PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Rozwi?zania i przyk?ady dla programistów u?ywaj?cych j?zyka JavaJava to jeden z j?zyków programowania najch?tniej wybieranych do tworzenia zaawansowanych systemów informatycznych. Systemy bankowe, aukcyjne oraz inne zaawansowane programy wspomagaj?ce codzienn? prac? tysi?cy ludzi opieraj? si? na Javie i narz?dziach z ni? zwi?zanych. Je?eli chcesz ?mia?o wkroczy? w ?wiat tego j?zyka, musisz mie? t? ksi??k?!Ksi??ka nale?y do cenionej serii „Receptury”, która przedstawia ró?ne zagadnienia w postaci krótkich przepisów. Nie inaczej jest w tym przypadku. Si?gnij po ni? i zobacz, jak kompilowa?, uruchamia? i testowa? tworzony kod. W kolejnych rozdzia?ach zaznajomisz si? z najlepszymi metodami przetwarzania ci?gów znaków oraz nauczysz si? korzysta? z wyra?e? regularnych i wykonywa? operacje na liczbach. Ponadto zdob?dziesz dog??bn? wiedz? na temat systemu wej?cia-wyj?cia, u?ywania systemu plików, sieci oraz drukarek. Ksi??ka ta jest obowi?zkow? pozycj? na pó?ce ka?dego programisty Javy!Przedstawione receptury obejmuj?:
- Sposoby kompilacji, uruchamiania i testowania aplikacji.
- Manipulacj?, porównywanie i zmian? organizacji tekstów.
- U?ycie wyra?e? regularnych do dopasowywania tekstów i wzorców.
- Obs?ug? liczt, dat i czasu.
- Okre?lanie struktury danych przy u?yciu kolekcji, tablicy i innych typów.
- Techniki programowania obiektowego i funkcyjnego.
- Operacje na katalogach i systemie plików.
- Obs?ug? grafiki, d?wi?ku i wideo.
- Tworzenia aplikacji o graficznym interfejsie u?ytkownika, w tym Java FX i obs?ug? zdarze?.
- Programowanie sieciowe, zarówno klientów jak i serwerów.
- Dost?p do baz danych przy u?yciu JPA, Hibernate oraz JDBC.
- Przetwarzenie danych w formatach JSON oraz XML.
- Wielow?tkowo?? i wspó?bie?no??.
?Najlepsze przepisy dla programistów Javy!Ian F. Darwin - swoj? przygod? w binarnym ?wiecie rozpocz?? w 1980 roku od pracy z systemem operacyjnym UNIX. Autor narz?dzia file znanego z systemów Linux oraz BSD. Programista Javy od 1995 roku. Autor darmowych narz?dzi: PassMaker, JpsTrack. Pracownik Learning Tree International ?wiatowego lidera w zakresie organizacji kursów technicznych.
- Autorzy: Ian F. Darwin
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2015
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 872
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781457193286
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Java Receptury: Kompendium Wiedzy Programisty!
- Wstęp
- Wstęp do wydania trzeciego
- Wstęp do poprzednich wydań
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka?
- Co można znaleźć w tej książce?
- Organizacja książki
- Informacje o platformach
- Inne książki
- Książki dotyczące ogólnych zagadnień programowania
- Książki dotyczące zagadnień projektowania
- Konwencje stosowane w niniejszej książce
- Konwencje programistyczne
- Konwencje typograficzne
- Przykładowe programy
- Podziękowania
- Podziękowania do trzeciego wydania
- Podziękowania do drugiego wydania
- Podziękowania do pierwszego wydania
- Oprogramowanie używane w pracach nad książką
- 1. Rozpoczynanie pracy: kompilacja, uruchamianie i testowanie
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Kompilacja i uruchamianie programów napisanych w Javie JDK
- Problem
- Rozwiązanie
- JDK
- Mac OS
- ASK_FOR_LINK_2. Edycja i kompilacja programów przy użyciu edytorów wyposażonych w kolorowanie syntaktyczne
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kompilacja, uruchamianie i testowanie programów przy użyciu IDE
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Efektywne wykorzystanie zmiennej środowiskowej CLASSPATH
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie przykładów dołączonych do tej książki i korzystanie z nich
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- javasrc
- darwinsys-api
- Informacje ogólne
- Słowo ostrzeżenia
- ASK_FOR_LINK_2. Automatyzacja kompilacji przy użyciu programu Ant
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Apache Maven
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Zalety i wady programu Maven
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Automatyzacja zależności, kompilacji, testowania i wdrażania przy użyciu programu Gradle
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Komunikaty o odrzuconych metodach
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Testowanie warunkowe bez użycia dyrektywy #ifdef
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Kompilacja warunkowa?
