![]() |
|
Przedstawiamy opcję na SOFT doładowanie silników M50 , M52 , M54
czyli na boost w okolicach 0,5 bara , bez konieczności odprężania silnika.
Czyli 100% seria silnik - bez ingerencji w głowicę oraz sprzęgło.
Zestawy soft TURBO to małe doładowanie , które jest bezpieczne dla silnika.
Największ zaleta to łatwy montaż, bez kłopotliwego rozbierania i składania silnika.
(choć na większe moce to preferujemy) :)
U nas zestawy SOFT to łagodne wejście w boost i moc dostępna w jak najszerszym przedziale.
Konfigurację możemy oczywiście nieco zmienić, bo to również kwestia strojenia (zapraszamy)
Nasze zestawy turbo , zostały przetestowane na silnikach M50 M52 i jako ten przykład
wklejamy parę zdjęć z prac nad takim projektem.
Doładowanie zostało na poziomie 0,55 bar , (silnik nie odprężony, sprzęgło seryjne).
Moc do wygenerowania na tym poziomie to okolice 310KM i 400nM !
Przykładem jest 170KM silnik M52b25 na aluminiowym bloku.
W silnikach bazowo które maja więcej KM , np m52b28 , moc oscylować może nawet w okolicach
350KM i 4500nM !, jeśli ktoś ma ochotę na więcej - odprężamy .
Cały osprzęt turbo jest przygotowany na większe doładowanie,
ale bez odprężania i wzmacnianego sprzęgła radzimy podchodzić do takich tematów z dystansem.
Spokojnie jeśli zapewnimy odpowiedni stopień sprężania (odprezenie) ,
robimy z takiego zestawu ponad 400KM i 550nM
Zestaw to 100% części dobranych pod kątem sprawdzonego setupu,
bezpieczeństwa i max mocy przy niskim doładowaniu ;)
Tylko u nas JAKOŚC i sprawdzone części.
Aby maksymalnie obniżyć koszty zestawu i dostarczyć trochę możliwości
"budowniczemu" dolot oraz układ wydechowy to elementy wstępnie przygotowane,
kolanka, rury, flansze, opaski, vbandy oraz wzorce.
Cała reszta to klocki lego naszej roboty.
Do zestawu dokladamy instrukcję prac, razem ze zdjęciami , mapą startową do komputera,
instrukcję podłączenia ecumastera pod dany silnik a dodatkowo porady i pomoc telefoniczna 24/h ;)
Na finalne strojenie zapraszamy do Nas.
* w przypadku e36 / e46 / sugerujemy montaż INSTALACJI TURBO w opcji z dolnym montażem.
tzn Turbo jest na wysokości bloku silnika z tyłu, ułatwia to pozostawienie klimatyzacji, jest to tańsza opcja. (aukcja)
bez problemów z pękającymi kolektorami, bez potrzeby ingerencji w karoserię.
W przypadku E30 oraz E39 lub jeśli ktoś ma ochotę na TOP - czyli górny montaż,
przygotowujemy specjalny kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej - niestety jest to dopłata w zależności
od wyboru kolektora do 800zł.
---------------------------------------
na początek nasz projekt:
Setup BMWe36 compact 323i 170KM 100% seria.
moc na doładowaniu 0,55 bar 310KM 400nM
doladowanie dostepne od 2500rpm
![]()
film z hamowni
https://youtu.be/mIrexypldyE
![]()
Tak mniej więcej wygląda zestaw który wysyłamy
(na zdjęciu dodatkowo sprzęgło oraz zestaw uszczelek pod głowice (nie wymagane przy soft turbo)
oraz kolektor custom z montażem na górze. (opcja dodatkowa).
Na zdjęciu brakuje rur, kolanek, opasek i drobnych elementów KTÓRE są w zestawie.
![]()
podstawowy cały zestaw składa się z części:
1. świece stopień zimniejsze z odpowiednią przerwą
2. turbosprężąrka k64 spec GT35.30 hybryd .63 AR
3. odpowiedni zawór wastegate - duży zawór upustowy spalin, obrobiony ustawiony na soft turbo.
4. zegary z czujnikami : egt (tmp spalin) + boost gauge with sensors: AUTOGAUGE set 52mm
5. blow off hks 4 / greedy do wyboru.
6. mbc - manual boost controller - zawór do ponoszenia doładowania
7. tulejka AFR ze stali nierdzewnej do wspawania w wydech.
8. flansza wydechowa ze stali nierdzewnej pod wybrane turbo.
9. uszczelka wydechowa pod wybrane turbo ze stali nierdzewnej (wytłoczka)
10. zestaw przewodu smarowania z trójnikiem do podłączenia TURBO oraz zegarów z czujnikami !
11.kolektor wydechowy żeliwny dolny montaż (klimatyzacja zostaje)
12. wtryskiwacze orginalne Siemens Deka injector 60lb/h 630 cc High Impedance Long Style.
