Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
- 19,00 zł
- LUPO POPIELNICZKA ZAPALNICZKA
- 35 zł z dostawą
- 30,00 zł
- WILK __ NASZYWKA _ RZEP
- 40,99 zł z dostawą
- 30,00 zł
- LIAZ POKRYWA DEKIEL ZWOLNICY LUBLIN
- 50 zł z dostawą
JACHT ŻAGLOWY TYPU LUPUS (6781228726)
Opis
Sprzedam jacht żaglowy typu „Lupus” zbudowany przez stocznię w Chojnicach w 1990 roku za cenę 29000 zł (opis jachtu poniżej).
Sprzedam widoczną na zdjęciach przyczepę podłodziową typ „SAM” z 1988 r., DMC 2000 kg, osie o nośności 1300 kg, opony typu „C”. W trakcie użytkowania wymieniłem: linki hamulcowe, łożyska z uszczelnieniem oraz opony i błotniki. Cena przyczepki: 5000 zł.
Sprzedam również samochód Land Rover, który jest na zdjęciu. Auto z 1996 roku, model P38 z silnikiem 4.0 V 8 i manualną skrzynią biegów. Ma przejechane około 200 000 km. Jestem pierwszym właścicielem w kraju i praktycznie służyło tylko do holowania przyczepki z jachtem. Cena Land Rovera: 7000 zł. Zarówno przyczepka jaki i samochód posiadają ważne okresowe przeglądy techniczne.
Jacht ma wymiary: 7,5 m długości, 2,5 m szerokości i 0,75 m zanurzenia. Wysokość w środku około 1,65 m. Nad mesą jest podnoszony dach wtedy wysokość wynosi 1,85. Na łódce jest 5 miejsc do spania: dwa w zamykanej kabinie dziobowej gdzie również znajduje się chemiczna toaleta; trzy miejsca w mesie - dwa po złożeniu stołu i jedno w hundkoi . Jach posiada długi falszkil około 3 m X 0,4 m, który wytwarza dostateczny opór boczny w żegludze na wiatr. Jacht nie posiada miecza został zlikwidowany z przyczyn technicznych po pierwszym moim sezonie na tej łódce. Na Lupusie spędziłem z żoną 12 sezonów żeglując po wodach morskich od Lubeki przez wyspy Duńskie, Rugię i okolice, zalewy Szczeciński, Wiślany i Kuroński oraz Polskie Wybrzeże i zatokę Gdańską, żeglowaliśmy też po wodach śródlądowych Niemiec, Holandii, Belgii, Francji.
Jacht jest w bardzo dobrym stanie jak na swoje lata, systematycznie konserwowany i doposażony, posiada oryginalny żelkot. Takielunek jest typu topowego – dwie topwanty, cztery stenwanty dwa achtersztagi ze strunówki 4 mm, dodatkowo 2 wanty mocowane w osi obrotu masztu - strunówka 3 mm, służące do asekuracji w trakcie kładzenia i stawiania masztu. Na sztagu ze strunówki 5 mm zamocowany jest sztywny roler . Do stawiania i kładzenie masztu służy bramka ze zbloczem szeregowym złożonym z 6 rolek. Na maszcie jest też zamocowany spinakerbom służący jako wytyk genuy. Na topie jest zamocowana lampa nawigacyjna Aqua Signal – tri color, plus światło kotwiczne. Na mszcie jest też zamocowana lampa oświetlająca pokład.
Jacht posiada krótki maszt i sztycę mocowaną do kosza dziobowego, która służy do tego, aby położony maszt przesunąć w kierunku dziobu i umocować go równolegle do pokładu – w takiej konfiguracji wygodnie się płynie na rzekach i kanałach. Nad kokpitem jest składana konstrukcja pozwalająca na rozłożenie bimini, samo bimini trzeba uszyć nowe (stare jest na wzór). Żagle to grot 10 m, fok 10 m z ochroną UV oraz genua 20 m. Na bom i grota jest pokrowiec. Talia grota jest Bartona, do każdego z przednich żagli są osobne szoty. Kabestany szotowe to Harken nr 8.
Silnik to Yamacha F9.9AE „uciągowy” rocznik 1999. Przed sezonem zostało zrobione: wymiana pompy wody w układzie chłodzenia, udrożnienie układu chłodzenia połączone z wymianą uszczelnień pomiędzy silnikiem, a miską olejową, wymiana paska rozrządu, wymiana uszczelnień w spodzinie. Wymieniono oczywiście też oleje w silniku i spodzinie. Stare części są do wglądu. W silniku zmierzono też ciśnienie na tłokach pomiar wyszedł bardzo dobrze, filmy z pomiarów są do wglądu. Silnik jest zamontowany w „studzience”, ma rozrusznik i jest zapalany kluczykiem, posiada też ładowanie akumulatora. Zbiornik paliwa ma pojemność 53 l i jest zamocowany pod kokpitem, a wlew jest na pokładzie; zbiornik posiada czujnik poziomu paliwa ze wskaźnikiem w kokpicie.
Dwa lata temu założyłem ogniwo fotowoltaniczne 100 wat wraz z regulatorem napięcia. Zasila ono dwa akumulatory 60 Ah, które są sterowane przełącznikiem i mogą pracować osobno lub razem. Na wyposażeniu jest też zamontowany na stałe prostownik, gniazdo 230 V oraz kabel do podłączenia zasilania z brzegu. W lampach oświetlających wnętrze jachtu założono żarówki LED. Na wyposażeniu jest też chłodziarka Waeco TC14FL-AC, w kambuzie jest kuchenka gazowa dwupalnikowa – nowe palniki założyłem w zeszłym roku, oraz zlewozmywak z wodą zaburtową (nowa pompka w zeszłym roku) i wodą pitną ze zbiornika 35 l (wlew na pokładzie). Jacht posiada pompę zęzową. Są też kamizelki ratunkowe i asekuracyjne oraz podkowa ratunkowa z rzutką 30 m linki, bosak, pagaje, kotwica pługowa 5 kg z taśmą kotwiczną na bębnie, cztery solidne cumy (w tym dwie z gumowymi amortyzatorami), lekkie cumy manewrowe: 2 sztuki krótsze i 1 długa, 6 sztuk odbijaczy, skrzynka bosmańska i wiele innych przydatnych drobiazgów.
Nawigacja: GPS Garmin 128, echosonda Garmin Fishfinder 160, kompas Silva 100, VHF ręczniak H 112, samoster rumplowy SIMRAD TP 10.
Przed sezonem należy pomalować dno farbą antyporostową zwracając szczególną uwagę na linię wodną gdyż przed ostatnim malowaniem za słabo musiałem te okolice odtłuścić i widać, że farba miejscami odchodzi. Trzeba też wymienić lub naprawić automatyczny wyłącznik pompy zęzowej.
Jacht jest zarejestrowany PZK 007.
Obecnie się znajduje w Ostrowie Wielkopolskim i jest garażowany.
Kontakt tylko telefoniczny: 605082826. Na sms-y i maile nie odpowiadam.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.