- w cenie (GRATIS) słownik techniczny angielsko-polski (papierowy, format 14,7x21,0 cm, zielona okładka, oprawa broszurowa),
- książka jest fabrycznie NOWA, oryginalna, papierowa - niedostępna w polskiej wersji językowej,
- ...
- zapraszam do szybkich zakupów
- WIEDZA DLA TWOICH KÓŁEK ©
Jaguar XJ6, XJ & Sovereign / Daimler Sovereign (1968-1986) - w tym:
Jaguar XJ6,
Jaguar XJ6C,
Jaguar XJ6L,
Jaguar XJ6 Vanden Plas,
Jaguar XJ6 Sovereign,
Daimler Sovereign
serii I, II i III z nadwoziem sedan i coupe wyposażone w 6-cyl. silniki gaźnikowe i wtryskowe:
2.8 L (2792 cm3),
3.4 L (3442 cm3),
4.2 L (4235 cm3),
- zawiera także dane do wersji z długim rozstawem osi i Vanden Plas
- nie zawiera danych do modelu XJ-S 3.6 oraz XJ12
- instrukcja napraw, eksploatacji i obsługi technicznej (tzw. książka warsztatowa), język angielski, Haynes Publishing 2015, 312 str, format 21x27 cm, miękka oprawa, waga 0,74 kg
- zawiera:
- identyfikacja pojazdu,
- dane techniczne, masy i rozmiary,
- dane i okresy eksploatacyjne,
- dane regulacyjno-naprawcze,
- tabele usterek i sposoby ich usuwania,
- montaż i demontaż poszczególnych elementów,
- technologię naprawy podzespołów,
- schematy elektryczne,
- szczegółowy i wyczerpujący poradnik serwisowy, pomocny zarówno przy prostych czynnościach obsługowych, jak i skomplikowanych naprawach (wymiary naprawcze, tolerancje, luzy, momenty dokręcania połączeń gwintowych)
- zawiera dokładne opisy „krok po kroku” pomocne tak warsztatom naprawczym, jak i indywidualnym użytkownikom
- bogato ilustrowany setkami zdjęć i rysunków (przekrojowych i złożeniowych),
- kod produktu HA-0242
- spis treści:
Introduction
Chapter 1: Engine
Chapter 2: Cooling system
Chapter 3: Carburetion; fuel, exhaust and emission control systems
Chapter 4: Ignition system
Chapter 5: Clutch
Chapter 6: Manual and automatic transmissions
Chapter 7: Propeller shaft
Chapter 8: Final drive
Chapter 9: Braking system
Chapter 10: Electrical system
Chapter 11: Suspension and steering
Chapter 12: Bodywork and fittings
Chapter 13: Supplement
Wiring Diagrams
- streszczenie wydawcy:
With a Haynes Manual, you can do it yourself, from simple maintenance to full repairs. Every Manual is based on a complete stripdown of the bike. Our authors and technicians work out the best methods to do a job and present this with the home mechanic in mind. Our Manuals have clear instructions and hundreds of photographs that show each step. Whether you’re a beginner or a competent mechanic, you can save money with Haynes.
Each Manual includes:
- Clear and easy to follow page layout
- Step-by-step procedures
- Full procedures written from hands-on experience
- Easy-to-follow photos
- Faultfinding and troubleshooting section
- Valuable short cuts
- Color spark plug diagnosis
- Wiring diagrams (where available)
©
[Kod produktu: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]