Typ – Mak 818
Dł – 8.20 m
Szer – 2,5 m
Zan – maks 1,35 m, min 0,65 m
(jacht jest mieczowy, z mieczem obrotowych umiejscowionym w falszkilu – nie ma w ten sposób skrzynki mieczowej w kajucie)
Material – kadłub – laminat, kajuta i pokład - sklejka laminowana
Pow zagli podst – 30 m2, grot (lazy jack), fok (sztywny sztag)
„Patent” do kładzenia masztu
Silnik – Sole Disel MINI 17, 16 KM (11,8 KW), stacjonarny, po przeglądzie w 2023, w pełni sprawny
Wysokość w kajucie – cała kajuta 1.85 m
Do jachtu jest również możliwy do sprzedania (nie wchodzi w podaną za jacht cenę) dwuosiowy wózek, zarejestrowany, z aktualnym przeglądem. Jest dopasowany do łódki.
Warunki „hotelowe” - podwójna koja w dziobie, jedna hundekoja (druga awaryjnie dostępna), możliwość ułożenia 1-2 osób w kajucie (części jadalnej), wydzielona łazienka z miejscem na turystyczną toaletę, duża szafa na ubrania, liczne schowki i półeczki, całość w drewnie
Wygodny kokpit długości ok 2 m z otwartą rufą
Jacht rodzinny, nie czarterowany, własność prywatna
Jacht zarejestrowany jako jednostka morska (M)
Jacht w pełni sprawny i gotowy do pływania. Lekkiej kosmetyki wymaga: pokład wokół kajuty, elementy kokpitu, w tym drewniane pomosty podłogowe i do siedzenia.
Jacht posiada dodatkowo: na dachu kajuty solar (już ma kilka lat ale jest sprawny i doładowuje akumulator !), log z pomiarem prędkości, wiatromierz bezprzewodowy „Tactic” (na topie miernik, na dole monitor), automatyczny ster (autoster) dopinany do rumpla, kotwicę.
Miejsce postoju – Szczecin (aktualnie już na wózku)
Do czerwca 2024 ma zagwarantowany postój (na lądzie i na wodzie).