Witam
Geinkruiser 830 z kabiną rufową i drugim sterowaniem na tylnym pokładzie. Wyjątkowa oferta. Dlaczego? Jacht zostal specjalnie zbudowany dla właściciela od którego zdobywałem ten jacht. Zaprojektowany stoczniowo, studzienka na silnik zaburtowy. Takie rozwiązanie napędu zmniejszyło zanurzenie kadłuba do zaledwie 50 cm. Co jest na akwenach Polski niewątpliwie bardzo dużą zaletą. Długość 820 cm x 275 cm szer. Silnik zaburtowy można umieścić w studzience, która się mieści w tylnej kabinie, jak na zdjęciach. Zamontowany tam był silnik Yamaha 20 KM. Nie ma tego silnika w komplecie. Sterociągi do górnego pokładu i do tablicy w sterówce są w komplecie. To jeszcze nie wszystkie plusy tej wyjątkowej konstrukcji. 6 lat temu jacht dostał w stoczni gdzie był zabudowany nowe dno. Nie jest to blacha dodatkowa na stare poszycie, lecz nowe dno na oryginalnych wręgach. W kabinie dziennej toaleta, kuchnia, poduszki itd. Więc skąd proponowana cena tylko 14950 zł? Jacht musi być odświeżony w środku oraz wymaga malowania kadłuba ale niska cena dużo nadrobi. To jest, nawet z rynku holenderskiego skąd pochodzi jacht, coś wyjątkowego. I kabinę można aranżować po swojemu lub odświeżyć. Malowanie kadłuba to nic trudnego. Proponuję 14950 zł. Plus transport w wybranym przez klienta kierunku. Zapraszam na kontakt 666 351 934. Nie przegap, to się już nie powtórzy....Więcej zdjęć na www.orangeboats.eu