Rower do jazdy fitness wymaga indywidualnego podejścia. Dlatego Crosstrail otrzymał niestandardowy widelec z funkcją blokady amortyzacji, ułatwiającą wspinaczkę i jazdę w zróżnicowanym terenie. Aby uniknąć kompromisu pomiędzy wygodą i efektywnością zbudowaliśmy ramę ze stopu A1 Premium Aluminum, z geometrią, która zapewnia równy komfort w pierwszych minutach, jak i po kilku godzinach jazdy. Całość dopełnia bezproblemowy i niezawodny osprzęt, uchwyty na bagażnik i błotniki - słowem wszystko, czego możesz potrzebować w trakcie treningów.
- We współpracy z zespołem Body Geometry zaprojektowaliśmy ramę, będącą optymalnym połączeniem wygody i efektywności. Dzięki rurom ze stopu aluminium A1 Premium rama jest lekka, a uchwyty na bagażnik i błotniki umożliwiają jej wszechstronne wykorzystanie.
- Niestandardowy widelec amortyzowany ze skokiem 60 mm i tłumieniem Multi-Circuit Damping eliminuje znany, lecz niepożądany efekt "siadania". Oznacza to, że praca zawieszenia skoncentrowana jest w pełni na wygładzaniu terenu i łagodzeniu efektów najechania na przeszkody.
- Siodło Targa Comp i chwyty XCT zostały opracowane przez zespół Body Geometry pod kątem poprawy krążenia, zmniejszenia ucisku na tkankę miękką, a w konsekwencji większej wygody na długich i krótkich dystansach.
SPECYFIKACJA PRODUCENTA
Rama Specialized A1 Premium Aluminum, Fitness Geometry, fully-manipulated butted tubing, fender/rack mounts
Widelec Custom SR Suntour NEX, custom Multi-Circuit Damping, custom coil spring weights, 60mm travel, hydraulic lockout, alloy lowers, Hi-Ten stanchions, V-brake mount
Stery FSA, semi-integrated bearings
Mostek Forged alloy, 4-bolt, 10-degree rise
Kierownica Specialized, 6061 alloy, 8-degree backsweep, 5-degree upsweep, 25mm rise, 25.4mm
Chwyty kierownicy Specialized Body Geometry XCT, lock-on
Przedni hamulec V-brake, alloy, linear pull
Tylny hamulec V-brake, alloy, linear pull
Dźwignie hamulcowe Alloy
Przednia przerzutka Shimano FD-M191, top swing, dual pull
Tylna przerzutka Shimano Altus, 8-speed
Manetki Shimano SL-M310, RapidFire Plus, 8-speed
Kaseta Shimano, 8-speed, 12-32t
Łańcuch KMC X8, 8-speed, w/ reusable MissingLink
Mechanizm korbowy Specialized Stout, forged alloy, 48/38/28T, w/ chainguard
Suport Square taper, cartridge bearings
Pedały Nylon, w/ reflectors
Obręcze Alloy, double-wall
Przednia piasta Double-sealed, QR, 32h
Tylna piasta Double-sealed, QR, 32h
Szprychy Stainless, 14g
Przednia opona Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x38mm
Tylna opona Specialized Trigger Sport, 60TPI, BlackBelt protection, 700x38mm
Siodło Body Geometry Targa Sport, steel rails, SWAT compatible mounts, 155mm
Sztyca Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm
Zacisk sztycy Alloy, 31.8mm
|