Aplikacja
Dla Audi A4 A6 Quattro VW PASSAT 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT Upgrade!
Dla Audi A4 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT20v/AVJ;
Dla Audi A4 Quattro 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT/AVJ/BEX 1999-
Dla aktualizacji Audi A4 1.8 T 1995-
Dla Audi A6 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT 1997-
Dla Audi A6 Quattro 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT 1999-
Dla VW Passat 1.8 T AEB/ANB/APU/AWT 1999-
Dla VW Passat 1.8T uaktualnienie 1999-
Numer części:
53039880005, 53039700005,
53039880013, 53039700013,
53039880029, 53039700029,
53039880025, 53039700025,
53039880073, 53039700073,
058145703L, 058145703LX, 058145703LV,
058145703J, 058145703JX, 058145703JV,
058145703K, 058145703KX, 058145703KV
058145703N,058145703NX , 058145703NV,
058145703Q,058145703QX,058145703QV,
058145703B, 058145703C, 058145703D,
058145703E, 058145703H,
Specyfikacja:
Kompresor :
Średnica koła: 50/37,5 mm
Przycinanie: 56
Wlot sprężarki: 44,5 mm
Wylot sprężarki: 50 mm
Ostrza: 4 x 4 typy ostrzy
Turbina :
Średnica koła: 46/42 mm
Przycinanie: 83,7
Ostrza: 12 ostrzy
Kołnierz wlotowy: 3 kołnierz śrubowy
Kołnierz wylotowy: 3 kołnierz śrubowy
Model Turbo: ulepszony k03, K03S
Silnik: AEB/ANB/APU/AWT/AVJ/BEX;
Paliwo: benzyna
Typ chłodzenia: chłodzenie wodą i olejem;
Moc znamionowa: do 220 KM
Typ łożyska: Łożysko pływające
Łożyska oporowe: 270 stopni
Typ Turbo: Indywidualny
Uniwersalny montaż: nie
Wykończenie: polerowane
Stan: nowy!
Akcesoria: otrzymasz dokładnie tak, jak pokazano na powyższym obrazku
Waga opakowania: 5700g
Rozmiar opakowania: 26*24*23 cm
Cechy:
*Materiał produktu
1. Obudowa turbiny: krzem-molibden - odporny na temperaturę do 850 ℃
2. Stalowe koło turbinowe: stop K419 - wysoka stabilność oksydacyjna i odporność do 1000 ℃
3. Obudowa sprężarki: aluminium ZL104 o niskiej wadze;
4. Koło sprężarki kęsów: kute, w pełni obrobione aluminiowe koła sprężarki kęsów o większym zakresie mocy i lepszej reakcji doładowania
*Wydajność produktu
1. Ulepszone koło turbiny/sprężarki K03S o większej mocy.
2. Doskonała odporność na wysokie temperatury (wysoka wydajność i trwałość)
3. Bogate doświadczenie w produkcji turbosprężarek i własnej fabryce
4. Szybki pierścień uszczelniający olej i precyzyjny luz
* Przewaga technologii:
1. 100% test wyważania przez TURBOTECHNICS VSR3
2. Testowanie G3-min-Flow VNT Turbo
3. Zaawansowany tester/programator elementów wykonawczych
Notatka:
* Potwierdź, że stary numer części turbo pasuje do jednego z powyższych numerów części
* Zalecana jest profesjonalna instalacja (brak instrukcji)