13. piggy back Ecumaster Digital Ecu Tuner 3 z oprogramowniem, kartą gwarancyjną i instrukcją.
14. Intercooler 600x300x76mm - lub o innych rozmiarach w cenie.
15. Pompa paliwa wydajna na ponad 450KM
16. koc izolacyjny o odpowiednich wymiarach na TURBO , model 2016
17. 20 metrów bandażu izolacyjnego , na downpipe oraz kolektor wydechowy.
18. nowe uszczelki wydechowe pod głowice / kolektor.
19. skręcany spływ oleju do miski olejowej / obudowy
20. flansza oleju ze śrubami i wkrętką idealnie spasowana do Turbo.
21. łącznik elastyczny wydechu (plecionka) ze stali nierdzewnej w środku (bez siatki) 3"
22. KPL silikony pod zestaw: Intercooler, Turbo, Blow off i przepustnice (w dowolnych kolorach)
22. Przelotowy tłumik 3" ze stali nierdzewnej wysokiej jakości
23. Opaski do układu dolotowego
24. Kolanka nierdzewne do budowy dolotu oraz wydechu
25. Rury ze stali nierdzewnej do budowy dolotu oraz wydechu
26. vband x 2 do budowy układu wydechowego
27. Mapa startowa do komputera !
28. Materiał do wykonania wyjścia zaworu wastegate wraz z łącznikiem oraz flanszą.
29. Nyple do wykonania instalacji wraz z przewodami .
30. 100% porady i fachowa pomoc gratis, galeria zdjęć, możliwość montażu, strojenia finalnego
Elementy sprzedawane przez nas montowane są w najmocniejszych wozach w kraju. 100% sprawdzony sprzęt w najlepszych cenach A Pisze to ten który takie rzeczy montuje nie sprzedaje :) Część sprzedawana , godna polecenia sprawdza się w najbardziej wysilonych jednostkach ...
dlaczego u nas ? Siedzimy w temacie od lat, nie tylko sztuczna teoria! Konkurencja sprzedaje turbiny oraz często tanie "chinskie" graty tylko przypominające modele który oferujemy ! Każde turbo, czy zawór, który sprzedajemy - montujemy w samochodach. Kilkaście projektów wykonanych , oraz potwierdzenia klientów zadowolonych. Jest to sprzęt sprawdzony, który jest relatywnie tani - a spełnia swoje zadanie w 100%.
Oferujemy fachową pomoc w doborze Turbiny czy strony mechanicznej przy Tuningu mechanicznym.
Jako pierwsi sprawdziliśmy turbiny zwane replikami (a jest ich kilkadziesiąt), Sprzęt oferowany sprawdza się w najmocniejszych Polskich projektach. Potwierdzeniem może być kilkadziesiąt samochodów.
W naszej ofercie zawory wastegate, blow off, turbiny, customowe kolektory wydechowe oraz ssące, kute tłoki oraz korbowody, izolacje termiczne, flansze, wtryskiwacze i kpl układy paliwowe: pompy paliwa, baki ...
Nasza wizytówka, to BMW:
- najmocniejsze bmw m50 Turbo w kraju: 740KM 1000nM przy 1,7 bara.
- e36 m50b30 Turbo gt35.30 : 500Km / 700nm street
- e46 m50b30 Turbo gt3582 : 600KM / 800nm street
- e30 M50b25 Turbo GT35.30 : 420KM / 570nm Street
- e36 m50b25 Turbo Gt35.30 : 450KM / 600nM drift
- Najmocniejszy i najszybszy Lotus 7 w Polsce (m50b25 Turbo 460KM)
- e46 m3 supercharged : 550KM ...
![]()
Na częściach z naszej oferty "lata" między innymi :k64 DragGirl:
najszybsze & najmocniejsze BMW e46 Turbo
full street o mocy ponad 600KM i 800nM !
![]()
Nasza reprezentacja streetowa to również MANDARYNA
11 sekundowe streetowe e30 Turbo, które serwisowane przez nas
posiada seryjny silnik m50 o mocy ponad 500KM i 600nM
![]()
Upalanie Mandaryny YouTube
Polska reprezentacja zaturbionego Driftu:
Na naszych sprężarkach i częściach latają bokiem:
Tomek i Jacek Olejnik - TOPCAR V8 Turbo
Kamil Złotko Sikora , Jakub "Abdul" Stępień
ABD Drift Division , Raciborz Drift Team oraz inni!
![]()
![]()
![]()
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|
|
![]() |
|
k64 Kamil Szczyrbowski ,
47-440 Ciechowice
ul. Kuźnicka 20
NIP: 6391868058 REGON: 360406720 60 1050 1328 1000 0092 0523 8125
|
|
pobranie, wpłata, osobiście :) |
|
tel. 692-268-888 dział techniczny, tel. 661-085-302 dział wysyłek. mail: k64@tlen.pl |
|
|