Prawdopodobnie oferuję największy wybór kabli diagnostycznych do motocykli na całym globie.
W razie wątpliwości użyj formularza kontaktowego Allegro.
Specjalizuję się diagnozą OBD i OBD2 skuterów, motocykli, quadów, sprzedaję tylko i wyłączenie kable diagnostyczne , a jednocześnie oferuję kupującym support po zakupowy. Nie sprzedaję od igły po helikopter tak że zawsze możesz liczyć na pomoc z mojej strony.
NOWOŚĆ:
Dostępny tylko tutaj na mojej aukcji.
Najnowszy model kabla obsługujący pojazdy marki POLARIS , kabel który działa na dwóch protokołach komunikacyjnych.
.
PATRZ ZDJĘCIE WTYKU
.
______NOWOŚĆ______________Musisz go mieć
.
Dlaczego UNIKALNY i jedyny taki na aukcji Allegro:
Kabek posiada wbudowaną pomarańczową diodę LED która informuje nas o prawidłowej polaryzacji wtyku diagnostycznego motocykla. Świecąca dioda pomarańczowo jaskrawym światłem informuje nas że możemy bezpiecznie podłączyć skanery które umożliwią nam dostęp do komputera silnika, rozwiążą problem / usuną kody błędów i pozwolą na odczyt a także zmianę parametrów.
.
!!!!!!Uwaga!!!!!!
Pojazdy marki Polaris można tylko i wyłącznie odczytać skanerami VCI DS150E lub VCI DS100E z zdjęć w dolnej części strony i oprogramowaniem Delphi lub Multidiag
- V2015.R3......
- V2016.R1 ......
- V2017.R1 R2 i R3
Na tej aukcji kupujesz sam kabel - skanery z ostatnich zdjęć są zdjęciami poglądowymi przedstawiające urządzenia do których możemy podłączyć naszego Polarisa i są dostępne na innych aukcjach użytkowników allegro lub aliexpressu dostawa z Polski.
Kabel ten umożliwi podłączenie do sterowników ECU Polarisa
Adapter + interfejs/skaner pozwala odczytać dane telemetryczne na żywo z twojego silnika za pomocą PROGRAMU Delphi lub Multidiag.
Oszczędź pieniądze, diagnozując w domu, zamiast pójść do specjalistycznego warsztatu! gdy zaświeci się kontrolka silnika , a komputer sypie błędami.
Idealne narzędzie do rozwiązywania problemów / usuwania kodów błędów i sprawdzania, wtedy gdy lampka zarządzania silnikiem MIL (Check Engine) jest zapalona, co nawet dyskwalifikuje nas podczas przeglądu technicznego.
Kabel pozwala odczytać dane telemetryczne na żywo z twojego silnika takie jak:
- podgląd szczegółowych parametrów silnika i czujników (na żywo)
- Kasowanie inspekcji olejowych
- odczytywanie błędów
- kasowanie błędów (check engine)
- wczytywanie nowych map
- odczytywanie numeru VIN
- dane przepływu powietrza
- napięcie akumulatora (ładowania)
- Praca sondy Lambda
- Temperatura płynu chłodniczego
- RPM
- Włączanie dodatkowych zablokowanych funkcji
Parametry zależne są od producenta w ile czujników wyposażył pojazd.
Kabel w wersji PREMIUM wykonany z najwyższej jakości komponentów, tak aby zapewnić trwałość użytkowania
- Sam kabel o dużym przekroju
- niskooporowy ekranowany przed zakłóceniami w oplocie.
- NOWOŚĆ!! Wbudowana dioda informacyjna o prawidłowej polaryzacji oraz obecności napięcia na kostce diagnostycznej
- Długość całkowita to około 25cm.
Kabel testowany gotowy do użycia - NIE sprzedaje kabelków testowo -prototypowych tylko 100% działający i bezpieczny dla naszego pojazdu produkt.
Kable zanim trafią na sprzedaż testują je zaprzyjaźnione warsztaty powiększając jednocześnie listę kompatybilności.
.
Przykładowa lista obsługiwanych modeli :
- Polaris ACE 2014-2016
- Polaris ACE 570 2015-2019
- Polaris ACE 900 2015-2019
- Polaris Delete 2017-2020
- Polaris General 2016-2019
- Polaris General 1000 2016-2018
- Polaris RS1 2018-2020
- Polaris RZR 570 2015-2019
- Polaris RZR 800 2014
- Polaris RZR 900 2014-2019
- Polaris RZR S 1000 2015-2019
- Polaris RZR XP 1000 2015-2020
- Polaris RZR XP Turbo 2016-2019
- Polaris Ranger 570 2014-2019
- Polaris Ranger 800 2014, 2016
- Polaris Ranger 900 2014-2019
- Polaris Ranger Crew 2017-2019
- Polaris Ranger RZR 570 2012-2013
- Polaris Ranger XP 1000 2014-2019
- Polaris Ranger XP 900 2018-2019
UWAGA_________________
!!!!!!!!!!!Ponadto zanim kupisz sprawdź!!!!!!!!!!!!
- czy pojazdl posiada wtyk 8 Pin żeński identyczny jak na zdjęciu z prawej.
Kabel który wyposażony jest w diodę po podpięciu do do wtyku diagnostycznego zasygnalizuje pomarańczowym światłem prawidłową polaryzację, możemy wtedy przystąpić do podłączenia skanera.
W przeciwnym razie gdy dioda nie zaświeci się : wykazuje nieprawidłowości w instalacji elektrycznej.
Pamiętaj że w niektórych modelach napięcie na kostkę diagnostyczną pojawi się dopiero po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu
Aby rozpocząć skanowanie ECU kluczyć musi być przekręcony do pozycji zapłonu.
W przypadku wątpliwości lub gdyby coś się różniło proszę najpierw o kontakt poprzez formularz Allegro - opisać sytuację a następnie przesłać fotki i dane motocykla tj. model rocznik.
!!!!!!Uwaga!!!!!!
Pojazdy marki Polaris można tylko i wyłącznie odczytać skanerami VCI DS150E lub VCI DS100E z zdjęć w dolnej części strony i oprogramowaniem Delphi lub Multidiag
- V2015.R3......
- V2016.R1 ......
- V2017.R1 R2 i R3
Na tej aukcji kupujesz sam kabel - skanery z ostatnich zdjęć są zdjęciami poglądowymi przedstawiające urządzenia do których możemy podłączyć naszego Polarisa i są dostępne na innych aukcjach użytkowników allegro lub aliexpressu dostawa z Polski.