Balastowy jacht morski B31 Mark. Produkcji szwedzkiej z 1976 r. Kadłub produkcja stoczniowa certyfikat nr. 515 RUNNBAT AB, BERLANGE Szwecja.
więcej zdjęć i informacji http://kzurawskipol.wixsite.com/jacht-b31-magnusnord
Liczba koi, rejestracja i wyposażenie ratunkowe na 6 osób.
Dane techn. Lc - 9,33 , Bc - 2,78, zanurzenie - 1,70, masa jachtu 3,5 t.
Masa balastu - 1,6 t. konstruktor - Bostrom ( Szwecja )
Maszt aluminiowy w opętniku
wysokość stania - 1,80
Sprowadzony z Szwecji w 2006-pełna dokumentacja, remont generalny w 2007-2008, kadłub, wnętrze, tapicerka, materace, całkowicie nowa instalacja elektryczna, remont kapitalny ślinika, nowa genua +roler.
W 2007 roku jacht uzyskał kartę bezpieczeństwa (po 2010 roku nie przedłużana –zmiana przepisów).
Żagle - Grot - 16m2 rolowany na bomie -korba, Fok (genua) na rolerze Narwal (2008r) - 30m2
Fok sztormowy - 7,5 m2 (Narwal materiał Orange STORM -zakładany na zrolowanego foka 2008), spinaker - 75 m2
Silnik - stacjonarny diesel YANMAR YSE 12E 8,8KW (12KM) 1979r. generalny remont 2008 –śruba składana + zapasowa, sprzęgło nowe 2008 rok.
Zdublowane systemy oświetlenia oraz urządzenia nawigacyjne.
Ploter-wskaźnik Raymarine C80, 8,4" + mapy cały Bałtyk –wyświetlacz przy sterze wielofunkcyjny –dzielony.
Odbiornik GPS Raystar `125+
Sonda, log, prędkość, niezależny konwencjonalny system SILVA Bridge z 3 wyświetlaczami.
Autopilot Raymarine ze sprzęgłem na kole sterowym
AIS Garmin 600 –Aktywny –połączony z ploterem - instalacja -2012 z własnym dodatkowym odbiornikiem GPS.
Busola za sterem oraz busola wewnątrz jachtu.
Antena radaru 18" 2KW, podstawa
Sonda moduł Fisfinder DSM300
Wiatromierz ST60 + przetwornik SEATALK/nema
UKF-VHF z DSC –Silva – do wymiany.
Stół nawigacyjny -z szufladą na mapy.
EPIRB -406 McMurdo E5 SMARTFIND
Ogrzewanie webasto ropa-z instalacją nadmuchu i regulatorem.
Antena TV V9112/EC + podstawa z wzmacniaczem
Radio –2 głosiki wewnątrz i dwa na zewnątrz (wodoodporne z możliwością podłączenia do UKF).
Zdublowane oświetlenie nawigacyjne –na koszu dziobowym i rufie, oraz silnikowe na maszcie oraz LED latarnia kotwiczna i trójsektorowa na topie masztu.
Panel solarny 4,5 A, regulator automatyczny , akumulatory 2x110 Ah.
Instalacja elektryczna 12V oraz 220V –wbudowana ładowarka z regulatorem (nowa zainstalowana 2008 rok)
Pełne oświetlenie wewnętrzne, nowa tablica z wskaźnikami pomiaru naładowania, wielkością poboru A oraz V dla akumulatorów.
Wyposażenie kotwiczne, linii i inne zgodnie z WWRJ –dwie kotwice – CQR 9 kg + 30m łańcucha oraz Danfortha 15 kg + 10m łańcuch + 20 m lina, lina holownicza 30m, rumpel awaryjny, norzyce do cięcia lin stalowych, liny cumownicze itd. ….
Liczba koi i całe wyposażenie kambuza na 6 osób. Zabudowa –dwie kabiny + WC
Mesa –kanapa w kształcie C –z składanym stołem –koja podwójna + koja pojedyncza, dziób koja podwójna, hundkoya -1 osobowa.
Sztormowo może spać 4-5 osób,
Dodatkowy stolik w kokpicie.
WC morskie
Kuchnia na kardanie spirytusowa + Umywalka,
Tent na kokpit.
Wraz z jachtem do sprzedaję dwie podstawy –jedna składana (cena 1500 zł) druga pozwalająca przemieszczać jacht na nabrzeżu na dostawianych kołach –dostosowana do zimowania w NCŻ i Delphia Marina w cenie jachtu.