O YACHCIE
Zbudowany w 2007 roku, pierwsza rejestracja w 2009 roku. Jacht nadal jest z pierwszym właścicielem. Jest w doskonałym stanie.
Jacht został zakupiony nowy, a zarejestrowany w Koper w Słowenii w 2009 roku. Został sprowadzony do przystani Dalmacija w Sukosan, Chorwacja i od tego czasu wypływa z tego portu. Cały czas jest zarejestrowany w Słowenii.
Jacht może być obsługiwany przez jedną osobę, ponieważ wszystkie żagle są wyposażone w silniki elektryczne. Żagle mogą być również podnoszone lub opuszczane ręcznie.
Jacht wyposażony jest w długą listę opcjonalnych urządzeń, takich jak sonar i radar oraz pełny system klimatyzacji. Pełna lista urządzeń opcjonalnych znajduje się w dalszej części tego opisu.
Jacht był wykorzystywany wyłącznie do celów prywatnych, takich jak wyjazdy rodzinne, tylko w sezonie letnim. Wypływając z Sukosanu, najdalej na południe był w Dubrowniku, a najdalej na północ był w Wenecji.
Ilość godzin które przeracował silnik to 1620. Jacht był głównie używany do żeglugi.
Jacht jest w idealnym stanie, był regularnie serwisowany, przy użyciu wyłącznie wysokiej jakości produktów. Był co roku malowany farbą przeciwporostową.
Dostępne są wszystkie oryginalne faktury za jacht i dodatkowe wyposażenie, a także dodatkowe wyposażenie dodane później.
Właściciel sprzedaje jacht ze względu na jego zaawansowany wiek.
Przegląd modelu Bavaria 40 Vision z danymi technicznymi:
Jacht żaglowy GRP, Bavaria 40 Vision, zbudowany przez Bavaria GmbH w Niemczech.
Wymiary: 11,99 x 3,99 x 2,10 (m)
Waga: 8200 kg (puste), balast: 3050 kg
Wysokość masztu powyżej linii wodnej: 19,50 m (bez anteny)
Materiał: kadłub i pokład GRP
Produkcja: 2007 (pierwszy zarejestrowany w 2009 r.)
Silnik: 1 x olej napędowy Volvo Penta D2-55
Moc silnika: 55 KM
Trzy łopatkowa, składana śruba.
Pojemność zbiornika paliwa: 210 litrów
Pojemność zbiorników na świeżą wodę: 490 litrów (210 + 210 + 70)
Jacht jest wyposażony w autopilota i symetryczny autopilot
Istnieją dwie pokryte skórą koła sternicze z włókna węglowego
Elektryczna platforma do pływania z pilotem.
Cały pokład, kokpit i część wypoczynkowa pokryte drewnem tekowym.
Na platformie rufowej jest prysznic.
Zobacz pełną listę opcjonalnego wyposażenia i zdjęć jachtu w dalszej części tego dokumentu.
Status jachtu i aktualna lokalizacja:
Obecna lokalizacja: Dalmacija Marina, Sukosan, Chorwacja
Status: na sprzedaż
VAT: opłacony
Wnętrze:
Jacht wyposażony jest w nowoczesne wnętrze z trzema kabinami i zarejestrowany dla 10 osób.
Wysokość wnętrza kabiny: 2,10 m
Jacht wyposażony jest w elektryczną pompę wodną z filtrem oraz kocioł ciepłej wody o pojemności 20 litrów - zasilany 220 V lub z silnika.
Messa, kabiny i toaleta mogą być podgrzewane przez system ogrzewania Webasto Airtop 5000.
Messa jest wyposażona w sofę w kształcie litery U i duży składany stolik, a także kredensy, półki i szafki.
Jest kuchnia w kształcie litery "L" z podwójnym zlewozmywakiem ze stali nierdzewnej, dwupalnikową kuchenką gazową i piekarnikiem. Dwie lodówki ze sprężarkami Waeco, jedna z komorą zamrażarki.
Łazienka wyposażona jest w prysznic i osłonę spustową z tekowego drewna, toaletę i umywalkę z lustrem i szafkami.
Siedzenie Skippera i wyposażenie nawigacyjne:
Jacht może być sterowany w całości z w pełni wyposażonego siedzenia kapitana jak i kokpitu. Zainstalowany jest następujący sprzęt nawigacyjny:
- RAYMARINE E120 w kokpicie i RAYMARINE E80 na stole kapitańskim
- RAYMARINE ST60 + WIND
- SmartPilot RAYMARINE ST6002
- RAYMARINE ST70
- FURUNO NAVTEX NX-300
- Radio RAYMARINE Ray 55E Marine
Radioodtwarzacz JVC / odtwarzacz CD z USB jest również zainstalowany na stoliku kapitana.
Łódka z silnikiem przyczepnym i pełnowymiarową pokrywą zimową:
Jacht jest wyposażony w łódkę Hondy z czterosuwowym silnikiem Honda.
Dodatkowo w zestawie znajduje się pełnowymiarowa pokrywa (obejmuje cały jacht) do użytku, gdy jacht nie jest używany przez dłuższy okres czasu, np. w sezonie zimowym.
