Elo,
Jako żem daleko i jeszcze na dość długo, wystawiam na sprzedaż dziadka :)
Bez owijania w bawełnę:
Auto obecnie bez silnika (dorzucam w cenie nowo kupiony do małego serwisu - do wymiany panewki, uszczelniacze itp. pierdoły - wyjęty i sprawdzony z auta na chodzie) i pompy hamulcowej (planowana wymiana na lepszy model). Wybyłem się na początku prac mających na celu przywrócenie go do szczytu formy. Koszt doprowadzenia go do planowanego przeze mnie stanu technicznego powinien zamknąć się w 10k (okrojenie elektryki, wymiana silnika, alternator w miejsce klimy, układ chłodzenia z mopara na elektrykach - ogólnie to co dobre pod machą). Blacharka i kosmetyka jest kwestią gustu, ma kilka powierzchownych ognisk rdzy (bagażnika podłoga, cos na drzwiach), od dolu cacy, jest nieco pogięty i obdrapany bo taki miał być. Gdzieś wcięło homologację butli więc trzeba wyrobić przed przeglądem. Butla i hak wbite w dowód.
Przydałoby się wymienić chłodniczkę nagrzewnicy kabiny, chyba że ktoś jest zimnolubny. Elektryka wnętrza (szyby, zamki) też prosi się o oddech świeżości (kable maja po 30 lat), klapa bagażnika potrzebuje zamka :)
Po zakupie 1,5roku temu wymieniłem prawie wszystkie uszczelniacze, końcówki etc., oczywiście płyny i filtry. Do tego doszły nowe oponki wrangler duratrack 31" i gumowe poszerzenia nadkoli, obecnie z przebiegiem ok 2000km. Nowy wydech koncowy, led combo 120W na dziobie (z homologacją). Przy okazji do wymiany poszło też kilka najczęściej psujących się w tym modelu części i rozrusznik. Lift +2" amorki/sprężyny, +2" podkładki.
Podsumowując... projekt rozwojowy, dobry materiał na dzika na etapie wyjściowym - czyli do dopasowania pod potrzeby :) Moja wizja skłania się mu czemuś bardziej wyprawowemu, na co xj jest za mały :( Auto w większości robione u Tedera (pomorskie i jeepnięci znają).
Cena 8500zl bez opon
Cena 10 000zl z oponami
Pytania proszę kierować na PW mam ograniczony kontakt że światem.