Na sprzedaż posiadam jeepa cherokee XJ z roku 1993. Auto oczywiście na osprzęcie MOPAR.
Silnik to 4.0 H.O czyli 184km + skrzynia AW4+ reduktor 242 - bardzo sprawny zestaw.
Samochód jako zupełną serię kupiłem w lutym 2014r. Wszystkie modyfikacje zawieszenia robione u "Wagoneera".
Lift 5.5 - 6 cali, Sprężyny i amortyzatory rubicon express (żadnych podkładek)
Grube drążki kierownicze od góry w zwrotnicach. Długi wąs przekładni kierowniczej, regulowany panhard.
Z tyłu tarcze hamulcowe z ZJ. W tylnym moście blokada automat. Koła 285/75R16 bfg km2.
Wahacze skyjacker + obniżenia wahaczy robik. Krótki i głośny wydech.
Gaz sekwencja z przebiegiem max 1000km - był stary z mikserem. Teraz bardzo wydajna instalacja na wtryskach barracuda, z butlą 72l "w koło" zamocowana płasko w bagażniku, wlew pełnowymiarowy obok wlewu paliwa.
Zderzak tył, + progi robik. Z przodu belka do szarpania pod fabrycznym zderzakiem.
Światła przód na przekaźnikach + nowe reflektory - świeci jak powinno.
Z przodu panel combo za grillem + z tyłu na oddzielnym włączniku i przekaźniku światła do cofania.
Nowa bez grama rysy przednia szyba - stara dostała z gałęzi.
Teoretycznie ma klimę, działała zaraz jak go kupiłem.
Buda ma wyspawaną podłogę i wymieniony lewy próg - mam kilka zdjęć na potwierdzenie.
Z przodu podcięte błotniki, tył nie ruszony.
W trakcie modyfikacji w auto włożone naprawdę dużo serca i kasy. Nie obniżany reduktor, wszystko poustawiane tak, że nie urywa wałów, NIC nie wibruje. Brak stabilizatorów widać na starych fotkach, że zawieszenie "robi".
Jeep używany zgodnie z profilem modyfikacji, Nie jest to lśniący bulwar ale nie jest też gruzem - ma ślady walki.
Do zrobienia w samochodzie eksploatacja, głównie zawieszenie przód - uniballe w wahaczach, piasty....
Wszystko bardzo chętnie opowiem przez telefon. 608466607