Ciągnik John Deere 5075E :
- - Rok produkcji 2020
- - Moc znamionowa 75KM
- - Przekładnia 24F / 12R PowrReverser
- - MFWD (napęd na 4 koła)
- - 2 tylne zawory hydrauliki zewnętrznej
- - WOM 540/540E,1000
- - Kabina z nagrzewnicą, wentylacją i klimatyzacją
- - Opony tylne 480/70R30
- - Opony przednie 320/70R24
Wydajność i komfort
Ciągniki nowej serii 5E to wydajne i komfortowe maszyny, które pozwolą Ci uporać się z każdą pracą tak sprawnie, efektywnie i wygodnie jak nigdy dotąd. Niezwykle zwrotne kompaktowe ciągniki 5E docierają wszędzie, gdzie trzeba, a dzięki odpowiedniej mocy radzą sobie również z podnoszeniem ciężkich ładunków.
Ciągniki serii 5E wyposażono w ten sam niewielki rozstaw osi wynoszący 2050 mm i duży kąt skrętu wynoszący 55 stopni, co zapewnia optymalną zwrotność. Wyjątkowy promień skrętu wynosi tylko 4250 mm i jest najmniejszy w tym segmencie maszyn.
W połączeniu z pełnym pakietem (konsola po prawej stronie, EQRL (szybkie podnoszenie/opuszczanie) oraz elektrohydrauliczne załączanie wału odbioru mocy (WOM), modulacja PR, zawracanie bezsprzęgłowe, przekładnia 24F/12R PR oraz przełącznik zmiany biegów (GSS)) gwarantuje się wykonywanie łatwych nawrotów lub zwrotów w niewielkich stodołach lub ograniczonych przestrzeniach podczas pracy z zastosowaniem ładowacza czołowego.
- Stanowisko operatora w ciągnikach serii Stage IIIB 5E jest najbardziej przestronne w segmencie tych maszyn. Jednocześnie nie ma to negatywnego wpływu na wielkość obrysu ciągnika.
- Kabina John Deere TechCenter jest wyjątkowo przestronna i gwarantuje doskonałą widoczność, by czuć się wygodnie podczas pracy; zapewnia również ponad 88 cm między konsolą po prawej stronie a konsolą po lewej stronie.
W połączeniu ze zwartą konstrukcją i wspaniałą zwrotnością układ konsoli obejmuje kompletny zestaw elementów do łatwego manewrowania na uwrociach lub ograniczonych przestrzeniach w zastosowaniach z ładowaczem czołowym, w tym:
- Konsolę po prawej stronie z dogodnym umiejscowieniem wszystkich elementów sterowania na uwrociach
- Elektroniczne elementy sterowania, takie jak mechaniczny napęd kół przednich ze sterowaniem elektrohydraulicznym (EH MFWD), elektroniczna ręczna regulacja obrotów silnika oraz szybkie podnoszenie i opuszczanie (EQRL) z elektrohydraulicznym wałem odbioru mocy (WOM) w standardzie
- Maksymalnie dwa fabryczne gniazda SCV z dźwigniami zabudowane w konsoli po prawej stronie
- Cofanie bezsprzęgłowe ze sprawdzonymi opcjami przekładni 12F/12R PowrReverser™
- Opcją przekładni 24F/12R PowrReverser (w rzeczywistości 40 km/h) oraz modulacją PowrReverser i el.-hyd. Hi-Lo
- Sterowanie modulacją PowrReverser
- Przełącznik zmiany biegów (GSS) zabudowany w joysticku FL
CENA: 161 900 PLN NETTO
Zachęcam do kontaktu po więcej informacji.
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 6, par.1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualności ogłoszenia.