Sprzedam Junak M12 125ccm
Rok produkcji 2015, rejestracja 2016.
motocykl zmodyfikowany podemnie, ale można go cofnąć prawie w 100% do fabryki gdy ktoś będzie miał taką ochotę.
Aktualny przebieg: ok 6000Km
OC do 17/03/18
Przegląda do 03/2019
Zrobione:
-WYMIENIONY GAŹNIK motocykl wcześniej wystawiany był że wzmianką o problematyce wywołanej gaźnikiem, ostatecznie postanowiłem go wymienić i teraz motocykl pracuje idealnie.
-Licznik z obrotomierzem (nakręcone km do realnego przebiegu); przedłużone przewody, wyciągnięte z lampy i zmienione wtyczki z chińskich na wodoodporne seal)
-skrzynka bezpieczników na 6 bezpieczników uruchomiana po odpaleniu silnika i włączeniu świateł
-ukryte gniazdo zapalniczki
-grzane manetki (folia)
-piórnik na przedni widelec
-aktualnie wyspawany bagażnik pod kufer centralny, wyprowadzony przewód umożliwiający podłączenie oświetlenia w kufrze (wtyczka seal)
-wymienione lusterka (krótsze o lepszej widoczności)
-przeniesiona tablica rejestracyjna na "sportowym" uchwycie.
-zrobione światła awaryjne
-olej motul 5100 10W40
-"panel sterujący" a w nim woltomierz i zegarek z datą + miejsce na termometr, który uszkodził się przed montażem całości[czujnik temp w "pudełku" i przyklejony do ramy](o gustach się nie dyskutuje dla mnie było to bardzo istotne w drodze do pracy)
-jako że udało mi się wywalczyć od serwisu naprawę efektu ich "naprawy", wymieniony został korek wlewu paliwa (dodatkowy kluczyk teraz gdyż pozostawiłem resztę na oryginalnym; dodaje do samodzielnej wymiany stacyjkę, zamek schowka, blokadę kierownicy; oznacza to że do motocykla dodaję 4 kluczyki -po 2 z każdego kompletu).
dodatkowo:
-seryjny uchwyt pasażera
-seryjny licznik + wyświetlacz biegu (powrót wymaga zmiany wtyczki)
-seryjny montaż kierunkowskazów i tablicy rejestracyjnej
-jedno seryjne lusterko (drugie nie przetrwało magazynowania)
-oryginalny gaźnik (raczej bezużyteczny, jednak daje zapasowy mechanizm dźwigni ssania)
To co nie było robione:
-nie był katowany (Vmax w 2 osoby koło 80 km/h, bez zbędnego kręcenia jeszcze wyżej żeby jechać tych kilka km/h szybciej)
-nie ma żadnych modyfikacji osiągów typu zmiana zębatek, dysz w gaźniku, zalepione dopalanie spalin itp.
-wydech nie ruszany, żadnych rozwierceń czy cokolwiek (jedynie malowany lakierem odpornym na wysoką temperaturę)
-nigdy nie palił gumy, nie stawał na koło
Motocykl posiada ślady użytkowania, wożony był łańcuch jako blokada z tyłu (więc niestety ale ostatnio spowodował odpryski lakieru, trzeba będzie to polakierować, aktualnie zabezpieczone bezbarwnym lakierem) jak również tankba i sakwy tekstylne, więc są rysy na bieżąco zabezpieczane bezbarwnym lakierem; porysowany przedni błotnik na którym ostatecznie został naklejony tankpad - rysuje się on od piórnika który pod wpływem kompresji zawieszenia dochodzi do ww.
Motocykl sprzedaje z kufrem (wyposażonym w światła led) i bagażnikiem pod tylny kufer (być może przed odsprzedażą będzie on poddany dalszym modyfikacjom- w planie było dołożenie niezależnego oparcia dla pasażera)
Został założony gmol (tanio zakupiony, krzywy ale jest - miałem nadzieję że narzeczona się przekona do samodzielnej jazdy, jednak woli nadal jeździć za mną).
ze zdjęcia zostaje zdemontowane gniazdo zapalniczki z kierownicy oraz halogeny led (dorzucam inne gniazdo zapalniczki z gniazdem usb do samodzielnego montażu), oczywiście łańcuch nie jest na sprzedaż.
Powód sprzedaży - zbieram na 700ccm
Możliwość obejrzenia na Młocinach po wcześniejszym umówieniu i o ile pogoda pozwoli.