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zapewnianie poprawności programu za pomocą asercji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wykorzystanie programu uruchomieniowego
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Testowanie jednostkowe jak uniknąć konieczności stosowania programów uruchomieniowych?
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zarządzanie kodem z wykorzystaniem ciągłej integracji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Uzyskiwanie czytelnych komunikatów o wyjątkach
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Poszukiwanie przykładowych kodów źródłowych: programy, szkielety i biblioteki
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- 2. Interakcja ze środowiskiem
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie wartości zmiennych środowiskowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie informacji z właściwości systemowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Określanie używanej wersji JDK
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie kodu zależnego od używanego systemu operacyjnego
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie rozszerzających interfejsów programistycznych lub innych API
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Analiza argumentów podanych w wierszu wywołania programu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- 3. Łańcuchy znaków i przetwarzanie tekstów
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie fragmentów łańcucha
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Dzielenie łańcuchów na słowa
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Łączenie łańcuchów znaków przy użyciu klasy StringBuilder
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie łańcucha znaków po jednej literze
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyrównywanie łańcuchów znaków
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konwersja pomiędzy znakami Unicode a łańcuchami znaków
- Problem
- Rozwiązanie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odwracanie kolejności słów lub znaków w łańcuchu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Rozwijanie i kompresja znaków tabulacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kontrola wielkości liter
- Problem
- Rozwiązanie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wcinanie zawartości dokumentów tekstowych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzanie znaków niedrukowalnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Usuwanie odstępów z końca łańcucha
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Przetwarzanie danych rozdzielonych przecinkami
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program proste narzędzie do formatowania tekstów
- ASK_FOR_LINK_2. Program fonetyczne porównywanie nazwisk
- Patrz także
- 4. Dopasowywanie wzorców przy użyciu wyrażeń regularnych
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Składnia wyrażeń regularnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wykorzystanie wyrażeń regularnych w języku Java sprawdzanie występowania wzorca
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odnajdywanie tekstu pasującego do wzorca
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Zastępowanie określonego tekstu
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie wszystkich wystąpień wzorca
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie wierszy zawierających fragment pasujący do wzorca
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kontrola wielkości znaków w metodach match() i subst()
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Dopasowywanie znaków z akcentami lub znaków złożonych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odnajdywanie znaków nowego wiersza
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program analiza dziennika serwera Apache
- ASK_FOR_LINK_2. Program analizowanie danych
- ASK_FOR_LINK_2. Program pełna wersja programu grep
- 5. Liczby
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Sprawdzanie, czy łańcuch znaków stanowi poprawną liczbę
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zapisywanie dużych wartości w zmiennych „mniejszych” typów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Konwertowanie liczb na obiekty i na odwrót
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie ułamka z liczby całkowitej bez konwertowania go na postać zmiennoprzecinkową
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wymuszanie zachowania dokładności liczb zmiennoprzecinkowych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Porównywanie liczb zmiennoprzecinkowych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Zaokrąglanie wartości zmiennoprzecinkowych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Formatowanie liczb
- Problem
- Rozwiązanie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Konwersje pomiędzy różnymi systemami liczbowymi dwójkowym, ósemkowym, dziesiętnym i szesnastkowym
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Operacje na grupie liczb całkowitych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Posługiwanie się cyframi rzymskimi
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Formatowanie z zachowaniem odpowiedniej postaci liczby mnogiej
- Problem
- Rozwiązanie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Generowanie liczb losowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Obliczanie funkcji trygonometrycznych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Obliczanie logarytmów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Mnożenie macierzy
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Operacje na liczbach zespolonych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa liczb o bardzo dużych wartościach
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program TempConverter
- ASK_FOR_LINK_2. Program generowanie liczbowych palindromów
- Patrz także
- 6. Daty i godziny nowy interfejs programowania aplikacji
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Określanie bieżącej daty
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie daty i czasu w zadanym formacie
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Konwersja liczb określających datę i czas oraz ilości sekund
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Analiza łańcuchów znaków i ich zamiana na daty
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Obliczanie różnic pomiędzy dwiema datami
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Dodawanie i odejmowanie dat
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie starych klas Date i Calendar
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- 7. Strukturalizacja danych w języku Java
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Strukturalizacja danych przy użyciu tablic
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Modyfikacja wielkości tablic
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Szkielet kolekcji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Klasa podobna do tablicy, lecz bardziej dynamiczna
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie kolekcji ogólnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Unikanie rzutowania dzięki zastosowaniu typów ogólnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Jak przeglądać zawartość kolekcji? Wyliczenie dostępnych sposobów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Metoda ASK_FOR_LINK_2() (dostępna w wersji Java 8)
- Pętla „foreach” (Java 5)
- Interfejs ASK_FOR_LINK_2 (Java 2)
- Tradycyjna, trzyczęściowa pętla for
- Pętla while
- Interfejs Enumeration
- ASK_FOR_LINK_2. Unikanie powtórzeń dzięki zastosowaniu zbioru
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Iteratory lub wyliczenia dostęp do danych w sposób niezależny od ich typów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Strukturalizacja danych z wykorzystaniem list połączonych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odwzorowywanie z wykorzystaniem klas Hashtable oraz HashMap
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zapisywanie łańcuchów znaków w obiektach Properties i Preferences
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Klasa Preferences
- Klasa Properties
- ASK_FOR_LINK_2. Sortowanie kolekcji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Unikanie konieczności sortowania danych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odnajdywanie obiektu w kolekcji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zamiana kolekcji na tablicę
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie własnego iteratora
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Metoda ASK_FOR_LINK_2() wprowadzona w wersji Java 8 ?
