Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Opis
Jacht Omega. Rok budowy 2004, materiał laminat PS, zarejestrowany w TOZŻ.
Kokpit samoodpływowy, wyposażony w pasy balastowe. Materiał wypornościowy zabudowany w kadłubie pomiędzy dnem a wkładką (pokład z kokpitem). W części rufowej i dziobowej duże, zamykane bakisty. Jedna z klap bakisty dziobowej i pas balastowy widoczne na zdjęciu nr 4.
Osprzęt PEM. Kabestany, rolki szotów z prowadnicami, talia wiolinowa, obciągacz bomu, napinacz achtersztagu.
Różnice w stosunku do klasycznej Omegi (np. Ostródy):
Inny kształt wodnicy - ostrzejszy dziób i wypłaszczenie dna w części rufowej. Profilowany miecz o grubości max 40mm. W kokpicie szpigaty odprowadzają wodę. W środkowej części dna kokpitu zamontowana szyna na całą szerokość kokpitu, z wózkiem do prowadzenia szotów grota . Nie przeszkadza w komunikacji przy pływaniu turystycznym. W 2006r. listwy odbojowe wymienione na aluminiowe.
Łódź spełnia wymagania klasowe dla Omegi standard.
Wyposażenie:
Sprzęt ratunkowy: koło i 3 kapoki.
Żagle krój horyzontalny: grot Kania stan średni, fok stan dobry.
Pagaje szt. 2
Dwa miecze: szybrowy - do ślizgów i obrotowy klasowy (żeby nikt się nie czepiał na regatach).
Cechy nautyczne łodzi:
Ze względu na kształt dna łatwo wchodzi w ślizg - od półwiatru już przy 4B.
Niestety z powodu szerszego rozstawu prowadnic foka żegluje mniej ostro na wiatr w porównaniu z Omegą sport, ostrzej jednak niż Ostróda. Nie zmieniam tego, bo dla mnie bardzo liczyło się "kopnięcie" w półwietrze przy wchodzeniu w ślizg.
Jeżeli chcesz się ścigać w Pucharze Polski, to raczej kup kadłub Chomicza, Jędrka itp.
Moją Omegę polecam tym którzy lubią dobrą zabawę w ślizgach, starty w lokalnych regatach i wygodę w turystycznym pływaniu (zamykane bakisty).
Możliwy transport do nabywcy w cenie 50 gr za kilometr (po przedpłacie).
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.