Dzień dobry.
Z bólem serca i żalem sprzedam moje oczko w głowie jakim jest Jeep Cherokee XJ. Auto posiadam od 3-4 lat i w tym czasie przeszło szereg modyfikacji zgodnych ze sztuką mechaniki. Auto nie było używane w terenie. Modyfikacje były zrobione dla wyglądu a nie dla upalania w terenie co nie zmienia faktu, że ma duże możliwości terenowe. Spełniał się jako auto miejskie choć trudno w to uwierzyć. Przez te lata przeszedł szereg modyfikacji i usprawnień. Kontakt 608-636-177
Opis auta:
- Jeep Cherokee XJ 4.0 HO 1993 AW4 np242 (najlepsze zestawienie w Jeepie- wręcz legendarne)
- opony MT 31x10.5xr15 w idealnym stanie (mają może 6 tys przebiegu)
- felgi John Red 15 cali
- auto podniesione 6 cali
- czerwone poliuretany
- wahacze regulowane
Co w aucie zrobiono przez te lata:
- nowa podłoga robiona u blacharza
- zakonserwowana podłoga profesjonalnymi produktami (przydałoby się powtórzyć ale tylko od zewnątrz)
- wstawione poszerzenia nadkoli u Spartanów w Krakowie!
- nowe zawieszenie (1tys km ?)
- nowe krzyżaki (wymienione wszystkie)
- progi zrobione pod hi-lifta (grubość 7 mm- pancerne)
- wiskoza zdemontowana- zrobione wentylatory elektryczne o dużej mocy
- alternator na łapie z nowszej wersji. Nie ma już problemu z uszkodzeniem alternatora, bo jest u góry.
- nowa chłodnica
- oleje w mostach, skrzyni, reduktorze wymienione
- 8 lat homologacji na butle LPG
- zrobiona podsufitka
- rolki oraz napinacze nowe
- wymieniony łańcuch reduktora
- wymienione uszczelniacze w mostach i reduktorze
- mosty ciche bez uszkodzen
- zderzaki stalowe przód i tył. Przód pod wyciągarkę.
- dużo by jeszcze wymieniać.
Wady:
- można się zainteresować konserwacja w paru miejscach od spodu.
- ze względu, że nie jeździłem w terenie i było mi to zbędne reduktor jest do małej regulacji. Reduktor spina, lecz często rozpina przod. Może być to kwestia wodzidelek. Reasumując nawet jakby ktoś chciał zmienić reduktor to nie jest to wielki koszt.
- - jak to w jeepie delikatnie poci między skrzynia a silnikiem oraz spod pokrywy zaworów. Gwarantuję że to jest zapocone a nie leje się. Parkuje w garażu i na kostce i nigdy nie zdarzyło się, abym miał choćby krople oleju. Nie ma ubytków oleju.
- hamulce nieodpowietrzone.
- nie muszę chyba mówić że hamulce tył są słabe. Jest to normalka w jeepie. Regenerowane wystarczają na 200 km i jest to samo. Można założyć tarcze i problem z głowy.
- brak przegladu, bo nie jezdzony
Do auta dodaje mnóstwo części tj: części mechaniczne, nowe poliuretany, dodatkowe elementy wnetrza, przełączniki oraz elementy do wiązki elektrycznej. Najwazniejsze- serwo oraz pompę z jeepa bez ABS co usprawni hamulce i będzie zgodne z projektem. Podczas montowania tak dużych opon mając ABS w jeepie . Non stop włączałby się ABS (w moim aucie jest odpięty więc nie ma tego problemu, lecz dodaje pompę, aby ktoś miał fajnie zrobione). Mogę także dorzucić mocowanie na oponę na zderzak tył. Rarytas wart 700 zł.
Jeepem nie jeżdżę od roku. Jest często uruchamiany i nigdy nie było z nim problemu. Auto garażowane.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub SMS. Raczej nie odpisuje na maile. Cena do negocjacji i według mnie adekwatna do stanu i ilości pracy wlozonego w niego (oczywiście nie pokrywa ona kosztów modyfikacji nawet w części). Zapraszam na oględziny do Krakowa.
P.s.
Jak coś mi się przypomni to dopisze do ogłoszenia. Cena jest do negocjacji, ale bez przesady. Pozdrawiam
Kontakt : 608636177