- ASK_FOR_LINK_2. Stos
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Struktury wielowymiarowe
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program porównanie szybkości działania
- 8. Techniki obiektowe
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- Rady lub mantry
- Wykorzystanie standardowego API
- Wyjątki od reguły
- Dążenie do ogólności
- Czytanie i tworzenie dokumentacji (Javadoc)
- Klasy potomne i delegowanie
- Korzystanie z wzorców projektowych
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie obiektów formatowanie obiektów przy użyciu metody toString()
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przesłanianie metod equals() oraz hashCode()
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Metoda equals()
- Metoda hashCode()
- Problemy metody clone() oraz jej alternatywy
- ASK_FOR_LINK_2. Porządki w aplikacji przy użyciu metody addShutdownHook()
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wykorzystanie klas wewnętrznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie metod zwrotnych z wykorzystaniem interfejsów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Polimorfizm i metody abstrakcyjne
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Przekazywanie wartości
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wartości wyliczeniowe bezpieczne dla typów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wymuszanie użycia wzorca Singleton
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Modyfikacje rozwiązania
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zgłaszanie własnych wyjątków
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wstrzykiwanie zależności
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Program Plotter
- 9. Techniki programowania funkcyjnego: interfejsy funkcyjne, strumienie i kolekcje równoległe
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie ?
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie wyrażeń lambda lub domknięć zamiast klas wewnętrznych
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie predefiniowanych interfejsów lambda zamiast własnych
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Upraszczanie przetwarzania z wykorzystaniem interfejsu Stream
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Poprawianie przepustowości dzięki wykorzystaniu strumieni i kolekcji równoległych
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie własnych interfejsów funkcyjnych
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Używanie istniejącego kodu w sposób funkcyjny dzięki wykorzystaniu odwołań do metod
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wstawianie istniejącego kodu metod
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- 10. Wejście i wyjście
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- Strumienie oraz czytelniki i pisarze
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie informacji ze standardowego strumienia wejściowego
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt z konsoli lub okna terminala; odczyt hasła bez jego wyświetlania
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zapis danych w standardowym strumieniu wyjściowym lub w strumieniu błędów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie tekstów przy użyciu klasy Formatter i metody printf
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Analiza zawartości pliku przy użyciu klasy StringTokenizer
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Analiza danych wejściowych przy użyciu klasy Scanner
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Analiza danych wejściowych o strukturze gramatycznej
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Otwieranie pliku o podanej nazwie
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kopiowanie plików
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie zawartości pliku i zapisywanie jej w obiekcie String
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zmiana skojarzeń standardowych strumieni
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Powielanie strumienia podczas realizacji operacji zapisu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt i zapis danych zakodowanych w innym zbiorze znaków
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Te kłopotliwe znaki końca wiersza
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kod operujący na plikach w sposób zależny od systemu operacyjnego
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie „podzielonych” wierszy tekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie i zapisywanie danych binarnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Przejście do określonego miejsca w pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zapisywanie danych w strumieniu z wykorzystaniem języka C
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zapisywanie i odczytywanie obiektów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Unikanie wyjątków ClassCastException spowodowanych nieprawidłowymi wartościami SerialVersionUID
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie i zapisywanie danych w archiwach JAR oraz ZIP
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odnajdywanie plików w sposób niezależny od systemu operacyjnego przy użyciu metod getResource() i getResourceAsStream()
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczytywanie i zapisywanie skompresowanych plików
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Poznawanie API do obsługi portów szeregowych i równoległych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Communications API w zarysie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Zapisywanie danych użytkownika na dysku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- Podziękowania
- ASK_FOR_LINK_2. Program zamiana tekstu do postaci PostScript
- Patrz także
- 11. Operacje na katalogach i systemie plików
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie informacji o pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zmiana nazwy pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Usuwanie plików
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie plików tymczasowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zmiana atrybutów pliku
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie listy zawartości katalogu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Pobieranie katalogów głównych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie nowych katalogów
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie klasy Path zamiast File
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- Aktualizowanie starszego kodu
- ASK_FOR_LINK_2. Stosowanie usługi WatchService do uzyskiwania informacji o zmianach pliku
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program Find
- 12. Multimedia: grafika, dźwięk i wideo
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Rysowanie przy użyciu obiektu Graphics
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Kiedy rysować?
