Witam, po 6 latach przyszła pora rozstać się z moją zabawką. Jest to jeden z pierwszych Del Soli Turbo w Polsce. Składany przez Pirula z forum CRX.info. Od tego czasu jeździ bezawaryjnie. Jedyne naprawy/wymiany to rzeczy eksploatacyjne.
Samochód opłacony do marca 2018 r.
Honda brała udział w teledysku (https://www.youtube.com/watch?v=o8ORi4z7yds) oraz kilku sesjach zdjęciowych. Zainteresowanym mogę udostepnić materiał zdjęciowy. Wszystkie modyfikacje udokumentowane są w formie zdjęć, a cała historia auta opisana na forum.
MODEL: Honda CRX del Sol ESi
SILNIK: D16Z6 - SOHC VTEC
- zimne świece NGK
- wtryski 345cc z H22A
- pompa paliwa z H22A
- kompletny rozrząd mitsuboshi/gmb + pompa wody gmb
- engine torque dumper
- silikonowe przewody wysokiego napięcia
UKLAD DOLOTOWY:
- turbina td04hl-13t (mitsubishi) @ 0,55bar
- zawór upustowy HKS SSQV (oryginał)
- FMIC master '07
- rury kwasówka 2"
UKLAD WYDECHOWY:
- downpipe 2,5"
- wydech kwasówka 2,5" na trzech tłumikach owinięte taśmą thermo
ELEKTRONIKA:
- strojenie CROME
- zegary Auto Gauge SM temp. oleju, temp. wody, egt
- zegar boost Omori
- turbo timer HKS
- vtec light
- 3 elektryczne szyby,
- alarm + centralny zamek
UKLAD NAPĘDOWY:
- seryjna skrzynia zalana MTF
- sprzęgło XTD stage2 wg. deklaracji do 260KM, 320Nm)
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory gt cupline
- sprężyny nippon racing
- rozpórka przednia górna OEM
- JDM vtec performance bar
- tylny stabilizator OEM z civic'a 5gen VTi
- rozpórka tylna górna cusco
- rozpórka tylna dolna megan racing
- dodatkowa poprzeczka w bagażniku
- rozbudowany b pillar
- poliuretan w wahaczach poprzecznych przód/tył
- łączniki stabilizatorów yamato
UKLAD HAMULCOWY:
- tylne hamulce swap z VTi 240mm
BODY-KIT:
- JDM 1pc headlights
- JDM tail lights
- JDM Accessory front lower fogs
- JDM rear license plate fillers
- JDM rear panel + metalowy uchwyt na naszą tablicę
- JDM mudflaps
- JDM sidemarkers
- front lip civic 5gen VTi
- schowany pod zderzak tow hook z tyłu
- maska laminat
- zapinki OMP
- antena przeniesiona na przedni zderzak
- klamki i lusterka w kolorze
- obrysówki w tylnych lampach
- 3ci stop OEM diodowy
- wybebeszony bagażnik
- chlapacze z SIRa
ŚRODEK:
- JDM sun visors
- JDM gauge cluster (kompletny licznik)
- JDM map lights
- JDM gathers rear speakers covers
- czarna skóra szyta niebieską nicią - fotele, boczki, tylna ściana
- kierownica nardi torino
- naba personal
- skórzane mieszki
- skórzana gała ręcznego
- lewarek OEM type-R
- alu nakładki pedałów
- welurowe dywaniki
CAR-AUDIO:
- radio SONY CDX-GT200
- za głową magnat 216 dwudrożne
- w drzwiach midbassy Phonocar Yline
- syczki clarion na wysokości lusterek
KOŁA:
- Rota Circuit 10 16x7.0" ET45 Sports Bronze
- BRIDGESTONE TURANZA 205/45/16 83H.
- kute nakrętki Zenki (długie, otwarte)
MOC:
- 190PS @ 6700rpm & 220Nm @ 5410rpm (doładowanie 0,55 bara)
Zainteresowanych zachęcam do kontaktu - tel. 603 103 427. Możliwa spora negocjacja ceny :)