Wielkie marki wielki kłopot
Jack Trout
- Rok wydania: 2002
- Rodzaj okładki: Twarda z obwolutą
- Autor: Jack Trout
- Stan: Widoczne ślady używania
- ISBN: 9788391351994
- Wymiar: 17cm x 24cm x 2.3cm
- Nr wydania: -
- Seria: -
- Ilość stron: 230
- Waga: 0.5 kg
- Indeks: -
- TIN: T06178459
- Inne: zapiski
"Poznając opisywane przez Jacka Trouta "prawdy biznesowe" myślimy z lekką zazdrością: dlaczego sam na to wcześniej nie wpadłem? Jestem przekonany, że lektura tej książki pobudzi u wielu przedsiębiorców intuicję i wyczucie, umożliwiające odkrycie kolejnych prawd poprzez własne sukcesy w biznesie. Tomasz Sielicki, prezes zarządu, ComputerLand S.A.
Objaśnienie do stanu: Widoczne ślady używania
Książki posiadające drobne ślady użytkowania, które nie wpływają na zawartość i nie utrudniają czytania (drobne przybrudzenia, zagięcia, mogą pojawić się podkreślenia, podpis, inne).