Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 79,00 zł
- LAMPA LED uniwersalna z włącznikiem JACHT ŁODŹ
- 88,99 zł z dostawą
- 117,05 zł
- Sygnał nawigacyjny Lampa jachtowa
- 155,05 zł z dostawą
- 146,51 zł
- gawcza lampka sygnalizacyjna dla łódź morska jacht
- 164,51 zł z dostawą
JACHT ŻAGLOWY TYPU LUPUS (6781228726)
Opis
Sprzedam jacht żaglowy typu „Lupus” zbudowany przez stocznię w Chojnicach w 1990 roku za cenę 29000 zł (opis jachtu poniżej).
Sprzedam widoczną na zdjęciach przyczepę podłodziową typ „SAM” z 1988 r., DMC 2000 kg, osie o nośności 1300 kg, opony typu „C”. W trakcie użytkowania wymieniłem: linki hamulcowe, łożyska z uszczelnieniem oraz opony i błotniki. Cena przyczepki: 5000 zł.
Sprzedam również samochód Land Rover, który jest na zdjęciu. Auto z 1996 roku, model P38 z silnikiem 4.0 V 8 i manualną skrzynią biegów. Ma przejechane około 200 000 km. Jestem pierwszym właścicielem w kraju i praktycznie służyło tylko do holowania przyczepki z jachtem. Cena Land Rovera: 7000 zł. Zarówno przyczepka jaki i samochód posiadają ważne okresowe przeglądy techniczne.
Jacht ma wymiary: 7,5 m długości, 2,5 m szerokości i 0,75 m zanurzenia. Wysokość w środku około 1,65 m. Nad mesą jest podnoszony dach wtedy wysokość wynosi 1,85. Na łódce jest 5 miejsc do spania: dwa w zamykanej kabinie dziobowej gdzie również znajduje się chemiczna toaleta; trzy miejsca w mesie - dwa po złożeniu stołu i jedno w hundkoi . Jach posiada długi falszkil około 3 m X 0,4 m, który wytwarza dostateczny opór boczny w żegludze na wiatr. Jacht nie posiada miecza został zlikwidowany z przyczyn technicznych po pierwszym moim sezonie na tej łódce. Na Lupusie spędziłem z żoną 12 sezonów żeglując po wodach morskich od Lubeki przez wyspy Duńskie, Rugię i okolice, zalewy Szczeciński, Wiślany i Kuroński oraz Polskie Wybrzeże i zatokę Gdańską, żeglowaliśmy też po wodach śródlądowych Niemiec, Holandii, Belgii, Francji.
Jacht jest w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata, systematycznie konserwowany i doposażony, posiada oryginalny żelkot. Takielunek jest typu topowego – dwie topwanty, cztery stenwanty dwa achtersztagi ze strunówki 4 mm, dodatkowo 2 wanty mocowane w osi obrotu masztu - strunówka 3 mm, służące do asekuracji w trakcie kładzenia i stawiania masztu. Na sztagu ze strunówki 5 mm zamocowany jest sztywny roler . Do stawiania i kładzenie masztu służy bramka ze zbloczem szeregowym złożonym z 6 rolek. Na maszcie jest też zamocowany spinakerbom służący jako wytyk genuy. Na topie jest zamocowana lampa nawigacyjna Aqua Signal – tri color, plus światło kotwiczne. Na mszcie jest też zamocowana lampa oświetlająca pokład.
Jacht posiada krótki maszt i sztycę mocowaną do kosza dziobowego, która służy do tego, aby położony maszt przesunąć w kierunku dziobu i umocować go równolegle do pokładu – w takiej konfiguracji wygodnie się płynie na rzekach i kanałach. Nad kokpitem jest składana konstrukcja pozwalająca na rozłożenie bimini, samo bimini trzeba uszyć nowe (stare jest na wzór). Żagle to grot 10 m, fok 10 m z ochroną UV oraz genua 20 m. Na bom i grota jest pokrowiec. Talia grota jest Bartona, do każdego z przednich żagli są osobne szoty. Kabestany szotowe to Harken nr 8.
Silnik to Yamacha F9.9AE „uciągowy” rocznik 1999. Przed sezonem zostało zrobione: wymiana pompy wody w układzie chłodzenia, udrożnienie układu chłodzenia połączone z wymianą uszczelnień pomiędzy silnikiem, a miską olejową, wymiana paska rozrządu, wymiana uszczelnień w spodzinie. Wymieniono oczywiście też oleje w silniku i spodzinie. Stare części są do wglądu. W silniku zmierzono też ciśnienie na tłokach pomiar wyszedł bardzo dobrze, filmy z pomiarów są do wglądu. Silnik jest zamontowany w „studzience”, ma rozrusznik i jest zapalany kluczykiem, posiada też ładowanie akumulatora. Zbiornik paliwa ma pojemność 53 l i jest zamocowany pod kokpitem, a wlew jest na pokładzie; zbiornik posiada czujnik poziomu paliwa ze wskaźnikiem w kokpicie.
Dwa lata temu założyłem ogniwo fotowoltaniczne 100 wat wraz z regulatorem napięcia. Zasila ono dwa akumulatory 60 Ah, które są sterowane przełącznikiem i mogą pracować osobno lub razem. Na wyposażeniu jest też zamontowany na stałe prostownik, gniazdo 230 V oraz kabel do podłączenia zasilania z brzegu. W lampach oświetlających wnętrze jachtu założono żarówki LED. Na wyposażeniu jest też chłodziarka Waeco TC14FL-AC, w kambuzie jest kuchenka gazowa dwupalnikowa – nowe palniki założyłem w zeszłym roku, oraz zlewozmywak z wodą zaburtową (nowa pompka w zeszłym roku) i wodą pitną ze zbiornika 35 l (wlew na pokładzie). Jacht posiada pompę zęzową. Są też kamizelki ratunkowe i asekuracyjne oraz podkowa ratunkowa z rzutką 30 m linki, bosak, pagaje, kotwica pługowa 5 kg z taśmą kotwiczną na bębnie, cztery solidne cumy (w tym dwie z gumowymi amortyzatorami), lekkie cumy manewrowe: 2 sztuki krótsze i 1 długa, 6 sztuk odbijaczy, skrzynka bosmańska i wiele innych przydatnych drobiazgów.
Nawigacja: GPS Garmin 128, echosonda Garmin Fishfinder 160, kompas Silva 100, VHF ręczniak H 112, samoster rumplowy SIMRAD TP 10.
Przed sezonem należy pomalować dno farbą antyporostową zwracając szczególną uwagę na linię wodną gdyż przed ostatnim malowaniem za słabo musiałem te okolice odtłuścić i widać, że farba miejscami odchodzi. Trzeba też wymienić lub naprawić automatyczny wyłącznik pompy zęzowej.
Jacht jest zarejestrowany PZK 007.
Obecnie się znajduje w Ostrowie Wielkopolskim i jest garażowany.
Kontakt tylko telefoniczny: 605082826. Na sms-y i maile nie odpowiadam.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.