Jestem pierwszym i jedynym właścicielem - osobą prywatną, nie wystawiam faktur. Przebieg niecałe 12000 km. Kupiony na własny użytek pod koniec lipca 2016 do jazdy po mieście.
Motocyklem można poruszać się posiadając prawo jazdy kat. B.
Zainteresowanym na pewno nie trzeba przedstawiać tego modelu. Produkowany przez firmę produkującą motocykle Yamaha.
W motocyklu jest sporo dodatkowych rzeczy i usprawnień, które ułatwiają życie - szczegóły poniżej. Nie wymaga wkładu finansowego, gotowy do jazdy.
Sprzedaję bo mam większy motocykl, którym jednak częściej jeżdżę.
Przegląd techniczny ważny do 28 lipca 2019, OC ważne do 27 lipca 2019.
Ma na pokładzie japoński gaźnik Mikuni od zwykłego RS. Oryginalny gaźnik oddaję w komplecie razem z motocyklem. Średnie spalanie na gaźniku Mikuni jest nieco poniżej 3 litrów / 100 km.
Motocykl jeździ od początku na oleju Castrol 10W40 Power 1 Racing (pełen syntetyk). Olej wymieniony w marcu tego roku przy przebiegu 10000 km.
Praktycznie od początku ma założoną końcówkę na przedni błotnik, która w dużo większym stopniu chroni chłodnicę przed wszelkimi kamykami i innym przedmiotami, które mogą wystrzelić spod przedniego koła. Chłodnica w bardzo dobrym stanie, blaszki nie pozagniatane.
Przy 9000 km założony nowy łańcuch renomowanej japońskiej firmy DID 428 AD (advanced durability).
Z tyłu założone akcesoryjne dymione kierunkowskazy LED.
Motocykl jest wyposażony w podgrzewane manetki Oxford. Zostały przełożone z mojego poprzedniego motocykla, więc noszą już pewne ślady zużycia. Jednak na pewno jeszcze długo posłużą, grzeją bardzo dobrze na wszystkich ustawieniach.
Do układu manetek dołączony jest dodatkowy sterownik z bezpiecznikiem, który zapobiega rozładowaniu akumulatora a także uniemożliwia włączenie grzania przed uruchomieniem silnika. Dzięki temu można uniknąć przypadkowego rozładowania akumulatora i ew. kłopotów z rozruchem.
Dodatkowo na desce rozdzielczej zamontowane zostały:
- z uwagi na podgrzewane manetki zainstalowałem wskaźnik aktualnego napięcia na klemach akumulatora. Mały woltomierz w niebieskim kolorze podświetlenia zegarów, włącza się po przekręceniu kluczyka stacyjki.
- diodowy wskaźnik bocznej stopki – dioda świeci przy rozłożonej stopce i gaśnie po jej złożeniu. Można więc zawsze upewnić się przed jazdą w jakim jest położeniu. Nie wpływa to w żaden sposób na możliwość uruchomienia silnika – można go uruchomić w każdej pozycji moto (fabrycznie nie było możliwe uruchomienie silnika gdy motocykl stał na stopce bocznej).
Jeśli zastanawiasz się nad zwykłym RS a wersją Pro, którą oferuję tutaj weź pod uwagę takie rzeczy jak:
- największą zaletą Pro jest fakt chłodzenia cieczą - zwykły RS jest chłodzony jedynie powietrzem
- RS ma bęben z tyłu, w Pro jest hamulec tarczowy
- no i jednak cztery zawory na cylindrze i te parę koni więcej naprawdę robią sporą różnicę, jechałem i jednym i drugim – jadąc Pro można bez problemu pojeździć poza miastem, wyprzedzić... w sumie jest to najmocniejsza 125-ka na rynku
- Pro ma światła awaryjne oraz gniazdo USB, zwykły RS nie ma
- Pro ma przelotowy tłumik, dzięki czemu dźwięk jest bardziej basowy, zwykły RS brzmi bardziej jak skuter
Zapraszam do oględzin w miejscowości Stary Kraszew (5 km za Radzyminem). Po wcześniejszym umówieniu się ew. oględziny w Markach albo Warszawie.
Po wyłożeniu całej kwoty na stół możliwa jazda próbna.