Sprzedam prywatnie auto Jeep Liberty / Cherokee KK.
Auto należy do mojej żony i na nią jest zarejestrowane, ma świeży przegląd i świeże OC. Jest to nasz drugi (obok Grand Cherokee) Jeep, którego szukaliśmy dość długo, bo jak wiadomo większośc aut sprowadzonych z USA byłą wcześniej zmasakrowana i ciężko znaleźć coś godnego uwagi. Pojazd nie został skazony LPG z racji, że pokonuje śmieszne ilości kilometrów tylko w obrębie miasta. Decyzję o ewentualnej instalacji pozostawiam nowemu właścicielowi, koszt jest niewielki, bo wynosi ok. 2600-3000zł w zależności od zastosowanych komponentów, a przy większych przebiegach zwróci się dośc szybko.
Jeep trafił do Polski w roku 2008 zaraz po wyjeździe z salonu, przejechał ok. 800 mil i przytrafiła mu się kolizja - uszkodzony dół tylnego lewego błotnika oraz dół tylnych lewych drzwi. Na wszystko jest dokumentacja zdjęciowa, która przedstawia wspomniane uszkodzenia. Samochód nie jest popowodziowy, nie miał dachowania, nie był spalony, nie miał czołówki z TIRem itd. itp. Auto kupił człowiek, który jest pasjonatem amerykańskich aut, od niego Jeepa odkupił jego znajomy i od niego nabyliśmy auto.
Po zakupie Jeep został poddany sprawdzeniu pod względem mechanicznym - przegląd wykazał idealny stan amortyzatorów i hamulców, na co posiadam dowód w formie wydruku. Wymieniony został olej 5W30 wraz z filtrem oraz płyn chłodniczy. Ustawiłem też zbieżność. Na felach są wielosezonowe opony Michelin Latitude 245/70/16". Do samochodu posiadam komplet dokumentów oraz dwa orgyginalne kluczyki.
Jest to wersja z napędem 4x4 (napęd na tył/napęd 4x4/napęd 4x4 z blokadą), co nie jest oczywistą sprawą, bo wiele aut sprowadzonych z usa ma napedy wyłącznie na tył. Napędy oczywiście sprawne.
Auto posiada oryginalny przebieg 19860 mil !! (ok. 32000km), więc jest w stanie naprawdę idealnym zarówno mechanicznym, jak i wizualnym. Niestety cały samochód był porysowany przez leśne wyprawy ostatniego właściciela. Nawet profesjonalna polerka lakieru nie pomogła i zapadła decyzja o lakierowaniu całego auta poza dachem i tylna klapą, które nie ucierpiały od gałęzi i krzaków. Koszt zamknłą się w 8tys. zł, ale uważam, że było warto, bo lakier położony został w profesjonalny sposób, a karoseria była wcześniej odpowiednio przygotowana (posiadam dokumentację zdjęciową). Miernik lakieru nie wykazuje większych odchyłów od normy.
Przy okazji przyciemniłem tylne szyby, wymieniłem przednie i porysowane reflektory na zupełnie nowe + tylne na nowe europejskie oraz obrysówki na białe europejskie. Założyłem też wewnętrzne oświetlenie LED-owe. Silnik był nieźle ukurzony i pochlapany, więc został profesjonalnie wymyty, bo auto służy do jazdy miejskiej, a nie terenowej. Fotele i bagażnik wyglądają jak nigdy nie używane, plastiki nie są porysowane jak to zwykle bywa w Jeepach. Klimatyzacja chłodzi aż miło, a szyberdach nie przecieka. Całą elektryka jest sprawna, a komputer nie pokazuje błędów. Silnik przyjemnie pracuje i jest bardzo cichy, jak na V6.
W tej chwili auto prezentuje się naprawdę niesamowicie - nowy czarny lakier z domieszką brokatu, czarne szyby i felgi, chromowana atrapa i nowe oświetlenie. Wnetrze w jasnej tonacji - kontrastowe do lakieru, czyściutkie, bez uszczerbków i rys, prezentuje się świetnie. Jeep dość mocno zwraca uwagę w mieście i często spotykamy się z pytaniami o szczegóły pojazdu:)
Jeep przeznaczony jest na sprzedaż (podonie jak mój Grand Cherokee WK), ponieważ rozpoczeliśmy budowę domu i potrzebujemy gotówki. Do tego przy działce położono świeży asfalt i nie będzie potrzeby używania aut z napędem 4x4:)
Zapraszam do oglądania w centrum Radomia i do porównania z innymi ofertami, gwarantuję, że się Państwo nie zawiodą moim egzemplarzem.
KONTAKT: 504-916-870
Proszę o kontakt najlepiej po 17, ponieważ zdecydowanie swobodniej mogę porozmawiać po wyjściu z pracy.