzi o znacznie lepsze reprodukowanie niewielkich sygnałów odpowiedzialnych za atak i wykończenie dźwięku, jak również o otoczenie akustyczne (najbliższe) instrumentów. Słychać to jak dodanie do brzmienia perspektywy i życia. To pierwsze to zasługa lepszego nasycenia drobnymi szczegółami. Brzmienie wydaje się głębsze i nieco cięższe. Dociążenie to nie wynika jednak z dodania basu, a z większej naturalności brzmienia. Bardzo podobne efekty otrzymujemy, kiedy urządzenie ma niskie zniekształcenia.["Hi-Fi Choice", nr 10/2016]
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ AUDIO 3T1/BBS POD KABLE GŁOŚNIKOWE, SYGNAŁOWE I ZASILAJĄCE
Ogólny przekaz był jasny i konkretny: z podkładkami gra lepiej. Aż mną wstrząsnęło po pierwszych dźwiękach usłyszanych „z podłogi” i od razu zacząłem myśleć, że bez tych Rogoz Audio 3T1/BBS zabawa będzie gorsza.["HiFi Philosophy", 23/12/2016/]
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ AUDIO 3T1/BBS POD KABLE GŁOŚNIKOWE, SYGNAŁOWE I ZASILAJĄCE
The stabilizers make sound become deeper and more gentle. I think that it is about much better reproduction of small signals responsible for the attack and sound finish, as well as about the acoustic surroundings closest to the instruments. It can be heard as an addition of perspective and life to the sound. The former results from better saturation with little details. The sound seems deeper and a bit heavier. However, the effect of weighing down does not result from adding bass, but from greater naturalness of sound. We obtain very similar effects when a device is characterized by low distortion.
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SPB3N/BBS
Po chwili zrozumieliśmy, że po prostu mamy do czynienia z większą szlachetnością wybrzmień, które nie są tak szybko ucinane. Muzyka stała się płynniejsza, barwna i co wydaje się sprzeczne, jeszcze bardziej szczegółowa. Poza pozytywnymi zmianami w barwie, również scena muzyczna zyskała na wielkości. Precyzja osadzenia muzyków w przestrzeni pozostała na zbliżonym poziomie, jednak dookoła nich pojawiło się jeszcze więcej powietrza.
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3RP1/BBS
Tak więc test dla platformy Rogoz Audio 3RP1/BBS w obie strony wypadł spektakularnie. Nie jakoś tam, nie z podciąganiem za uszy i recenzencką pobłażliwością, tylko celująco. Z ręką na sercu przyznaję, że tego się nie spodziewałem. Nic nie mam więcej do powiedzenia ponad to, że jestem cały za platformą. Za tą Rogoz. Z mojej strony pozostają już tylko pertraktacje, bo może zechcą żeby chociaż czas jakiś jeszcze się promowała. Pewnie nie, ale pozostaje być głupcem i mieć nadzieję.
("HiFi Philosophy", 10/03/2015)
Rogoz Audio 3RP1/BBS Isolation Board
(Positive Feedback, No. 125 November/December 2014)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3RP1/BBS
NAGRODY HIGH FIDELITY (BEST PRODUCT 2014 oraz RED FINGERPRINT)
Platforma została odznaczona prestiżową nagrodą RED Fingerprint, która przyznawana jest wyłącznie wyjątkowym produktom.
RED Fingerprint to wyróżnienie przyznawane w ciągu roku produktom, które zrobiły szczególnie duże wrażenie na recenzencie. O ile nagrody Best Sound przyznawane są przez całą redakcje, o tyle RED Fingerprint to osobiste wyróżnienie recenzenta, wskazujące nie tylko na wysoką jakość produktu (choć to podstawa), ale i na osobiste przeżycie spotkania z nim. Nagrody nie są częste i jedna przypada na piętnaście testów. Oznaczona jest specjalnym znakiem, w postaci czerwonego odcisku kciuka, linii papilarnych, wskazujących na to, że dany produkt ma "imprimatur" recenzenta "High Fidelity".
To pierwsza platforma antywibracyjna, może poza Finite Elemente Pagode Edition HD-09, której barwa była gęstsza, a punkt ciężkości ustawiony niżej niż w pneumatycznej podstawie z Japonii, która jest moją referencją. Inne, nawet najlepsze, podnosiły brzmienie, mniej lub bardziej odchudzając środek pasma. Jeśli konstrukcja była wysokiej próby, dawało to określone korzyści, jak poprawę selektywności, mocniejszy atak, a przez to lepsze otwarcie dźwięku, podkreślenie dynamiki. To wszystko dobre rzeczy. Za każdym razem miałem jednak poczucie niedosytu. Szybko mijało, zastąpione ciekawością i szacunkiem dla konstruktorów. Ale pamiętałem o nim. Tym razem do szacunku doszło jednak poczucie „spełnienia”. Jakbym wypatrzył w zwoju wodorostów na plaży dużą grudkę bursztynu emanującą ciepłym światłem.
