Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 499,00 zł
- PRO MX Okleina KTM 125 250 300 450 EXC 2020-23
- 509,99 zł z dostawą
- 25,99 zł
- Tapicerka na zewnątrz łodzie siedziska motocyklowe
- 47,99 zł z dostawą
- 24,00 zł
- TŁOK SKUTER 50 2T SWORZEŃ 10MM ROMET BARTON ZIPP
- 32,99 zł z dostawą
Opis
Junak M16 320
-
Cena sklepowa: 13699 zł
Nasza cena: 7900
Rocznik: 2011
Cecha | Opis |
---|---|
Stan | używany |
Producent | Junak |
Junak M16, rok produkcji 2011, pojemność silnika 320ccm, 2-cylindrowy, zasilany wtryskiem paliwa.
Motocykl od pasjonata marki. Wyjątkowo zadbany, znikomy przebieg: 2440km. Motocykl zarejestrowany.
Sprzedaję ponieważ zakupiłem Junaka M10. Sprzedam lub zamienię na Junaka M10, M07.
Telefon do właściciela: 505850291
Czterosuwowy, dwucylindrowy z jednym wałkiem rozrządu OHV, po dwa zawory na cylinder, średnica zaworów 28 / 22 mm, zawory regulowane tradycyjnie za pomocą gwintowanej końcówki w dźwigni zaworowej. Napęd wałka rozrządu łańcuchem pomiędzy cylindrami z napinaczem sprężynowym i prowadnicami teflonowymi. Średnica cylindra 61,9 mm, pojemność silnika 324 ccm. Silnik średnioobrotowy, max 9.500 obr/min, blokowany elektronicznie przy 8.000 obr/min.
Moc silnika mierzona na hamowni silnikowej wg SAE 19,55 kW przy 7.900 obr/min moment obrotowy 24,2 Nm przy
4.450 obr/min. Zalecany zakres zmian biegów przy obrotach silnika 3.500 – 6.500 obr/min.
Silnik wyposażony w pojedynczy wałek wyrównoważający, napędzany z wału korbowego kołem zębatym.
Układ zapłonowy sterowany komputerem zintegrowany ze sterowaniem wielopunktowym układem wtryskowym systemu Delphi. System sterowania dwutorowy, niezależny dla każdego cylindra z układem dwóch sond Lambda (po jednej dla każdego cylindra) z dwoma katalizatorami niskotemperaturowymi. System ten zapewnia idealnie równomierną pracę każdego cylindra, co w efekcie minimalizuje wibracje silnika w całym zakresie prędkości obrotowych, oraz ułatwia rozruch zimnego silnika i skraca czas nagrzewania. Kontrola układu sterowania silnikiem i układem chłodzenia może być realizowana przez diagnoskop zewnętrzny podłączany do gniazda diagnostycznego.
Czynnikiem chłodzącym jest ciecz z wymuszonym obiegiem i zamkniętym układem chłodzenia ze zbiornikiem wyrównawczym poniżej chłodnicy.
Sprzęgło sterowane mechanicznie, mokre wielotarczowe o średnicy 98 mm z 6 tarczami z wkładkami ceramicznymi podwyższającymi trwałość i minimalizującymi zjawiska adhezyjne przy włączaniu I biegu.
Skrzynia biegów pięciobiegowa z tradycyjnym systemem sterowania o następujących przełożeniach: 1-2,846, 2-1,777,
3-1,333, 4-1,083, 5-0,913. Przełożenie na sprzęgle 3,61. Przełożenie na napędzie łańcuchowym 2,357.
Amortyzatory przednie w układzie odwróconym (Upside Down), skok zawieszenia przedniego 120 mm. Zawieszenie tylne
z układem dwóch amortyzatorów rozciąganych z regulowaną sztywnością i wysokością, skok zawieszenia tylnego 60 mm.
Układ hamulcowy hydrauliczny z przewodami teflonowymi ze wzmocnieniem włóknami węglowymi. Koło przednie wyposażone w dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i dwoma pływającymi zaciskami dwu tłoczkowymi. Koło tylne wyposażone w jedną tarczę hamulcową o średnicy 250 mm i jednym pływającym zaciskiem dwu tłoczkowym. Klocki hamulcowe wzmocnione mieszanką ceramiczną, obniżającą temperaturę tarczy w czasie długotrwałego hamowania.
Rama podwójna kołyskowa, wykonana z rur stalowych o podwyższonej wytrzymałości spawana w systemie TIG. Błotniki tłoczone z blachy stalowej.
Odbiór wyłącznie osobisty.
Więcej zdjęć
Gwarancja zadowolenia z zakupów
Dokonując zakupu w autoryzowanym sklepie HORNET masz pewność, że:
- Towar jest nowy i pełnowartościowy
- Towar jest objęty gwarancją producenta/dystrybutora
- W przypadku źle dobranego towaru będziesz mógł go wymienić na odpowiedni
- Do każdego zakupionego towaru otrzymasz dowód zakupu (paragon / faktura VAT)
- Będziesz mógł śledzić paczkę dzięki otrzymanemu numerowi przesyłki
Kontakt
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, w soboty do godz: 14:00.
W razie pytań zadzwoń:
726281128
77 54 30 977
SKLEP FIRMOWY I SERWIS
NAMYSŁÓW -WILKÓW UL. WROCŁAWSKA 6
Płatności
Możliwość płatności przy odbiorze, wpłaty PayU lub tradycyjnym przelewem na konto
(w tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji):
mBank
39 1140 2004 0000 3802 3739 5420
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 2 dni roboczych.
Formy płatności są podane w zakładce "dostawa i płatność" u góry oferty..
Odbiór osobisty:
SKLEP FIRMOWY HORNET
NAMYSŁÓW - WILKÓW
UL. WROCŁAWSKA 6
Przy zamówieniu powyżej 389 zł wysyłka gratis!![]()
O markach
W naszej ofercie znajdziecie Państwo wysokiej jakości, oryginalne towary światowych marek, jak np. K&N, YUASA, EBC, TOURMAX, UFO Plast, DUNLOP czy D.I.D. oraz tańsze zamienniki, po to aby jak najtrafniej dobrać poszukiwane przez siebie części zgodnie ze swoimi wymaganiami.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.