Można powiedzieć że na pierwszy rzut oka, BOXy JB4 nie różnią się niczym innym od pozostałych tego typu urządzeń dostępnych na rynku. Jest to tylko złudne wrażanie, ponieważ różnice można zauważyć dopiero podczas strojenia samochodu na hamowni i analizie logów dynamicznych takich jak boost, afr, egt, zapłon i szeregu innych, które mówią nam jak reaguje jednostka napędowa na ustawienia.
BOXy JB4 jako jedyne na rynku kontrolują AFR, czyli stosunek powietrza do paliwa. W silniku benzynowym, w skrócie wygląda to tak, że im mniej paliwa, tym dawka jest uboższa, a więc wzrasta EGT, a im większa jest temperatura gazów spalinowych tym jest to bardziej niebezpieczne dla silnika, gdyż po przekroczeniu wartości granicznych w długim okresie czasu może nastąpić awaria jednostki napędowej. W takim wypadku żaden producent nie uzna gwarancji na silnik. JB4 kontroluje AFR i minimalizuje to ryzyko.
Sterowniki zewnętrzne typu BOX amerykańskiej firmy BurgerTuning to najbardziej zaawansowane urządzenia tego typu dostępne na rynku.Urządzenie można połączyć bezprzewodowo z telefonem, czy komputerem. W zależności od marki do której instalujemy BOXa możliwe jest kasowanie błędów, podgląd i odczyt parametrów takich jak zapłon, boost, paliwo i inny, które można zlogować, a na ich podstawie każdy użytkownik może zmodyfikować program w swoim BOXie.
JB4 współpracuje z skrzyniami DSG! Użytkownicy, którzy przesiedli się z innych BOXów są wniebowzięci, bo DSG pracuje normalnie, a nie jak wcześniej z problemami.
Urządzenia firmy BurgerTuning w przeciwieństwie do innych dostepnych na rynku kontrolują AFR, dzięki czemu minimalizuje się ryzyko ewentualnego uszkodzenia silnika wynikające ze zbyt ubogiej mieszanki, a co za tym idzie dużym EGT.
Przyrosty mocy i momentu obrotowego, na urządzeniach JB4 są niemal takie same jak w przypadku klasycznego chiptuningu, tak więc jest to idealne rozwiązanie do samochodów na gwarancji. Dużym atutem Jb4 jest możliwość dostrojenia samochodu, tak więc po wymianie np. intercoolera czy down pipe-u program można zmodyfikować i uzyskać dodatkowe przyrosty.
UWAGA! Nasz zestaw zawiera urządzenie JB4, oraz moduł do komunikacji bezprzewodowej. Inni sprzedawcy pomijają ten istotny fakt. Sam moduł bluetooth, kupowany osobno kosztuje ok 600zł. Bez niego nie ma możliwości bezprzewodowego połączenia z urządzeniem, a więc nie ma możliwości logowania, zmiany map, kasowania błędów itp.
Nasz zestaw pasuje do modeli poniżej, jeśli nie ma tutaj Twojego samochodu lub nie jesteś pewny czy to urządzenie jest właściwe dla Ciebie to napisz do nas. Sprawdzimy i doradzimy najlepsze rozwiązanie do Twojego samochodu.
Przykładowe wykresy można znaleźć na naszym profilu, na FB - szukaj TuneFORCE.
MQB Gen3 2.0T for 272hp, 280hp, 293hp, 300hp, 310hp:
- Audi S3 8V,
- VW MK7 Golf R,
- VW GTI Clubsport ED40,
- B8 Passat 2.0T,
- Seat Leon Cupra,
- Audi TTS 8S,
- Skoda Superb 280
MQB 2.0T for 200hp, 210hp, 220hp, 230hp, 240hp, 245hp:
- VW MK7 Golf GTI and GTI Performance Pack,
- Audi A3 2.0T,
- Audi TT 8S,
- Audi S1,
- Skoda Octavia RS
MQB MK7 Golf 1.8TSI Audi 8V 1.8T
- VW MK7 Golf 1.8T US model,
- Audi A3 1.8T US Model,
- VW MK7 Golf Alltrack
- VW MK7 Golf Alltrack:
- VW MK6 Jetta GLI 2013.5 Gen3 JB1
- VW MK6 Jetta/ B7 Passat Gen 3 EA888 1.8T:
- VW Jetta MK6 GLI Gen 3,
- 2013 VW Beetle 2.0T Gen 3,
- 2014+ Jetta 1.8T Gen 3 170hp,
- 2014+ Passat 1.8T Gen 3 170hp
Polo GTI 6C 192hp / Audi A3 8V 1.8TFSI 180hp:
- VW Polo 6C GTI,
- Audi A3 8V 1.8T FSI Non-US,
- Skoda Octavia 1.8T FSI,
- Audi A1 1.8TFSI,
- Seat Leon SC FR 1.8TSI,
- Seat Ibiza Cupra 1.8TSI
EA888 Gen3 252KM 4cyl Audi i Porsche:
- Audi B9 A4 2.0TFSII,
- Audi B9 A4 2.0T Allroad,
- Audi A5 2.0T TFSI 252hp,
- Audi A6 2.0T TFSI 252hp,
- Audi Q7 2.0T TFSI 252hp,
- Porsche Macan 2.0T 252hp