("High Fidelity", nr 125/2014)
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ-AUDIO 3RP3/BBS
W dźwięku było więcej energii, znakomicie kontrolowanej, zogniskowanej we właściwych elementach. Poprawiła się szybkość ataku, uderzenie, dynamika. Bas stał się nieco bardziej konturowy, jakby czystszy, co z kolei prowadziło do jego lepszego zróżnicowania. Innym elementem, świadczącym o tym, że stolik znakomicie spełniał swoje zadanie, była dalsza poprawa w zakresie tzw. czarnego tła. [...] Kolejna zmianę zarejestrowałem w aspekcie przestrzenności prezentacji oraz trójwymiarowości źródeł pozornych. Podobnie jak w pozostałych kwestiach, tak i co do tych nie miałem do tej pory żadnych zastrzeżeń i wydawało mi się, że wiele w tym zakresie zrobić się już nie da. A jednak poprawa była zauważalna - nawet bardziej w kwestii precyzyjniejszego umiejscawiania każdego ze źródeł dźwięku na scenie i jego namacalności, lepszej definicji w sensie obrysu i wymiarów niż znaczącej zmiany wielkości sceny, choć i ta wydawała się nieco głębsza.
("Hi-Fi Choice", nr 05/2014)
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ-AUDIO 4SPB3/BBS
Niezależnie od poziomu głośności, stolik ma bardzo duży wpływ na stereofonię, która nagle staje się ekstremalnie dokładna. [...] Najbardziej spektakularny efekt zostaje osiągnięty na basie. [...] Przywołany dźwięk pioruna to przykład pozamuzyczny, jednakże aby realnie odtworzyć brzmienie perkusji, potrzeba właśnie dużej szybkości, bo jest to dźwięk typowo transjentowy i właśnie taką transjentowość dźwięków stolik Rogoz bardzo wydatnie poprawia. [...] Stolik Rogoz Audio zapewnia nieoczekiwanie dużą poprawę jakości brzmienia systemu.
("Audio Video" 7-8/2013)
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SM3 MODUŁOWY
System brzmi klarowniej, dźwięk jest lepiej poukładany, bardziej sfokusowany, a każdy z tych elementów przyczynia się do efektu finalnego w postaci bardziej prawdziwej, przekonującej prezentacji.
("Hi-Fi Choice", nr 03/2013)
STOLIK ANTYWIBRACYJNY ROGOZ AUDIO 4SB2N
Znakomity produkt na długie lata, który nie ustępuje droższym, zagranicznym konstrukcjom. Świetny wygląd, solidna konstrukcjai pozytywny wpływ na dźwięk.
("Hi-Fi Choice", nr 06/2010)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO SMO40 FORNIR NATURALNY
Zdecydowanie pozytywny wpływ na dźwięk, bardzo elegancki wygląd, może być wręcz ozdobą pomieszczenia odsłuchowego.
("Hi-Fi Choice", nr 07/2010)
STANDY GŁOŚNIKOWE ROGOZ-AUDIO 4QB80
Niskie tony w ogóle można nazwać największym beneficjentem stawiania monitorów na stadach Rogoz Audio 4QB80, bowiem otrzymują one większą masę, potęgę i wyraźniejszy wymiar. Są bardziej solidne, szybsze, a także lepiej określone – schodzą niżej oraz głębiej.
("Stereo i kolorowo", 31 sierpnia 2014)
4SG50/BBS
What improved in particular was the sound energy. Perhaps that is why I had an impression of abundance of everything – both high and low frequencies, mass and space. The sound grew and became more refined.
("6moons.com”, August 2013)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 4SG50/BBS
Poprawiła się przede wszystkim energetyczność dźwięku. Zapewne to dlatego miałem wrażenie obfitości wszystkiego – i góry, i dołu, i masy, i przestrzeni. Dźwięk urósł i zrobił się bardziej wyrafinowany.
("High Fidelity”, nr 111/2013)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO CPPB16 Z UZIEMIENIEM
Wraz z CPPB16 brzmienie nie jest ocieplane, nie ma też wrażenia wycofania góry. Znacząco poprawia się za to jej rozdzielczość. Po przeniesieniu odtwarzacza, a potem wzmacniacza z płyty marmurowej na stalową płytę Rogoz Audio, od razu przybywa detali, dźwięk jest żywszy i bardziej otwarty. Wibrafon i blachy z płyty The Modern Jazz Quartet zapierały dech w piersiach rozmachem i uderzeniem.
("Audio", 9/2010)
PLATFORMA ANTYWIBRACYJNA ROGOZ-AUDIO 3SG40
Półka Rogoz Audio przywraca całości właściwe tempo, proporcje, barwę – i to nie „trochę”, ale naprawdę znacząco.
("High Fidelity", nr 89/2011)
Kontakt
ROGOZ AUDIO NIP 634-180-05-84
REGON 240600688
januszrogoz@yahoo.pl
office@rogoz-audio.com
tel. 504 080 690(w godz.: pn-pt. 10.00-17.00; sob. 10.00-15.00)