Ahoj,
Z żalem rozstaję się dzielnym jachtem "Sole Mio", który traktowałem nie jak jacht, tylko jak dom. Po prostu przyszedł czas na coś innego :)
Beneteau Cyclades 43.4 ( wersja 4 kabinowa) sprzed roku 2010 to najlepszy możliwy wybór solidnej jakości w atrakcyjnej cenie. Świetna konstrukcja i dzielność dla osób, które lubią cruising, czyli przemieszczanie się po morzu w tempie 5-7 węzłów.
12.94 metra długości przy 4.45 m szerokości to idealna długość dla osób nie lubiących wydawać zbyt dużo na mariny, wyposażenie i serwis. 1.90 m zanurzenia i 2.2 tony balastu przy 9 tonach masy całkowitej daje tej łodzi stateczność i bezpieczeństwo.
Jacht zarejestrowany jest na 10 osób w klasie oceanicznej A, czyli bez ograniczeń.
Bezpieczeństwo: tratwa ratunkowa w twardej skorupie na 10 osób Sea-Safe Pro-Light ISAF-ISO 9650-1, 2021 r.
EPIRB - Radiopława awaryjna ACR GlobalFIX V4 zintegrowany z własnym GPS.
Niemal nowe kamizelki pneumatyczne dla 8 osób o wyporności 275N z pasami bezpieczeństwa.
Reflektor radarowy, koła ratunkowe, linka , lampka, 8 gaśnic itd.
Trzy niezależnych systemów automatycznego wzywania pomocy: 1) klasyczny distress w EPIRB z GPS, 2) disterss wywoływany z plotera w kokpicie oraz 3) Niezależny distress w ręczniaku Standard Horizon HX890E, który ma swój GPS.
Elektronika.
Plotter Raymarine Axiom 9.
AIS iNaviom, z GPS.
Radio VHF Raymarine RAY 54E
Mapy Navionics na całą Europę z możliwością rozszerzenia.
System Raymarine oparty o tradycyjny, solidny ST60 (Głębokościomierz, prędkościomierz i wiatromierz.)
GPS na decku.
Komputer Smart Pilot działa jak nowy.
Radio ręczne Standard Horizon HX 890i - również wyposażone w GPS oraz własny distress, wodoodporny, niezatapialny, ze światłem.
Ożaglowanie
Żagiel główny - grot z Lazy bag - stan dobry, drobny remont.
Sztaksle - Fok rolowany - stan bardzo dobry, żadnych uszkodzeń.
Panel solar 180 Wat z nowoczesnym sterowaniem MPPT – w zupełności wystarcza.
Prostownik z 220 na 12 v.
Bimini - do drobnej naprawy. Szprycbuda - do drobnej naprawy.
Akumulatory serwisowe 2 x 140 A 2023 r. (całkowicie wystarczają) oraz 95 A rozruchowy.
Dinghy 2.4 m AEROTEND 240.
Silnik zaburtowy elektryczny ePropulsion Spirit 1.
Zbiorniki:
2 zbiorniki na wodę 200 + 330 = 530 litrów
1 zbiornik na paliwo 200 litrów
Silnik
Yanmar 4JH4E 40 Kw w bardzo dobrej kondycji, nie kopci, pali od dotknięcia, regularnie serwisowany, w tym roku wymieniłem w nim alternator.
Przy 1600 ob/m prędkość 5 węzłów, zużycie paliwa - 2 l.
Dokowanie.
Winda kotwiczna Lofrans Cayman 1000 wt – pracuje bez zarzutu.
70 m łańcucha kotwicznego 10 mm.
kotwica 20 kg + 2 kotwice zapasowe w bakiście.
6 cum po około 15 m + 50 m do cumowania do skał
Warunki bytowe.
1.Toaleta Elektryczna, prysznic, jest ok.
2.Toaleta Manualna, prysznic - jest ok.
W mesie podwójny zlew, lodówka, piekarnik, kuchenka na gaz, oraz różne urządzenia na 220 V, jak płyta indukcyjna, czajnik, itd. Komplet naczyń, sztućce, garnki, patelnie.
Tapicerka w dobrym stanie.
4 kabiny wyposażone w bardzo wygodne materace z tapicerką w bardzo dobrym stanie, bez żadnych uszkodzeń i plam. 3 kabiny a łózkiem w jednym poziomie, i 1 kabina piętrowa.
Stół w mesie który składa się w ogromne łózko. Dużo szafek, półek i szaf.
Bardzo czyste i suche zęzy, które służą za dodatkowe miejsce do przechowywania.
Głośniki w kokpicie do wymiany, głośniki w mesie - ok.
Pozostałe.
Dwa koła sterowe. Stół w kokpicie składany. Części zapasowe do serwisu jachtu i narzędzia.
Stolarka w dobrym stanie.
Część podwodna.
Śrubą trzypłatowa na wału – działa bez zarzutu.
Kil oczyszczony od farby w tym roku, pokryty jest od nowa żywicą i oczywiście całe dno co roku szlifowane i zabezpieczane AF.
Ster w dobrym stanie.
Warunki zakupu
Cena: 363.000 zł + 23% VAT ( do negocjacji po oglądaniu).
Dokument sprzedaży: faktura VAT
Miejsce postoju: Grecja, obecnie Aegina.
Ubezpieczenie: OC w Yacht-Pool do czerwca 2024 r.
Dostępność: od zaraz.
Więcej zdjęć, video i informacji na życzenie.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.