Jeżdżę motocyklem wsk
H.Załęski
- Rok wydania: 1975
- Rodzaj okładki: Miękka
- Autor: H.Załęski
- Stan: Używana
- ISBN: -
- Wymiar: 16cm x 21cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 155
- Waga: 0.2 kg
- Indeks: -
- TIN: T02888834
Spis treści (główne rozdziały) 1. Wiadomości wstępne 2. Technika jazdy motocyklem 3. Eksploatacja i obsługa motocykla 4. Usprawnienia motocykla Nazwa i znak firmowy WSK pochodziły wprost od nazwy producenta: Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku, gdzie dla zaspokojenia potrzeb rynku w 1955 roku zlokalizowano dodatkową produkcję motocykli M06. Motocykle WSK M06 do 1957 roku nie różniły się od tych produkowanych przez WFM jednak w późniejszych latach konstruktorzy z WSK zaczęli konkurować z głównym producentem pod względem stosowanych rozwiązań i modernizacji i to na tyle skutecznie, że zaprezentowany na Targach Poznańskich wiosną 1964 roku zmodernizowany model M06 zachowując tę samą cenę co WFM miał solidny widelec teleskopowy z tłumieniem olejowym, pełnobębnowe hamulce, większy reflektor i wzmocnioną ramę. Stało się to jedną z przyczyn decyzji o zamknięciu produkcji w warszawskiej wytwórni. Podstawowy model M06 produkowany był ze zmianami aż do roku 1985. Ostatni egzemplarz WSK zjechał z taśmy 31 października 1985 roku i był to ostatni motocykl wyprodukowany w Polsce. Fragment ze wstępu: Produkcja motocykli w Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego w Świdniku zapoczątkowana została w 1954 roku wykonaniem partii motocykli M06 w oparciu o dokumentacje Warszawskiej Fabryki Motocykli. Po trzech latach produkcji motocykle WSK-M06 zostały wyposażone w zmodernizowane silniki S01-Z produkowane w Zakładach Metalowych w Nowej Dębie.
Uwagi
Obwoluta/Oprawa: wytarta, porysowana, mocno zabrudzona, pożółkła, poplamiona, boki wytarte, zapiski Brzegi stron: zakurzone, pożółkłe, zabrudzone Rogi: zagięte, rozdwojone Grzbiet: zabrudzony, naderwany Kartki: pożółkłe, poplamione, zamoczone