Kelly L. Murdock - 3ds Max 8 Biblia (z płytą DVD)
Odkryj u ujarzmij potęgę 3ds Max 8
Kompendium wiedzy o jednym z najpotężniejszych narzędzi dla grafików 3D
3ds Max to aplikacja do tworzenia grafiki i animacji trójwymiarowej, która stała się niemal legendą w świecie grafików i animatorów komputerowych. Już pierwsza jego wersja, będąca następca "dosowego" 3D Studio zyskała ogromną popularność wśród specjalistów zajmujących się efektami wizualnymi. Doskonałe narzędzia programu 3ds Max obsługują każdy etap procesu tworzenia realistycznych animacji - modelowanie, kompozycję sceny, teksturowanie, animowanie, rendering i postprodukcję. Dziś 3ds Max jest podstawowym instrumentem wielu znanych firm produkcyjnych, a efekty jego działania możemy podziwiać między innymi w reklamach i produkcjach filmowych - zarówno komercyjnych, realizowanych przy ogromnych budżetach i z wielkim rozmachem, jak i tych mniejszych, tworzonych przez animatorów dysponujących jedynie wyobraźnią i własnym komputerem.
Książka "3ds Max. Biblia" to wyczerpujący zbiór informacji o tej użytecznej aplikacji. Czytając ja, zyskujesz wiedzę, dzięki której wykreowanie każdej, nawet najbardziej złożonej animacji komputerowej nie będzie stanowiło dla Ciebie najmniejszego problemu. Poznasz interfejs uzytkownika programu i zobaczysz, jak dostosować go do swoich potrzeb. nauczysz siue korzystać z narzędzi do tworzenia obiektów, a także dowiesz się, w jaki sposób zdefiniować i przypisać do nich materiały i tekstury oraz jak rozłożyć obiekty w scenie. Przeczytasz o technikach oświetlania sceny, pracy z wirtualnymi kamerami i sposobach animowania obiektów. Opanujesz tajniki animacji postaci, renderowania animacji i wprowadzania efektów specjalnych w procesie postprodukcji. Znajdziesz także opis tworzenia skryptów z wykorzystaniem języka MaxScript oraz instalowania modułów dodatkowych (plug-ins) rozszerzających możliwości programu.
- konfiguracja interfejsu użytkowania i okien widokowych
- praca z plikami
- tworzenie obiektów podstawowych
- transformowanie obiektów
- modyfikatory
- modelowanie siatkowe oraz NURBS
- systemy stymulacji cząstek
- definiowanie materiałów i tekstur
- kamery i światła
- animacja za pomocą klatek kluczowych
- kontrolery animacji
- tworzenie animacji postaci
- symulacja zjawisk fizycznych i efektów atmosferycznych
- rendering
- korzystanie z modułu mental rey
- efekty postprodukcyjne
- skrypty i moduły dodatkowe
- Autor: Kelly L. Murdock
- Tytuł: 3ds Max 8 - Biblia
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion, 2007
- Ilość stron: 1421
- Oprawa: twarda
- ISBN: 978-83-7508-169-5
Zapraszam także na moje inne aukcje.