Sprzedam jedną z najbardziej znanych zmot w Polsce - Jeep Wrangler Pony załogi Szczurtek/Klonowski. Maszynka do wygrywania rajdów. Wygraliśmy nim większość najtrudniejszych rajdów w Polsce. Jak sami przyznają nasi konkurenci - najbardziej niezawodne auto w całej stawce ADV. Niezwykle uniwersalny. Bardzo dobrze radzi sobie na trawersach. W bagnach idzie górą i wywala pióropusze błota na 10 metrów w górę. Niestraszna mu woda (jest szczelny do linii okien i PŁYWA!!!). Jeździ taśtasiem górą po pływających trawnikach. Dobrze prowadzi się też na szybkich odcinkach (przeważnie wygrywa prologi). Bardzo zwrotny i w miarę wąski. Śmiga między drzewami razem z Suzukami. Jest mistrzem podjazdów. Z miejsca podjeżdża pod pionowe ściany (zobacz: https://youtu.be/o5pcI-Lau5o?t=6m50s ). Potrafi naprawdę wiele.
Wygodny i duży w środku. Żadna Suza, OMM czy Grat nie daje tyle luzu. Ja 193cm/100kg i nie jest mi w nim ciasno.
Silnik:
VAG 1,9 TDI AFN
stage 3 - duże turbo, intercooler fmic, wtryski 216, 3” wydech z nierdzewki
Wyłączone wszystkie możliwe czujniki i tryby awaryjne. Zrobiona odcinka jak w benzynie. Kręci się do 4900 obr./min
Moc: niecałe 200 KM
Moment obrotowy: równo rozłożone 370 Nm
Skrzynia biegów:
Manualna
Mercedes G W460
Bezawaryjna i ultra lekka
Sprzęgło spiekowe, hydrauliczne
Reduktor:
Mercedes G W460
Jedyny zsynchronizowany reduktor. Można zmieniać szybkie z wolnymi i tył z 4x4 podczas jazdy! Wylatujesz z bagna na prostą, reszta się zatrzymuje na 2-3 sekundy, a Ty tylko sprzęgło, zmiana i Cię nie ma ;)
Mosty:
Mercedes G W460
Blokady pneumatyczne przód i tył. Można załączać podczas jazdy. Przez 4 lata jeden przegub ;) Lekkie i pancerne. Żadnych sprzęgiełek!
Zawieszenie przód:
Oryginalne wahacze Mercedes G
coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami
bumpstop 3” Profender
Haltpasy
Zawieszenie tył:
A-wahacz, dwa dolne wahacze wleczone
coilover 14” Profender 2” ze zbiornikami
bumpstop 3” Profender
Haltpasy
Koła:
Opony Silverstone 35x11,5 R15
Felgi aluminiowe AC Schnitzel 15” (ultralekkie i ultrawytrzymałe)
Stauny do jeżdżenia na niskim ciśnieniu bez ryzyka zdjęcia opony z felgi (oddzielnie pompujesz dętkę i oponę)
Wspawane zabezpieczenia wentyli staunów.
Nowiutki zapas
Hamulce:
Przód: Mercedes G W460
Tył: Porsche 911
Duże serwo z Jeepa ZJ
Ręczny regulator siły hamowania
Układ kierowniczy:
Przekładnia Patrol Y61
Przyspieszacz skrętu 1,5:1
Drążek kierowniczy z pręta nierdzewnego (karczuje wszystko)
Wyciągarka przód:
Bezawaryjny Warn 8274 grzechotnik jednosilnikowy
Zmienione przełożenie +25%
Silnik 9,5 KM escape
Poszerzony bęben na łożyskach
Free Spool - pneumatycznie rozpinany bęben - pilot rozwija sam linę biegnąc do drzewa
Korki spustowe góra i dół do szybkiej zmiany oleju.
Nowa (jeden rajd) lina syntetyczna o długości 55 metrów.
Wyciągarka zainstalowana z przodu. Zero problemów z zakładaniem liny.