- ASK_FOR_LINK_2. Testowanie komponentów graficznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie tekstu
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie wyśrodkowanego tekstu w komponencie
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Rysowanie cienia
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie tekstu przy użyciu biblioteki grafiki dwuwymiarowej
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie tekstu przy użyciu czcionki aplikacji
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie obrazu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt i zapis obrazów przy użyciu pakietu ASK_FOR_LINK_2
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odtwarzanie pliku dźwiękowego
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Prezentacja ruchomego obrazu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- JMF
- VLCJ
- JavaFX
- ASK_FOR_LINK_2. Drukowanie w Javie
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Program PlotterAWT
- ASK_FOR_LINK_2. Program Grapher
- 13. Klienty sieciowe
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Nawiązywanie połączenia z serwerem
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Odnajdywanie i zwracanie informacji o adresach sieciowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa błędów sieciowych
- Problem
- Rozwiązanie
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt i zapis danych tekstowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt i zapis danych binarnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Odczyt i zapis danych serializowanych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Datagramy UDP
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program klient TFTP wykorzystujący protokół UDP
- ASK_FOR_LINK_2. URI, URL czy może URN?
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- ASK_FOR_LINK_2. Klient usługi internetowej REST
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Klient usługi internetowej SOAP
- Problem
- Rozwiązanie
- Dyskusja
- Tworzenie prostej usługi
- Generowanie artefaktów klienta i pisanie jego kodu
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Program klient usługi Telnet
- ASK_FOR_LINK_2. Program klient pogawędek internetowych
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Program sprawdzanie odnośników HTTP
- 14. Graficzny interfejs użytkownika
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie komponentów graficznego interfejsu użytkownika
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Uruchamianie graficznego interfejsu użytkownika w wątku przekazywania zdarzeń
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Projektowanie układu okna
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Karty nowe spojrzenie na świat
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa czynności tworzenie działających przycisków
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa czynności z wykorzystaniem anonimowych klas wewnętrznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Obsługa czynności z wykorzystaniem wyrażeń lambda
- Problem ?
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Kończenie programu przy użyciu przycisku Zamknij
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Okna dialogowe tego nie można zrobić później
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Przechwytywanie i formatowanie wyjątków graficznego interfejsu użytkownika
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie wyników wykonania programu w oknie
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wybieranie wartości przy użyciu komponentu JSpinner
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Wybieranie plików przy użyciu klasy JFileChooser
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wybieranie koloru
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Formatowanie komponentów przy użyciu kodu HTML
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Wyświetlanie okna głównego pośrodku ekranu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Zmiana sposobów prezentacji programów pisanych z wykorzystaniem pakietu Swing
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Korzystanie z rozszerzonych możliwości pakietu Swing w systemie Mac OS X
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie aplikacji z graficznym interfejsem użytkownika przy użyciu pakietu JavaFX
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program własne narzędzie do wybierania czcionek
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Program własny menedżer układu
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- Patrz także
- 15. Tworzenie programów wielojęzycznych oraz lokalizacja
- ASK_FOR_LINK_2. Wprowadzenie
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie przycisku w różnych wersjach językowych
- Problem
- Rozwiązanie
- Co się dzieje w czasie wykonywania programu?
- Wybór ustawień lokalnych
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie listy dostępnych ustawień lokalnych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie menu z wykorzystaniem zasobów wielojęzycznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
- ASK_FOR_LINK_2. Tworzenie metod pomocniczych przydatnych podczas pisania programów wielojęzycznych
- Problem
- Rozwiązanie
- Analiza
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.