Limitowana edycja kolekcjonerska FineArt.
Inkografia Jacka Yerki pt. "Domek Przy Źródle (ed. 1/50)". Wydruk z niskonakładowych serii o wyjątkowej jakości i trwałości. Praca z 2007 roku w formacie (zadruk) 68 × 54 cm. Inkografia własnoręcznie podpisana przez autora, który umieszcza na froncie w dolnej części (niezadrukowanej) numer edycji, tytuł oraz podpis. Praca dostępna z certyfikatem autentyczności Galerii Sztuki Współczesnej Foksal 17.
- Tytuł: Domek Przy Źródle (ed. 1/50)
- Artysta: Jacek Yerka
- Kategoria: realizm magiczny
- Rozmiar zadruku: 68 × 54 cm
- Rozmiar arkusza: 74 x 60 cm
- Rok powstania: 2007
- Podłoże: papier
- Technika: druk
- Sygnatura: front, prawy, dolny róg: podpis artysty; lewy dolny róg: nakład oraz numer edycji, w części środkowej - tytuł; do pracy dołączony certyfikat wydrukowany przez wydawnictwo graficzne Qprint.
- ID. 5216
Kolorystyka zdjęć może się różnić w zależności od oświetlenia w którym zostały wykonane.
Zobacz także inne aukcje Galerii Foksal 17: malarstwo, grafika, rzeźba.
Jacek Yerka
YERKA Jacek Jacek Yerka ukończył w 1976 Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalizował się w grafice. Od 1980 poświęcił się całkowicie malarstwu. Bazując na precyzyjnej, wzorowanej na dawnych mistrzach technice obrazowania (Jan van Eyck, Hieronymus Bosch), lecz przede wszystkim na własnej, nie znającej granic wyobraźni, tworzy surrealne kompozycje, szczególnie podziwiane przez miłośników fantastyki we wszystkich odmianach. Zainspirował np. autora fantasy Harlona Ellisona do napisania 30 krótkich opowiadań, które wraz z obrazami Yerki złożyły się na publikację pt. “Mind Fields". To samo amerykańskie wydawnictwo "Morpheus Intenational" wydało album "The Fantastic Art of Jacek Yerka". W 1995 artysta został laureatem prestiżowej World Fantasy Award.
Prosimy wziąć pod uwagę, że prace nie są rzeczami "fabrycznie" nowymi. Obrazy są unikatowe i malowane ręcznie, dlatego posiadają wiele mniejszych lub większych niedoskonałości, które nie mogą być podstawą do reklamacji w kontekście niezgodności z opisem.
Uszkodzone boki obrazu opierające się na blejtramie, zwłaszcza nie zamalowane, w szczególności: zszywki napinające płótno, ślady farby, czy ślady po fleksach (blaszkach mocujących krosno malarskie, czyli płótno naciągnięte na podobrazie - blejtram, do ramy), nie mogą być podstawą do reklamacji gdyż nie są awersem ani rewersem obrazu.
Z wyrazami szacunku
Zespół Galerii Foksal 17