Wyciągarka tył:
Warn (nie pamiętam modelu)
Silnik Warn 9.5
Powiększony bęben
bardzo długa lina
Elektryka:
Dwa alternatory po 180A na samej górze silnika z chłodzeniem w masce, dwa akumulatory Bosch Silver, wydajne wyłączniki główne prądu, bardzo grube kable zasilające wyciągarki.
Komputer silnika przeniesiony pod dach, większość przełączników pod dachem, wszystko zrobione na przekaźnikach. Instalacja ułożona na przewymiarowanych, grubych kablach w grubej izolacji. Zero problemów.
Wskaźniki:
Dwa metromierze (w tym jeden z repeaterem), kamera cofania, mocowanie do GPS Garmin Montana, za drobną dopłatą zostawię też Traska do azymutów. Ponadto obrotomierz, wskaźnik doładowania, dwa wskaźniki temperatury wody (czujniki na silniku i chłodnicy), obrotomierz z shift light’em, woltomierz
Dodatki:
Chłodnica z tylu, kompresor, zbiorniki na sprężone powietrze, wentylatory Spal, aluminiowy zbiornik paliwa, zaworki do hydraulicznego hamulca (można zablokować na postoju lub odciąć uszkodzony obwód), dodatkowa wysokowydajna pompa chłodnicy, dolot i odma wyciągnięte pod dach, mocowanie na koło zapasowe + koło zapasowe z fabrycznie nową oponą Silverstone 35x11,5 R15 i felgą alu. Lampy przednie LED, dodatkowy LED BAR w grillu, lampa robocza tył i boki. Lampy tylne wysoko na tylnej grodzi. Podświetlenie bębnów wyciągarek. Fotele kubełkowe BiMarco obszyte wysokoodpornym na uszkodzenia materiałem skóropodobnym, pasy szelkowe 3” OMP, kierownica Sparco.
Mocna klatka bezpieczeństwa.
Waga zatankowanego auta: ok. 1500 kg
Prędkość maksymalna: 130 km/h
Przyspieszenie 0-100: ok. 9 sekund
Zbiornik paliwa: 40 litrów
Spalanie rajdowe: 14-18 l/100km
Auto przygotowane do sezonu. Po jednym rajdzie w tym sezonie (Bałtowskie Bezdroża - II miejsce w ADV). Wymienione oleje, filtry, rolki, pasek, rozrusznik, przejrzane alternatory, wyciągarki, nowe łożyska w moście z tyłu, nowy wał, krzyżaki, lina do wyciągarki i wiele więcej. Przeserwisowany i na nowo zestrojony cały zawias dosłownie kilka dni temu. Założone nowe, lepsze uszczelniacze w amortyzatorach i bumpstopach. Nigdy tak dobrze nie jeździł :D
Nie sprzedaję klocka, który ktoś radośnie mi ulepił. Sprzedaję sprawdzoną zmotę, która jest w stanie wygrać każdy rajd terenowy. Pieczątki, OS’y na czas, szybkościówki, sześciogodzinne pętle? Nie ma sprawy. Na podium wwoził nas wielokrotnie na wielu różnych rajdach: Bałtowskie Bezdroża, Poland Trophy, Super Rally, MudParty, Lajtowy Puchar, H6, WYRowisko i wiele innych.
Sprzedaję, bo idę w szybkie rajdy - na przyszły sezon planuję starty Can-Am'em Maverickiem X3 w serii Baja. Mieliśmy Jeepem jechać jeszcze pożegnalnie na Breslau Rally, ale się nie udało, stąd sprzedaż teraz.
Gwarantuję, że pierwszy zdecydowany klient go zabierze.
Ubezpieczenie, ważny przegląd, zmiana silnika i masy wbite w dowodzie.
Masa wbita w dowód to 1450 kg, więc łapie się praktycznie na legalu na każdą autolawetę 3,5t
Mam skatalogowaną praktycznie każdą część eksploatacyjną w tym aucie z podziałem na numery OEM części, producenta części i auta, z którego pochodzi. Wszystkie części eksploatacyjne dostępne (często od ręki) w każdym motoryzacyjnym.
Chętnie nauczę nowego właściciela wygrywać nim dalej wszystko, co się da ;)
Cena do rozsądnej negocjacji