Nowy sprzęt dodany w 2018 r .:
- Spray hood
- Bimini top
LISTA DODATKOWEGO WYPOSAŻENIA (W CENIE JACHTU)
- Teak na całym pokładzie: 43243 zł
- Pokrowiec na zimę na całą łódź: 30450 zł
- Ster strumieniowy SE 80 z dodatkowym akumulatorem: 23760 zł
- Elektryczne refowanie genui: 19440 zł
- Autopilot ST 6002 - Reymarine, typ 3: 18835 zł
- Raymarine Antena TV SAT 37STV: 17919 zł
- Dodatkowe wyposażenie: sprzęt bezpieczeństwa (zestaw), pilot do otwierania platformy kąpielowej i kotwicy, łódź + silnik, przenośny VHF:16416 zł
- Raymarine Wyświetlacz E120: 15558 zł
- System furlingu: 14602 zł
- Zaawansowany technologicznie żagiel do systemu mainsail-furling żagla: 14170 zł
- Bimini: 14083 zł
- Raychart Raymarine C80 z GPS: 13392 zł
- Ogrzewanie ciepłym powietrzem WEBASTO AT 5000, wylot w salonie i kabinie dziobowej oraz w kabinach rufowych, zasilany ze2 zbiornika paliwa silnika: 11750 zł
- Raymarine Ekran E80: 10848 zł
- Tratwa ratunkowa CRUSIER / ST 6P: 10637 zł
- Koło sterowe karbonowe 900 mm 2x: 9319 zł
- montaż napędu elektrycznego do kabestanu Lewmar 48 (2x): 8424 zł
- Panel SOLARA miękki 750x610 (2x): 8347 zł
- Łańcuch INOX, 50 m, 8m: 8078 zł
- Składana śruba z trzema łopatami: 7646 zł
- Elektryczna wciągarka kotwiczna: 7387 zł
- Sprayhood: 7301 zł
- Dopłata za Volvo-Penta D2-55, 39 kW / 53 KM, z napędem Sail-Drive: 6610 zł
- Wciągarka 2-biegowa, samodokująca: 5962 zł
- Ray Antena radaru RD418D 18 "4kW DIGITAL: 5566 zł
- Echopilot FLS Platinium Engine: 5545 zł
- Rodkick ze sprężyną gazową pod ciśnieniem: 5314 zł
- Korektor Backstay: 5314 zł
- Boiler ciepłej wody użytkowej z obwodem chłodzenia silnika i zasilaniem z sieci 230V: 5141 zł
- SCANTRUST Kolumna pod antene TV SC102 System: 5124 zł
- Rozszerzenie Bimini: 4838 zł
- VHF-GMDSS Ray 54 E: 4104 zł
- Wskaźnik wiatru ST 60 Plus: 3586 zł
- Dodatkowe otwóry do ogrzewania gorącym powietrzem, 3x: 3344 zł
- Agregat HONDA EX 7: 3233 zł
- Prysznic: 2938 zł
- FURNO Navtex NX-300: 2928 zł
- Zasilanie brzegowe 230 V: 2830 zł
- Tapicerka na siedzeniu w kokpicie: 2808 zł
- Blok HK 14 poj. 75 mm z krętlik: 2800 zł
- Raymarine Tridata ST 60 Plus: 2592 zł
- Radio stereo z odtwarzaczem CD / MP3 z 2 głośnikami w salonie + wtyczka iPod: 2553 zł
- Raymarine uniwersalny wyświetlacz ST70: 2512 zł
- Oprogramowanie Raymarine Raytech RNS V6.0: 2438 zł
- Otwieranie szyn po obu stronach: 2419 zł
- Telewizor LCD SeaTec 22 ", DVD HD Ready: 2379 zł
- McMurdo Radiopława EPIRB E5 Manual: 2174 zł
- Kamizelka pneumatyczna DECKWARE (2x): 2173 zł
- Ancor DELTA, 20 kg: 2134 zł
- Licznik łańcucha dla kotwicy: 2117 zł
- VE Przetwornica Phoenix 12/750 (12V / 750VA): 2082 zł
- Raymarine klawiatura SeaTalk2: 1998 zł
- Gniazdo 230 V w kuchni i WC: 1987 zł
- Raymarine smartController do autopilota: 1971 zł
- Kamizelka pnematyczna Mullion Neptune 150N SOLAS: 1868 zł
- Raymarine LifeTag system: 1844 zł
- Pałąk do osłony plotera: 1830 zł
- Antena telewizyjna: 1793 zł
- Dodatkowa bateria 135 Ah: 1706 zł
- Navionivs Goldcard XL: 1685 zł
- NAVIONICS mapa Navionics Platinium 33P: 1679 zł
- Lina Liros REGATTA 12 (50 mb): 1600 zł
- Ładowarka akumulatorów, 45 Ah: 1555 zł
- SPI - Halyard: 1296 zł
- Raymarine radiotelefon VHF Ray55E: 1259 zł
- COMET rakieta spadochronowa czerwona: 1259 zł
- Raymarine przełącznik SeaTalk HS: 1256 zł
- Okablowanie VHF, w tym Antena: 1210 zł
- Monitor morski BEP baterri 600-DCM: 1198 zł
- Lina Liros COLOR 12 (70x): 1154 zł
- 2 głośniki w kokpicie: 1080 zł
- Mocowanie kotowicy z rolką: 994 zł
- Raymarine kabel wyjściowy VGA 20m: 970 zł
- Kontroler GÓRA-DÓŁ kotwicy: 929 zł
- Rymarine uchwyt antenty radaru E92722: 922 zł
Samo dodatkowe wyposażenie kosztowało łącznie ponad 430 000zł
TELEFON KONTAKTOWY - 603 051 975